Z minulé části:
Otočil jsem se. A šel směr chatka.
„Derecku!! Počkej!!" chytla mě za loket a otočila, podivil jsem jakou moje princezna má sílu.
„Coje?? Budeš mi vyčítat proč jsem se zamiloval?? "
„Né to ne! Jen...byla jsem zaskočena, myslela jsem že ty nejsi takový, no...jako na tyhle vztahy."
Podivila se.
„Ale teď když u vim co je to láska.."
Popošel jsem k ni.
„Brí?? staneš se moji princeznou?"
***
Koukala jsem ma něj zaraženě, a překvapeně.
„Né ...promiň je to blbost."
Koukali jsme si navzájem do očích, měl tam smutek, a taky lásku.Za se se otočil a chtěl jít.
„Derecku čekej sakra!!" křikla jsem na něj.
Zastavil uf..Otočil se, hned jsem se na něj nalepila..
Z pohledu Derecka :
Nemělo to cenu.
Otočil jsem se ale slyšel jsem její hlas. „Derecku!!čekej sakra!!"
Zastavil jsem se.
„Br.." nedořekl jsem to protože se mi přilepila na mé rty.
Hned mé ruce vystřelili k jejímu dokonalýmu zadku.
Stiskl jsem ho.Donesl se mi jenom její vzdech, tím pádem jsem se mohl vkradnout do jejich úst.
Zatáhl jsem za její spodní ret, opět vzdychla.Když jsme se museli odtáhnout kvůli nedostatku kyslíku tak jsme si opřeli svá čela o sebe.
„Budu, a ráda" oddychla si Brí.
Objal jsem jí a ve vzduchu jsem se s ní zatočil, zasmáli jsme se.
Potom jsem se opět přitiskl kní na její rty. Nemůžu se jich nabažit.
Jsem ten nejšťastnější kluk pod sluncem.
A víte proč?? Mám svoji princeznu.****
Ležim s moji princeznou v posteli.
Ne, nespali jsme spolu.
Jenom vedle sebe ležíme a użíváme si přítomnost toho druhýho.„Jak to bude, až skončí tábir?" zeptala se moje princezna.
„Určitě za tebou budu jezdit, jak budu moct." řeknu jí.
„To se právě bojim." koukl jsem se ní.
„Zlato, hlavně nebreč. Máme ještě jeden týden spolu, přespím ten týden u tebe, a neboj budeme stýkat."
Setřel jsem ji slzu co se jí vydrala z oka.„Bojim se..." začala brečet.
„Čeho se bojíš princezno?? A nebreč nesluší ti to.." políbil jsem ji.
„Bojím se toho že až skončí tábor,(vzlyk) tak každej si najde někoho jinýho,přece vztah na dálku to nejde.(vzlyk)."
Bolí to.
„Lásko...vždycky tě budu milovat."
Políbil jsem jí.„Derecku??" optala se mě.
„Ano lásko? " usmála se nad jejím oslovením.
„Taky tě miluju"
Jako kdyby moje srdce začalo znova být. Když ty kouzelná slova vyšli z jejích úst. Od teďka mám nový život._____________________________________
Tak tady bych to asi ukončila jestli nesouhlasíte tak povině komenty!! ❤💪👌.
Moc vám děkuju za vites a komentáře, miluju vás!!!Kdyby ste chtěli číst mé příběhy tak se podívej te na můj 'profil'.
Děkuju za podporu!!❤~Káťá~ ❤😍
ČTEŠ
Tábor !!✌
RomanceBrianna, jméno dívky, která ve svých 17 letech, jela na tábor. Zažila tam mnoho věcí. Každý měl na táboře několik svých "zamilovaný" vztahů. I ona nebyla výjimkou. Ale co se stane, když po 10 letech se potká s Dereckem? Jí a Leovi se narodí krásná...