Chapter fifteen

556 82 7
                                    

Zmenila som svoju pôvodnú trasu a vbehla do chaty. Vtrhla som do vlastnej izby a hodila sa na posteľ. Cítila som sa ako keby mi práve niekto podlomil kolená. Cítila som sa sama a nepotrebná- ako handra. