9.„ Briano?? potřebuju s tebou nutně mluvit ale někde v klidu"

3.8K 211 11
                                    

V minulé části:
S Dereckem jsem ještě debatovala asi ještě hodinu.
Dneska večer je něco jako další diskotéka, ale asi na ni dneska nepůjdu,  moc se na to necítím

*****

Nakonec mě holky přemluvily ať jdu s nima na diskotéku, prej beze mě to bude 'nuda'.
Když si s holkama vybíráme oblečení,tak někdo zaťuká na dveře.
„Otevřu" řeknu holkám.
Pohled mi spočine na Derecka, který stojí za dveřmama a přešlapuje z jednoho místa.
Nevidím mu do obličeje protože má skloněnou hlavu.
Odkašlu si, a bych upozornila na sebe.
„Ahoj" kývnu mu na pozdrav.
„Potřebuješ něco?" zeptám se ho slušně.
„Nemohli bychom si promluvit?? Ehm... Osamotě?"
Nakoukne do vnitř.
„Tak Dobře, holky?? Zachvíli jsem zpátky! " dostali se mě jenom "jo".

****

S Dereckem sedíme u bazénu, a mlčíme.
„O čem si chceš promluvit?" ukončim to trapné ticho.
„No.. Víš, chtěl jsem se tě zeptat. Jak ses rozhodla?"
Nevim o čem to kurva mluví, dokuď si nevzpomenu. Jak já blbá!! Malem mi to vypadlo z hlavy!!
„No.. Víš, Derecku jak já ti mám věřit že to myslíš vážně jsem zmatená Na začátku tábora si mi vyhrožoval A teď? Teď si přijdeš jako velkej pán, a zeptáš se mě jestli s tebou budu chodit?" mluvila jsem jako nějaká toufalkaale já fakt nevim jestli to doopravdy myslí vážně!!

A teď když mu řeknu že s nim budu cbodit. Co potom?? Co si teprv bude myslet Lukas?? Ale vlastně co je Lukasovi do toho?? Ani mně nešel navštívit na zdravotku, i dokoce LEO přišel! Od tý doby co mi řekl že jsem d3vka která dá každýmu, tak jsem s nim nemluvila. Ale ani mě to nevadí!! Ať si trucuje!!
„Brí,prosím !! Já tě Miluju!!" ztuhla jsem.
Sám Dereck White /teď to bude White nevim jak jsem ho pojmenovala dřív/
Mi řekl že mě miluje.?
„Derec.." nestihla jsem to doříct,  kvůli tomu že mě začal líbat.
Když se dotýkají jeho rty těch mých, a nebo stačí se ho dotýkat tak mám takovej divnej pocit. Takovej příjemnej pocit, v podbříšku mi lítá miliarda motýlů.

Byla jsem v šoku, ale moje tělo na něj bylo závislí. Závišlí tak že jsem začala hned spolupracovat.
V duchu jsem si začala tleskat, kam až jsem to dopracovala.
Když jsme se museli k vůli nedostatku kyslíku od táhnout,tak si opřel čelo o to mé a pověděl mi.
„Aspoň .. Mi princezno, slib že mám u tebe dneska tanec" a nezapomněl mrknout.
Jen jsem nad tim pokrouzila očima, a zasmála se.

„Slibuju" vydechla jsem.
Naposledy mě políbil, a nakonec odešel.
Běžela jsem zpátky k chatce, abych se mohla připravit na dízu.

******

Za půl hodiny máme být v hlavní budově a já už mám na sobě /média, a kdo to nevidí tak mám modrou sukni s černým páskem a černý crop-top./
Dala jsem si make-up, linky, konektor, řasenku, a rudou rtěnku.
Když už jsme byli s holkama sladěny, tak jsme vyšli.
Máme asi 5 min. Čas, tak jsme s holkama si sedli v hlavní budově už na židle.
Pochvíli se to tu hemžilo dětmi.

Je to dobrovolná díza, ale přesto tu byl celej tábor.

*******

Už jsem tančila s Leem,s Alexem to je ten jak mě minulou dízu pożádal o tanec, pak s nějakýma kluky.
A teď s holkama stojíme v kruhu a kroutíme 'zadky'. Najednou ucítím na svých bocích něčí ruce.

O točím se na toho dotyčnýho... Kdo jinej něž... Dereck.
„Slíbila jsi mi tanec" řekne trochu smutně.
„Ale jistě pane White" uchechne se tomu a už mě bere dál od holek.
Zrovna tam Tomas dal nějakej  ploużák.
Dala jsem Dereckovi ruce za krk, on mi je dal na boky.
Pohybovali jsme se do rytmu hudby, a přitom si koukali do očích.
Až teď jsem si všimla že má krásné oči a bych schrnutě řekla tak ..... Zajímavé?? Zelená a modrá smíchaná se žlutou.

Najednou se mi přilepí na rty. Neapolupracuju, ale stejně po chvíli se mu podvolím, a spolupracuju.
Olízne mi spodní ret, tim si ráčí vstup do mých úst.
Nedovolim to. Zmáčkne mi zadek, v tom mu vzdechnu do úst,a tím si vysloużí vstup do mých úst.

Mezi našema jazykama se odehrává 3 světová.
Dokuď nás někdo nepřeruší.
„Sorka Derecku,ale nění jenom tvoje" a mrkne na něj Leo.
Dereck odstoupí. Teď tančim s Leem.
A furt mě znérvoznuje jak mě Dereck pozoruje.
Přitom něco pije, ani nechci vědět co. Kelímek položí na stůl a jde směrem ke mně.

„Briano?? Potřebuju s tebou nutně mluvit. Ale někde v klidu...."

_____________________________________

Áhoooj😂🙌máme tady další KAPČŮ!!! Tak co na ni řikáte??
Lidi potřebuju nějaké komentáře!! Abych věděla aspoň jestli mám pokračovat a nebo to ukončit!!❤
Co myslíte že chce Dereck Brianě říct???❤❤

Moc vám děkuju!! ❤ nemyslela jsem si že bych měla na téhle knížce něco přes 1000 přečtení a 113 ★
Fakt moc děkuju/!!!!!!!❤❤❤

Tábor !!✌Kde žijí příběhy. Začni objevovat