Chapter one

1.3K 97 6
                                    

Skyler

„Otec, už sú tu?" otočila som sa na stoličke smerom k otcovi. Neodpovedal mi. Stále bol až po uši v papieroch. Naša rodina každý rok na ranči organizuje letný tábor pre deti z detského domova. „Otec!" zamávala som mu rukou pred očami. Prudko ním trhlo.

„Čo?" posunul si okuliare na špičku nosa a pozrel na mňa cez ne.

„Či sú tu. Mac, Lana, Troy a Kidd."

„Hej, ale Lana nepríde," pokrčil plecami.

„Čo? Prečo?"

„Sky, ja som ti o tom hovoril. Jeden náš sponzor sem poslal svojho syna a už sme nemali voľné miesto, musel som niekoho vyhodiť."

„Aha. Tak toto mi tu chýbalo. Nejaký idiot z mesta, čo nebude vedieť ani koňa osedlať!" zaťala som päste. Mala som chuť dupnúť nohou a vydobiť si svoje, ale s tým už nenarobím nič. Zabuchla som za sebou dvere, až sa otriasla drevená konštrukcia chaty vedúceho. Presunula som sa do haly, kde sa to hemžilo deťmi a pohľadom snažila nájsť ďalších animátorov. Prvého som zbadala Kidda. Rozbehla som sa k nemu a zozadu som sa mu hodila okolo krku. Trošku ním cuklo. Otočil hlavu a kútiky jeho úst sa roztiahli do širokého úsmevu. Postavila som sa na vlastné a stúpla som si pred neho. Ruky mi položil na plecia, nadýchol sa, že niečo povie, no ja som ho predbehla.

„Tak rada ťa opäť vidím!" zapišťala som a znovu som sa na neho vrhla.

„Sky! Sky!"

„Kidd!"

Počula som toľko známe hlasy. Troy a Mac. Rozbehla som sa za nimi a oboch ich pevne objala.

„Kde je Sonny?" Mac zvraštila obočie.

„A Lana," doplnil ju Troy.

„Sonny sa tu čo chvíľa dotrepe a Lana nepríde," povedala som sklamane. Stopla som ich skôr ako stihli niečo povedať. „Nejaký sponzor tu natrepal svojho syna a my sme už nemali voľné miesto a-"

„Prečo ste nevyhodili Riu?"

„Ja za to nemôžem, tiež som sa to dozvedela teraz," pokrčila som plecami. Chvíľu sme sa všetci odmlčali.

„Chata 117?" opýtala sa Mac s úškrnom v tvári.

„Chata 117," potvrdila som. Chata 117 je chata ďaleko od ostatných a zároveň tá najväčšia. V tej chate sme posledné dva roky bývali počas prázdnin a viažu sa k nej skoro všetky spomienky. Dobré aj zlé. Je to naša chata.

„Kto to tam ide?" klepkala Sonny prstom po okne. Podišla som k nej a pozrela sa von. Zasmiala som sa.

„To bude ten, čo má z peňazí tapetu na stene," pokrútila som hlavou a zišla schodmi. Ten chalan si nevedel poradiť s raz, dva, tri, štyri... Čo? On tu má štyri kufre. On sa tu sťahuje alebo čo? Bezmyšlienkovito som sa za ním rozbehla. Zastala som tesne pred ním a premeriavala ho pohľadom. Obuté mal vysoké tenisky, čierne nohanice s rozkrokom niekde pri kolenách a biele tielko, ktoré odhaľovali jeho svaly. Po celej ruke sa mu tiahli tetovania, dva mal aj vedľa kľúčnych kostí. Milujem tetovania. Jeho pery boli plné, z tváre mu vyčnievali lícne kosti. Mal hnedé oči, až som chvíľu prestala rozmýšľať. Zmäkla som. Jeho oči ma upokojovali. Bože, čo to táram? Pokrútila som hlavou a vytrhla som sa zo svojho myšliekového pochodu.

„Čo na mňa zíraš?" odstúpil odomňa o pár krokov a divne nadvihol obočie.

„Len pozerám, čo za idiota nám to tu poslali." Sarkazmus zo mňa syčal jedna radosť. No musela som si zakusiť do pery. Bol sexy.

Cottage 117Kde žijí příběhy. Začni objevovat