Minulá část:
Ani jsem si nevšimla a stekla mi z oka slza,ale ujedné to nezůstalo.
Najednou se stoho stal vodopád.
Skrčila jsem si nohy, a hlavu jsem položila do klína.****
Celou noc jsem nezavřela oči, celou noc jsem přemýšlela... Nad kým jiným!!
Než Dereckem!!
Už mě tady všichni serou!!„Ty si celou noc nespala?" zeptá se mě Katt u snídaně.
„Ne" falešně jsem se na ni usmála.
„Stalo se něco Briano?" na druhou stranu se zeptá Charlie.
„Jen jsme se s Dereckem pohádali, a teď mě nejspíš ignoruje" koukla jsem se směrem ke stolu kde seděl Dereck a spol.
„Proč ste se pohádali?" to by nebyla Kora kdyby se nezeptala.
„Já ani nevim, o co pořádně šlo"
A to je taky pravda.
Na druhé straně nechápu, prič na mě tlačí!! Teď mu rozhodně věřit nebudu.„Holky.? Slyšeli ste to??" řekla Kora.
Všichni jsme si vyměnovali nechápavé obličeje.
„Dneska se hraje opět flaška"
Áha. Tak to mě nezajíma.
„Hm.." zamumlám.
„To je super- půjdete holky??" řekne Charlie.
„Mě se ani moc nechce" řeknu pravdu.
„Prosim tě Briano!! Kvůli Derecka tam půjdeš!! Ukaž mu že ta hádka tě nějak nemrzí!! Zbuď se !" hysterčila Katt.
„No jo furtt!" už nechci nikdy poslouchat ty její mateřské rady!!********
Celej den mě Dereck ignoroval, tak jsem si řekla ignor??tak ignor!!.
Je mi přímo u p*dele jestli bude nasranej nebo ne.Ještě že dneska nebyli táborovky, s týmy, to bych už vážně s nim nepřežila.
*****
S holkama se už připravujem na tu flašku, ani nevim proč se tak holky finftěji ale proč se neukázat že ??
„Holky kraťasy - nebo sukni?" optala se Charlie a zvedla červené jeans kraťasy a černou sukni.
„Kraťasy " řekly jsme všichni sborově.
Já jsem si na sebe vzala černou nike podprsenku a k tomu šedivé volnější kalhoty. Venku bylo docela teplo, tak jsem nechtěla být navalená v mikině.„Páni sluší ti to" pochválili mi holky můj outfit.
„Vám také"Po tihlechtěch slovech jsme vykročili ke klučičí chatě.
Kora zaťukala.
Po chvilce nám otevřel Leo.
„Čau kočky" mrkl na nás.
„Ahoj" řekli jsme všichni a vešli do vnitř.
Asi jsme byly poslední na koho čekali, protože všichni už čekali na zemi s flaškou u prostřed.
A ani jsem se nemílila Dereck tady byl, seděl vedle silikonce!! Ale nenechám se rozhodit!!
Sedla jsem si vedle Lukase a Leo.
Ano Lukas tady taky je, ale už jsme se i docela usmířili.
Jsme už dobří kámoši.
„Tak začnu točit!!" vykřikla nějaká blondínka, asi kamarádka silikona.
Nikdo nenamítal. Roztočila flašku, padlo to na mě. Super první roztočí a už to padá na mě.
„Tak pravda nebo úkol?"
Dělám že rozmýšlim a pak si všimnu Derecka jak čeká co si veberu.„Úkol" Uslyšela jsem hned Leo jak řekl něco ve smyslu ' Úú'
”Ták!! ...ehm... Třeba vykousni se s....."
Jen jsem doufala že neřekne Derecka.
„S Lukasem"
Koukla jsem se na Derecka nic nedělal, dokuď jsem se nezvedla a sedla si mu na klín. Zaťal ruce v pěst. Tak se mi to líbí chci aby žárlil.
Chvilku jsem se s Lukasem líbala.Zvedla jsem se a šla si sednout zpátky na svoje místo.
Roztočila jsem flašku.
Padlo to na Willema.
„Pravda nebo úkol??" bezváhání řekl.
„Úkol"
„Dej francouzáka tomu kdo je po tvé Levici." všichni se začali smát.
Vedle jeho levici seděl.........Leo.
„Na to zapoměn!" už znám pravidla tak jsem si stoupla a šla mu sundat triko.
Sedla jsem si zpátky na svoje místo.
Točil Will. Spadlo to na tu silikonu.
„Tak pravda nebo úkol?"
„Pravda"
„Skym si tady naposledy spala a kdy??" to by mě taky zajímalo.
„Bylo to včera, ale s kym to neřeknu" ale když se s timahlema slovama obrátila na Derecka,tak to asi všem došlo. Chtělo se mi brečet.„Je to píčovina jdu si lehnout" řekla jsem.
Holky řekly že se pak vrátěj.Rychle jsem doběhla k naší chatce,kdyż jsem zabouchla dceře. Slożila jsem se na zem. Začala jsem bezkontrolovaně brečet.
A teď jsem si u vědomila že jsem se zamilovala. Bolí mě to když silikon řekl že včera se vyspala s Dereckem. Ještě včera na mě tlačil ať se už konečne rozhodnu a on?? Co udělal on?? On si šel radší se silikonem užít!! Jak já ho nenávidím!!!
Ale přitom ho miluju, a nemůžu si to přiznat.....
__________________________________
Tak co řikáte?? Názor?? Pište prosím 💭💭.
Potřebuju nějakou motivaci !!❤
Budu ráda za každý Votes&koments❤💭.
Názory do komentýma
ČTEŠ
Tábor !!✌
RomanceBrianna, jméno dívky, která ve svých 17 letech, jela na tábor. Zažila tam mnoho věcí. Každý měl na táboře několik svých "zamilovaný" vztahů. I ona nebyla výjimkou. Ale co se stane, když po 10 letech se potká s Dereckem? Jí a Leovi se narodí krásná...