capitolul 8.- pericol iminent

170 42 4
                                    

Când s-a trezit , am asteptat-o in fața camerei ei. Trebuia sa vorbesc cu ea neapărat. O dată și o dată va afla de suferința fratelui . După un timp cam 15 minute iese din cameră. Totul părea ok , era fericită . Nu am putut sa o întrerup din a fi veselă . I-am pregătit micul dejun si am lăsat-o sa mănânce liniștită.
Mark: Maya trebuie să vorbim ceva important!
Maya: Te ascult Mark.
Mark: In legatură cu fratele tau. M-am documentat și se pare ca este la un spital undeva la 100 kilometri de aici.
Maya: Este bine?
Mark: Nu este bine , dar se va face. Momentat este in comă.
Maya: În comă?
Mark: Da.
Maya: Du-mă urgent la acel spital , te rog!
Mark: Bine Maya te duc , dar doar pentru că îmi ești o prietenă bună. Nu vreau sa suferi dacă te duc.
Maya: Nu, stai liniștit.
Nu puteam să stau liniștit adica Maya a spus toate acelea cu lacrimi in ochi . Este o fată puternică si ambițioasă și pentru Josh ar muta munții din loc. Am pregătit niște doze de suc , pungi de pufuleți și bineînteles nelipsita cafea a Mayei , pentru drumul nu foarte lung. Nu aveam de gând să merg cu mai mult de 100 km/h fiindcă voiam sa ajungem cât mai lent. Cu cât ajungeam mai repede cu atât Maya suferea mai rapid și nu voiam. O aștept pe Maya care a venit îmbracată intr-o pereche de blugi albaștrii cu o ruptură in genunchi si cateva sfâșieturi , o cămașă alba , niște pantofi albi și nelipsita ei gentuță viu colorată .

 O aștept pe Maya care a venit îmbracată intr-o pereche de blugi albaștrii cu o ruptură in genunchi si cateva sfâșieturi , o cămașă alba , niște pantofi albi și nelipsita ei gentuță viu colorată

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îi deschid ușa pentru a intra in mașină ca un adevărat prieten. Îi așezasem , cât timp ea se îmbrăca , o pernă si o paturică ca să fie drumul mai frumos. Pe bancheta din spate stateau dulciurile si "mancarea" pregătită pentru drum. Nu era un drum prea scurt. Maya își bea cafeaua . Eu pornesc muzica si pun piesa preferată a Mayei ,,Hello bitches" . Îi dădea energie si o dispoziție bună era tocmai bine pentru că o față tristă nu îi stă bine unei fete așa frumoase.
*pov Maya*
Îmi beau cafeaua liniștită . Toate grijile pe care le aveam au disparut. Mark reușise sa mă facă sa uit de toate durerile. A avut grijă de mine și cred că pană se va intoarce Josh de la spital , ar fi un tutore bun. Melodia imi răsuna in timpane ceea ce mă facea sa ma simt și mai bine . Priveliștea nu era prea stralucită , însă Mark a facut-o să fie prin imaginația lui . Nu îmi permit sa îl deranjez foarte mult pentru că este concentrat asupra drumului. Mă uit in oglindă si vad punga de pufuleți de care și uitasem ca este acolo. O înfașc și mă pun pe ea serios. Mark râdea de mine , eram ca un copil caruia îi place să se joace în frunze doar că în cazul meu erau pufuleții. Prefer să mă distrez și pentru un moment uit de școala , uit de Davis , uit de Olivia și uit de toate momentele frumoase petrecute cu ei. Îmi era dor de el , dar înca eram suparată că m-a întrerupt din vorbă. Poate crede că sunt împreună cu Mark. Pentru 2 zile dispar de pe fața Pămantului , fără ca nimeni să nu știe nimic de mine. Probabil erau îngrijorați dar Olivia știe că orice ar fi mă descurc.
Tot drumul eu si Mark ne-am împărtășit secrete printre care se afla și cel cu Davis. Mi-a zis că sunt nebună și că am nevoie de un medic . Oricum mergeam la spital.
*hihihihihi*
Mark: Ei , asta-i bună . De ce râzi , crezi că glumesc ?
Maya: Te cred in stare de orice dar la asta nu mă asteptam.
Mark: Nu sunt un bad boy cum mă crezi tu!!
Maya: Și nici eu o bad girl .
Mark: Spune domnișoara Miller.
Maya: *hihihi*  Tu ai grijă la drum.
Mark: Am . Dă-mi si mie sucul ăla.
Maya: Ți-l dau imediat . Eu mă duc in spate ca să dorm că m-am cam plictisit de drum.
Mark: Somn ușor , te trezesc eu cand am ajuns.
*pov Mark*
Printr-un salt ajunge pe bancheta din spate . Adoarme cu toată mancarea in brațe . Se pare că cineva și-a găsit iubirea . Am început sa râd , dar m-am oprit ca nu cumva sa o trezesc. O supraveghez , privind-o în oglindă și , admirându-i pentru a mia oară corpul frumos si micuț. Pare că visează ceva draguț , sigur și-l imaginează pe Davis. Gata sunt atent la drum daca ar ști gândurile mele aș stresa-o și mai rău decât este. Sper că am reușit să o fac să zâmbească după atâtea necazuri . Mai aveam de mers și mi se făcuse foame. Nu vreau să o trezesc pe Maya din somn dar trebuie . Avea lacrimi pe toată fața . Eram speriat așa că n-am mai stat pe gânduri și am trezit-o.
Mark: Maya . Maya hai trezește-te!
Maya: Am ajuns?
Mark: Nu Maya mi s-a facut foame și mai avem de mers ,iar tu aveai lacrimi pe față și am zis să te trezesc. Ce ai visat?
Maya: Da sunt de acord , hai sa oprim la primul restaurant care ne iese in cale. Am visat ca Davis se vedea cu mai multe eleve, dar nu știam că plâng .
Mark: Stai liniștită doar nu îmi place să te văd tristă!

Era supărată dar o voi înveseli , însa cand vom ajunge că acum a adormit din nou. În fața mea era un panou care indica că la 10 kilometri se află un mic fast food. Am băgat melodia ei preferată pentru ca știu ca va fi mai veselă. Ajung în parcarea fast food-ului și o trezesc pe Maya. Eu comand mâncarea , iar ea iese să-și mai revină. Era destul de veselă parcă uitase tot ce s-a întamplat . Mă bucur pentru ea. Iau mâncarea și mergem pe bancheta din spate unde stăteam pe păturica pufoasa și mâncam unul în fața celuilalt. Era totuși destul de spațioasa mașina. O sărut pe obraz și urc în fața pentru a conduce. Maya trebuie sa fie foarte obosită . Adoarme imediat de dimineață încontinuu.
Măcar in somn pe fața ei se citea ușor satisfacția și bucuria. Nu mai aveam mult și ajungeam și noi la destinație . Pe la prânz eram in parcarea Spitalului,care era full .Maya era entuziasmată dar nu știu de ce.
Maya: Am ajuns!!!!
Mark: Da , linștește-te !
Maya: Sunt nerăbdătoare să-mi strâng fratele în brațe.
Mark: Bine trebuie doar sa găsim un loc de parcare și bineînțeles salonul.

Totul era bine însă ce nu știa Maya era că Josh se afla intr-un pericol iminent...

*sper sa va placa. Daca va place aștept un vot . Va pup si vă mulțumesc mult ca mă susțineți❤❤*

In love with a teacherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum