Z minulé části:
„Projít se" plácla jsem první co mě právě napadlo.*******
„Holky!! Vstávej te !!" křičela v chatce Charlie.
Co??my jsme zaspali??!
„Co je ?" vrčela Katt.
„Zaspali jsme!!za pět minut je snídaně!!" bleskurychle jsem vyskočila z postele.Rychle jsem si oblíkla černý triko s bílýma proužkama, a k tomu bílé kraťasy.
Na řasy jsem si dala dvě vrstvy řasenka, korektor, a make-up.
S holkama jsme rychlou chůzí šli k jídelně.
Za námi jsme slyšely kroky, otočily jsme se a uviděly kluky jak nás dobíhaj.„Copak holky zaspaly??" optal se nás Fred s úšklebkem.
„No koukáme že nejsme sami" zasmály jsme se s holkama.
„No to spíš Dereck nám někde v noci ponocoval, trvalo to neżho vzbudit." zasmál se Leo.
Ale tohle mě zarazilo.
Takže to udělal znova.. A já jsem mu chtěla dát další šanci. A on si za se .. No abych to řekla slušně, užít opět se silikonem!!
Rychle jsem se otočila směrem chatka,a rozeběhla jsem se k ní.
Slyšela jsem za sebou hlasy, i dokonce Dereckův.Bouchla jsem dveřmama, skočila jsem do postele a nechala proud slz aby si rozutekli po mé tváři.
Ani nevím proč brečím, ale nejde to zastavit.Najednou jsem uslyšela, že někdo ťuká na dveře.
Vstoupí do vnitř.
Jsem zády ke dveřím tak nevim kdo právě vyšel, do vnitř.
Ale když jsem vzlykla, tak ten dotyčný si povzdechl.
„Brí.." a teď už vim kdo to je.
Rychle jsem si otřela hřbetem ruky všechny slzy, a dřepla jsem si na postel. Pořád jsem na něj nekoukala.
„Vypadni" řekla jsem potichu.
„Brí.." to nepochopil má slova??
„Vypadni!!" teď už jsem zuřila.
„Nech si to vysvětlit.." nedořekl to. Skočila jsem mu do řeči.
„Co si mám jako vysvětlit.?!,
To že si opět ojel toho silikona?!A nebo to jak jsi mi tenkrát řikal "budeš semnou chodit?!" teď už věřim že sis jenom vsadil!!hm?? Mám pravdu?? Derecku?! " zuřila jsem už totálně.
Koukla jsem se mu do očích. Ale to jsem neměla dělat.
V jeho očích byla vidět lítost, a láska.
„Brí, já jsem nebyl za silikonem jak ty řikáš" šeptal.
„A jak ti mám věřit!!" myslim že přijdu o hlasivky.
„Byl jsem se opít, už jsem nezvládnul jak jsi mě furt ignorovala!! Já nevim co se to semnou děje!!! A ano ze začátku jsne se vsadili s Leem, kdo s tebou bude první chodit!!Ale já už tu sázku neberu, protože tě mám moc rád." poslední větu zašeptal, myslel si že to neuslyšim ale uslyšela.Ale kdyż řekl s Leem, to znamená že Leo to na m3 teď hraje!!
„Briano,prosím nechoď na to rande s Leem. " přemlouvá mě.
„Dej mi jeden den abych zjistila, že to myslíš vážně že už nepokračuješ v té sázce" už jsem taky šeptala.
„Děkuju" nechápavě jsem se na něj podívala.
„Za to že mi dáváš šanci" aha.
„Tak ji zkus neposrat" zasmála jsem se.
„Takže přátelé? " zeptala jsem se.Nebezpečně se přibližoval. A já jsem začala rychle dýchat, až se naše hrudníky dotýkaly, mi zašeptal do ucha.
„Zatim"
Bouchla jsem ho pěstí do ramene, to způsobilo že se rozesmál.
Pak odešel._________________________________
•Tak co říkáte na to že se zase spřátelili?? Co myslíte že udělá, půjde na rande s Leem??
A co Dereck?? Polepšil se ?? Pište názory do komentu.
Budu ráda za každý votes&koments😘❤✌
Děkuju❤
ČTEŠ
Tábor !!✌
RomanceBrianna, jméno dívky, která ve svých 17 letech, jela na tábor. Zažila tam mnoho věcí. Každý měl na táboře několik svých "zamilovaný" vztahů. I ona nebyla výjimkou. Ale co se stane, když po 10 letech se potká s Dereckem? Jí a Leovi se narodí krásná...