capitolul 5. - Jocul dominarii

261 46 7
                                    

Sau poate nu😏!

-..-..-...-...-.....
Dedicat Alexxa_15😏❤
-..-..-...-...-....

Da il placeam si
din cate observ si el ma cam simpatizeaza . Nu cred ca ar fi prea greu cu scoala..azi cred ca o sa ma imbrac frumos . O sa imi iau ghetele mele cu tocuri(negre) , o rochie stransa pe corp si o geaca de piele neagra. Bineinteles nu lipseste rucsacul.
Ca deobicei imi iau pranzul si il salut pe Josh . Urc in masina si am demarat de pe loc gonind pe strazile New Yorku lui . Am inceput sa schimb din ce in ce mai mult vitezele observand ca am depasit 200 km/h. Am dat drumul la muzica in boxe rasunand ,,Hello bitches ". Euforia ma prindea din ce in ce mai mult si slalom printre masini , cand am intrat in parcare am facut un drift de toata frumusetea lasand urma cauciucurilor incinse si parcand cu frana de mana imi fac intrarea la scoala . Olivia ma stepta in fata portii. Aveam atatea sa i povestesc si da ii voi spune de Davis pentru ca e prietena mea cea mai buna si am incredere. Mi.a facut cunostinta cu cativa prieteni de ai ei . Acum eram un grup format din Emily, Christa,Anna ,eu , Olivia si singurul baiat Jhonny care trebuie sa recunosc e frumuşel . Am intrat in clasa si ne.am scos cartile ca niste elevi model . Aveam matematica pot sa zic ora mea prferata . Chiar am inceput sa ridic mana mai des. Cand am ajuns in fața sa scriu la tabal exercitiul ma impiedic de un ghiozdan si cad , insa ma prinde DL.DAVIS eram topita deja , naiva nici sa nu mai zic daca se afla legatura asta dintre noi o incurcam amandoi. Dar ma simteam bine.
-Esti bine domnisoara?
-Da sunt . Va multumesc.
Scriam pe tabla ce scriam , imi facusem chiar si tema dar nu garantez ca era si corecta.
-Nu mai stiu sa fac ma puteti ajuta?

-Da desigur , dar ce zici sa vorbim la sfarsitul orei . Jhonny iesi la tabla si continua.

-Bine .

De data asta nu cred ca am facut ceva rau si nici ceva obraznic <<inca>> presimt ca o sa ma simt bine . Zambeam prea mult si eram aeriana . Chiar ma indragostisem de un profesor .

-Maya.

Nu auzeam in jur nimic si ma gandeam numai la el.

-Maya!

-Da .

-Ce se intampla cu tine ? zambesti prea mult nu esti tu fata dura si rea.

-Ohh, daca iti spun ceva te rog sa nu ma judeci si sa razi.

-Spune.

-Sunt indragostita de Dl. Davis si cred ca si el de mine.

-Ău.
I-am povestit tot ce aveam de zis .

-Dar nu te judec . Iti asculti inima si e bine desi asta e nebunie curata.

Am imbratisat.o ca imi era o prietena buna❤ ora se terminase si am ramas in clasa doar noi, eleva si profesorul.
Se apropia de mine ca la inceput ii simteam respiratia aproape de mine. Usa era incuiata si draperiile trase nu stiam ce se petrece. Stateam pe catedra. Am stat linistita si am tacut.
*pov Davis*
Ma opresc brusc , ma ridic usor peste ea si o sarut scurt , printr-o usoara atingere cu limba , am inceput un sarut apasat si mai salbatic. Jocul dominarii nu a ezitat sa apara. I.am starns usor coapsele si mi.am lipit pieptul de ea . I-am ridicat usor rochia pana la şolduri si ea nu a ezitat sa si bage mainile in parul meu si m.a facut sa gem gutural . Mi-am plimbat mana usor pe coapsa ei urcand din ce in ce mai sus. Cu directia spre centrul ei cu terminatii nervoase. Ceea ce m-a facut sa simt blugii mai stransi .

