8. Never&say&Never❤

3.5K 209 5
                                    

Minulá kapitola:
Achjo. Jsem divná!! Uchechtnu se nad svou debilitou!!
S dobrým pocitem jsem usnula.

****

Dneska ráno se za mnou stavil Tomas/vedoucí/ jestli bych už zvládla soutěžit atd..
Zdravotnice řekla že už je to lepší, ale že bych moct neměla běhat jinak jo.

Už normálně ležim ve své chatce, na té marodce to bylo ..... Zvláštní??
Za deset minut by měl být oběd, rozhoduju se jestli tam mám jít, ale vyhrála strana která má hlad XD.

****

S pomocí holek jsem se nějak dobelhala k jídelně.
S holkama jsme si za se sedli k našemu stolu.

Nejdřív šli k okýnku ti nejmenší,pak nakonec mi.
Když jsme byli už nařadě, tak jsem vstala. Ale blbě jsem šlápla na nohu. Už jsem myslela že ucítím pád, ale akorát co jsem ucítila,byli svalnaté ruce, ale ty nepatřili Dereckovi, a ani Lukasovi.
„Dávej si pozor,krásko!" Leo....
Kdo jiný.
Šeptla jsem ve smyslu něčeho jako "děkuju" a šla k okýnku.
Z okýnka se na mě usmála kuchařka, a hodila mi na talíř blivajs,kterýmu se řiká rizoto.
„Ty vole,to se nenaučej vařit??!" zafňukala jsem.
V celá jídelna propukla v huronskej smích.
Kuchařka  na mě vřažedně podívala.
„Briano, aspoň zmírni  ten slovník!" křikl po mě Tomas.

„Chyběla si nám" někdo mi zašeptal do ucha, ten 'někdo' je .... Dereck.
„Já vim" vyplázla jsem na něho jazyk.
Uchechtl se a šel ke svému stolu.

******

Tomas nám řekl že máme čekat za deset minut na nádvoří tábora, prej se bude hrát nějaká další táborovka.
S Korou,Katt a Charlie jsme uż čekala na nádvoří.
Dětí se tu docela začaloly množit.😂

Když už jsme byli komplektní šli jsme za se do lesa, kde se mi stalo menší neštěstíčko.
„Ahoj,počkej pomůžu ti" doběhl mě Dereck. Než jsem stačila vykročit do lesa.
Vzal mě pod rukou a šli jsme až Tomasovi.
Viděla jsem jak na nás kouká Lukas.
Já jsem si vzpomněla!! Já jsem mu ještě neřekla že s nim nemůžu chodit, protože k němu nic necítím!!!!!

Ach ne!! Zrovna jde naproti nám.
„Briano?? Můžeme si promluvit??" omluvně se podívám na Derecka. Ale ten vypadá jako by se nechystal jít pryč. „Osamotě" doplň Lukas. Dereck si povzdychl a odešel.

„Tak o čem jsi chtěl mluvit??" prolomím to ticho.
„Jako vážně?? Chodíš vůbec semnou a nebo s ním??" odfrkl si.
„Lukasi,já..." nedovolil mi to doříct, a skočil mi do řeči.
„Já to věděl, si jenom další bezcitná děvka, co dá každýmu!!" tak tohle zabolelo!! Vždyť jsem mu nic neudělala!!
„To si jako vážně myslíš??" zeptám se ublíženě.
„Jo!" odešel.
Stála jsem tam ještě asi pět minut,než mě někdo neupozornil že máme jít k našemu  týmu.

****

Už je po celotáborové hře. Byli jsme první, druzí byl Leo,Třetí byl Lukas, atd...

Teď máme volno. Sedim na posteli a přemýšlím.
V hlavě mi pořád koluje věta.
„Jsi jen další bezcitná děvka co dá každýmu!" když to vyslovil.
Bolelo to.
Lukase jsem asi možná trochu milovala. Ale teď ho nemůžu ani vidět!! Nenávidím ho!!!

Z přemýšlení mě Vyrušilo zaklepání na starý futra v  chatě.
„Dále!" byla jsem lína vstát tak jsem jenom toho dotyčnýho poslala dovnitř... Ale ten dotyčný byl překvapivě Dereck.
„Co potřebuješ?? " zeptám se ho.
„Slyšel jsem to" zatvářil  se ublíženě, hodila jsem na něj pohled jako
O čem to sakra mluvíš??
„Slyšel jsem vás, a Lukase. Chtěl jsem ti jenom říct že ho nemáš poslouchat. Nejsi bezcitná a už vůbec ne děvka." usmál se na mě tim lítostivím pohledem.
„Děkuju ti Derecku" úsměv jsem mu oplatila.

S Dereckem jsem ještě debatovala asi ještě hodinu.
Dneska večer je něco jako další diskotéka, ale asi na ni dneska nepůjdu,  moc se na to necítím.





____________________________________
•takže !! Máme tu další kapču!!! 😑🙌
co na ni řikáte?? Nejsem s moc spokojená, ale v další kapitole!! Bude další zápletka!!!/
•  tady máte nějaké sítě kde můžete sledovat!!
Snapchat- kulisek2498
Facebook- Káťa Káťul Skálová
Instagram- k.a.c.e.n.k.a249
Musical.ly- Kačka Skálová

Děkuju!!! ❤😂😂😑🙌🙌🙌

Tábor !!✌Kde žijí příběhy. Začni objevovat