Z minulé části:
Celý film jsem nevnímala, vnímala jsem jenom místa v kterých jsem se dotýkala Derecka. Na každým místě, by mi jako hořelo.
Teď mi nebyla taková zima.
Pod dekou jsem se furt držela s Dereckem za ruce.Asi se začínám zamilovávat.....
Jestě dva týdny a už jedem domů, z jedné strany se těším, ale bude se mi stýskat po těhlech lidech, po všem. Vim že je ještě čas, ale stejně dva týdny je moc krátka doba.
Hodně lidí jsem si tu zamilovala, například Charlie, stala se zní moje nejlepší kamarádka, dá se z ní mluvit o všem. Vyslechne člověka, podpoří ho, rozesměje ho, shrnutě PRAVÁ NEFALŠOVANÁ KAMARÁDKA...
Kora, někdy se chová bláznivě, ale to na ni žeru. Je sní sranda, dokáže rozveselit každýho když nění ten druhý v dobré náladě, je to FAJN KÁMOŠKA.
Katt, ach ta Katt. Někdy mám pocit že ji uškrtim (ironie XD). Je to naslouchací kamarádka
Dokáže si z člověka udělat srandu, ale né v tom špatnym smyslu.
Nevim život bez Katt by byl nudaaa.Dereck, je to takové nagelované moje pako..XD.
Co si vezme do hlavy to musí mít.
Takovej malej egoista no....
Ale přesto ho člověk nedokáže nemilovat..Leo,fajn kamarád, když jsme byli spolu na té pouti, moc jsem si to s nim užila.
Je s nim prdel.
Lukas, ze začátku tábora, jsme spolu chodili. Ale bylo to blbost, chodit s člověkem kterého znáš ani ne 2 dny ?? Logika....
Ale potom jsme si to vysvětlili, a zůstali jsme kamarádi.**********
Ani jsem si nevšimla a ukápla mi slza.
Holky ještě spaly, tak jsem nechala proud slz po mé tváři plout.
Najednou jsem plakala jako o závod.Né!! Nesmíš brečet!! Když jsi přišla na tábir byla jsi borkyně,drsňačka!! A co jsi teď?? NICKA co se ZAMILOVALA!!
Křičelo na mě svědomí.
Co to plácáš!!
Asi mám nějakou poruchu když mluvim sama se sebou...
Nemohla jsem se zamilovat!!
A nebo uż jsrm a nemůžu si to přiznat.*******
„Holky!! Vstávejte!!"
Probouzela jsem holky, ale když se ani potom nevzbudily, tak mě napadla jedna věc.Šla jsem ho koupelen, a natočila jsem si do plastové petlahve vodu.
***
Ale když jsem došla do chatky, tak holky byly už vzhůru.
„Dobré ráno" řekla Charlie.
„Dobré." odpověděla jsem ji.
„Na co si potřebovala tu vodu co máš v petlahvi??" zeptala se Kora.„Skazily jste mi plán" zašklebila jsem se na ně.
„Nechtěly jste se vzbudit, tak jsem vás chtěla probudit jinak" dodala jsem.
„Mám lepší nápad.."
Řekla Katt.
„A ten je??" zeptala jse nedočkavě Kora.
„Co kdyby jsme šli probudit kluky??" a tím to hned všem docvaklo.
Všichni jsme se zasmály.
„A mám k tomu ještě lepší nápad."
Napínala Katt.
„Briana, veme černou tužku na oči, Charlie ty vem všechny stíny co máš, a ty Koro vem make-up, já vemu rtěnky." dopověděla nám plán Katt.
„Jsi skvělá!" zapištěla Charlie.
„Musim souhlasit!" řekla jsem.******
Stojíme před chatkou kluků, kluci budou ještě spát protože je ještě čas na snídani.
Ještě než jsme šli k chatce, tak jsme si rozdělily kdo koho namaluje, a taky jestli kluci nemají odličovací krém,tak s tim půjdou i na snídani, a to je naše malá pomsta.
Já budu mít Derecka, Kora Lea, Charlie Freda, A Katt Williema.Vkročily jsme do klučicí chatky.
Plán nám zatim vycházel protože kluci ještě chrapkali (XD).