*pov Maya*

Cand am simtit mana lui pe piciorul meu , mii de fiori mi.au aparut pe sirea spinarii. M-am simtit din ce in ce mai uda. Cealalta mana s a dus pe spate pentru a.mi deschide fermoarul rochii. Mi.am ridicat putin fundul pentru a.l ajuta sa mi scoata rochia si sa ajunga undeva pe jos. Un impuls m.a facut sa mi indrept mainile spre nasturii camasii lui si trag de ei rapandu-i camasa in doua. Mana dreapta mi.a luat sanul drept si cealalta intrand in lenjeria mea , fapt caruia am inceput sa gem infundat. Limba lui a facut o linie invizibila de la baza maxilarului spre gat . Mi a aplicat cateva sarutari umede si fierbinti. Dintii intrand in pielea mea ca un pradator gata sa isi manance masa. Am gemut in urechea lui si el a dat cu limba pe locul muscaturii si a depus cateva sarutari. Intre timp mana lui simte feminitatea mea. Degetul lui incepand sa se joace cu clitorisul meu si inca tinandu-i parul in pumni m.am repezit la gatul lui si l.am muscat. A gemut pe gatul meu si am inceput sa zambesc stiind ca si eu am aceeas putere asupra corpului lui asa cum are si el asupra mea si ii pot provoca placere. Mi.am lasat mainile in jos atingandu i pieptul , patratelele si trasand liniile V -ului . Mi.am.lasat mainile mai in jos simtindu-i masculinitatea intarindu se mai tare dupa ce i.am luat o in maini . Am inceput sa i masez usor masculinitatea , continuandu ne amandoi atingerile unul altuia.

-Ah scumpo .

-continuaaa

*cioc.*cioc*cioc*

*pov Maya*

Am sarit amandoi ca si arsi . Imi placea ce tocmai s a intamplat . Cine ne-o fi intrerupt. Ma uit la Davis si nu pare stresat ,o fi vreun elev sau poate directorul.

-Maya linsteste-te . Uite du-te in camera din spate cat timp deschid eu usa.
Am plecat asezandu ma dupa usa care despartea clasa de camera pentru a auzi ce se intampla.
Davis a luat hainele de pe jos bagandu le intr un sertar din catedra scotandu si o bluza care si o daduse peste cap in timp ce se ducea spre usa.

-Domnule Davis de ce ati incuiat usa?

-hah domnule director. Nu ma puteam concentra cat timp stiam ca cineva va putea intra pe usa sa ma intrerupa .

-Aa . Atunci spor la studiat .

-Multumesc frumos .

Cand a plecat am iesit de dupa usa insa nu mai puteam sa stau M.am dus spre el sa mi iau rochia. Trebuia sa ajung la Josh parca eram intr-o transa , totul era minunat.

-Davis trebuie sa ajung acasa ca sa nu se i grijoreze fratele meu .

-Da poate ne vedem diseara pe la mine sa vedem un film.

-As fi incantata dar nu putem risca sa ne vada cineva , insa voi face un efort.

Ajung acasa il pup pe Josh pe obraz si mi fac un dus . Ma pun la masa si mananc . Imi placea mancarea lui dar parca ma oftic ca nu si a deschis restaurantul ala . Ar fi facut o treaba buna.
Ma duc sus si ma uit la 3 episoade ca sa treaca timpul . Ma pregatesc sa plec la Davis si ma imbrac destul de comod , un tricou larg de al lui Josh niste blugi si niste tenesi iar peste o geaca . Mi.am prins parul intr-un coc dezordonat.
Davis ma astepta cu pizza era perfect mai ales pt imbracamintea mea.. nu incercam sa l dau gata si sa l testez sa vad ce simte cu adevarat cand nu sunt machiata si frumoasa.
Ma asez pe canapea si ii spun:
-Trebuie sa vorbim.

-Te ascult Maya.

- In legatura cu faza de la scoala voiam sa mi cer scuze ca am reactionat fara sa gandesc , dar
Nu am apucat sa termin pentru ca buzele lui s.au lipit cu ardoare de ale mele . I-am tras o palma si i.am zis :
-Nu e frumos sa intrerupi o fata cand vorbeste despre lucruri importante.

*sper sa va placa*😏🐾😂

In love with a teacherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum