Am vrut să îi fac o surpriză lui Mark pentru că el mi-a tot făcut în ultimul timp. M-am trezit pe la un 6:30 . Mi-am făcut rutina și m-am îmbrăcat. Mi-am prins două șuvițe din păr la spate și le-am dat un model de fundiță frumos.
Mă gândeam ce să îi pregătesc lui Mark . I-am pus un pahar de suc pe o tăviță și câteva aperitive . Pe lângă farfurie am adăugat câteva cornulețe cu ciocolată făcute de mine. M-am dus in sufragerie unde dormea pe canapea și am pus tava pe masă. Nu am vrut să îl trezesc că probabil seara trecută a fost una plină de energie și e obosit. Am dat drumul la televizor și m-am uitat la desene. Îl aud pe Mark cum râde , semn ca s-a trezit.
Maya: Ti-a plăcut micul dejun?
Mark: O dar vai. A fost delicios se pare ca ești o fată harnică.
Maya: Sunt , dar eu zic să ne grăbim ca întârziem la școală.
Ne-am urcat amândoi în mașină. I-am aruncat ghiozdanul meu lui Mark direct în față pentru că voiam eu să conduc . Mă simțeam prea bine când simțeam volanul în mâinile mele si pedalele sub picioare. Mă simțeam în largul meu. Conduceam liniștită pentru că voiam să îi arăt buclucașului că nu sunt mereu o bad girl. Mă conduce la clasă și pleacă la orele lui. O caut pe Olivia cu privirea dar nu o zăresc. Speram să apară. M-am așezat în bancă pentru că Davis a intrat în clasă. A facut prezența și la auzirea glasului meu fața lui se luminase. În acel moment Olivia îmi dăduse mesaj că este foarte obosită și să le spun profesorilor că se simte rău.
Davis: domnișoară Olivia!
Maya: Este acasă domnule. Se simte rău.
Davis: Bine ia loc.
M-am ridicat din bancă și i-am dus lui Davis o ,,scutire" în care am scris ca vreau sa vorbim și că ne vedem la el acasa după ce termin eu orele.
*pov Davis*
Nu o mai văzusem de două zile și îmi era foarte dor de ea. Sper că nu mai e supărată pe mine pentru că am întrerupt-o din a spune ceva important. Îmi lipsise .Îmi lipsise modul în care se uita aeriană la tablă , privirea ei visătoare și atunci când se plictisea. Îmi lipsise totul. D-abia aștept să pot vorbi cu ea din nou , să-i mângâi părul și să o alint . Să am grijă de ea și să o cert pentru lucrurile rele. Privirea ei o dă de gol. Ceva trist i se întamplase și încerca sa fie puternică , să acopere lucrul ăsta. Trebuie sa fac ceva să o întrerup din starea asta de melancolie.
Davis: Maya vrei sa ieși la tablă să mă ajuți la exercițiul 5 , te rog?
Maya: Desigur.
Asta era Maya mea . O fată fericită , iubitoare , grijulie , dură uneori , bătăușă și gingașă în acelaș timp. Mă făcea să simt peste 100 de emoții deodată. Am ocazia să îi mai simt încă o dată parfumul dulce aproape de mine .
Clopoțelul sună și trebuie sa plec la ora urmatoare.
Davis: Bine Maya du-te în bancă. Aveți temă de continuat acest exercițiu.
*Pov Maya*
Chiar îmi era dor de momentele astea și d-abia aștept să vorbesc cu el despre tot. Mark mă așteaptă în tocul ușii. Am mers împreună cu el la cantina școlii. M-am dus să caut o masă liberă pentru ca toate erau cam full. Masa din centru era liberă deci m-am așezat acolo. Mark a început să râdă ,spunând printre buze ,, scandal".
O târfă vine la mine cu mare tupeu.
Bitch: Scuza-mă , ăla e locul meu.
Maya: Pai uite că nu mai e prințesică.
Bitch: A da?
Mi-a turnat cafeaua ei jegoasă în cap. M-am ridic și i-am dat un pumn în gură din fundul curții.
Directorul a sosit la noi în urmatoarea secundă.
D: Ce se întamplă fetelor?
Bitch: M-a lovit fără motiv dl. director.
Maya: Vă spun eu cum a fost. M-am așezat liniștită la masă și vine curva asta la mine că să mă dau de pe locul ei. Evident ca i-am zis că nu mă dau și mi-a turnat cafeaua în păr așa că i-am dat un pumn de la mama lui să mă țină minte.
Davis era în spatele domnului director și a intervenit.
Davis: Domnule , Maya nu minte în momentul acela urmăream camerele de supraveghere.
D: Emma detenție toată dupa-amiaza. Cât despre dumneavoastră domnișoară Maya , să nu se mai întâmple să aveți astfel de reacții.
După ce am luat prânzul cu Mark am plecat acasă să îmi fac un duș pentru ca miroseam toată a cafeaua scârbei ăleia.
Mă duc să caut ceva în dressing . Până la urmă mă îmbrac așa :Plec la Davis acasă pentru că trebuia să vorbim urgent. Trebuia să îi dau și lui măcar o explicație din 10. Ajunsă sun la sonerie. Ușa se deschide imediat. În pragul ei se afla Davis pe care am sărit și l-am luat în brațe. Chiar îmi fusese dor de el.
Davis: Deci despre ce vrei să vorbim Maya?
Maya: Am lipsit două zile fără să dau un semn de viață și nu vreau să crezi că între mine și Mark e ceva , pentru că el îmi este doar un bun părinte. Fratele meu a avut un accident și a fost urgent.
Davis: Stai liniștită , draga mea , totul o să fie bine.
Maya: Și ar mai fi ceva. Am reacționat copilărește atunci , dar totuși sper că ai învățat ceva din cearta asta. Nu vreau să te pierd ești printre persoanele alea rare care mi-au mai rămas.
Davis: Te iubesc , Maya!
Un moment de liniște își făcu apariția . Îl strâng în brațe, îl sărut scurt și o zbughesc pe ușă pentru că Mark a pregătit cina , însă nu am vrut să-i dau vreo explicație.
Alerg spre mașină și urc . Conduc ușor până ajung în fața garajului.
Acasa..*Hei ! Ce faceți dragii mei?Oare ce se va întampla acasa? Credeți că vom face 300 vizualizări până mâine?Dacă vă place și considerați că nu ar trebui să mă las lăsați un vot. Va pup ❤😘*
CITEȘTI
In love with a teacher
Teen FictionBună! Mă numesc Maya și am 16 ani . Viața mea a luat o întorsătura de când părinții mei au plecat in Anglia și m-au lasat cu fratele meu mai mare Josh, un enervant 😬 . Veți afla mai multe pe parcursul cărții❤. Vă mulțumesc mult că mă susțineți ! #5...