Šla jsem potichu k Dereckovi, spali tvrdě, takže jsme měly výhodu. Lehounce jsem mu napatlala Make-up, řasenku, stíny, a rtěnku.
Když uż jsme s holkama byly hotovy, tak jsme si je každá vyfotila.
„Tak a teď je vzbudit"
Zasmála se Katt.
„Jdeme na to"
S holkama jsme se rozhodly že vodu nepoužijeme to by smylo ten make-up.
Začala jsem s Dereck třást.
„Vstávej!"
Křikla jsem na něj.„Vždyť jo" otevřel oči.
Překvapeně na mě koukal.
Koukl se po klukách který se taky už probouzeli. Najednou se začal smát.
„Čemu se směješ!" křikl na něj Leo.
„T-tobě!" řikl mezi smíchem.
Najednou když se Leo taky rozkoukal tak se začal taky smát.
„Kurva... Derecku!! Willieme!! Frede!!! Ste si hráli na kurvičky ??!!" smál se Leo.„Leo?? Ty asi s nima co ??" zasmála se Kora.
„Cože?!" přestal se smát, vyndal nějaké zrcádko a koukl se do něj.
„Jakej kokot!!" s holkama jsme začaly couvat.
„To byly oni!" zakřičel Will.
„Upss" zasmála jsem se.S holkama jsme chtěly utéct, ale nestihly jsme to, mě chytil za ruku Dereck, Leo Koru, Katt Will, Charlie Fred.
Dereck mě hodil na postel, a začal ně lochtat.
„N-éé D-derecku!!! T-ooo l-lochtá!!d-oost!! P-přestaň!!" nemohla jsen se ani nadechnout.
„Ani mě nenapadne."
Super no...
„U-udělám c-cokoliv!!" ani jsme si nevšímali druhých.
„C-cokoliv?" přestal mě Dereck lochat. Teď jsem měla čas odejít.
Holky měly asi stejnej plán. Vykroutila jsen se z jeho náruče.S holkama jsme utekly z jejich chatky, uslyšely jsme jenom hlas ve smyslu.
"My vám to vrátíme!"
S holkama jsme se v chatce potom strašbě hodně dlouho smály.„To jsme jim to natřely!!" zasmála se Charlie.
„Měli jste vidět ten ksicht Williema jak se tvářil když zjistil jdyž je namalovanej!!" neudržela se Katt a začala se smát.
„Jsme prostě skvělý! " shrnula jsem to.*****
Do chatky nám vlítl Tomas že je snídaně.
S holkama jsme zvědavý jak kluci smyjou to líčení.
Doufám že żádné odličovací prostředky nemají.Vcházely jsme do jidelny když v tom mi spadl pohled na kluky, který byli ráno namalované, a teď?? Mají smazané líčení.
Sakra kde vzali odličovací krémy??
Jako kdyby ucítil pohled a podíval sr mím směrem, jak zjistil že si ho pozoruju tak se ušklíbl.„Holky kde vzali??!" řekla nasraně Charlie.
„To netušim"
„Holky,holky, výhoda je že jsme kluci, půjčili jsme si šminky od Babiens Gangu." řekl Fred.
„No jo no" zasmála se Katt.
„Ale stejně vás odplata nemine!!" řikl na nás Leo.
„Se uvidí!" řikla jsem na něj.
„Chtěj válku?? Maj ji mít" ušklíbla se Kora.
Zasmály jsme se.____________________________
•tak co bude NÁZORÍK ?? Prosím budu ráda za každý votes&koments❤😍✌
Nahoře v médiích .... Prostě jsem to tam musela dát. ✌😂😂Lidi snažim se co nejdelší kapitoly psát,ale pochopte !! Potřebuju motivaci!! ❤
Tahle kapitola má 1018 slov❤✌
ČTEŠ
Tábor !!✌
RomanceBrianna, jméno dívky, která ve svých 17 letech, jela na tábor. Zažila tam mnoho věcí. Každý měl na táboře několik svých "zamilovaný" vztahů. I ona nebyla výjimkou. Ale co se stane, když po 10 letech se potká s Dereckem? Jí a Leovi se narodí krásná...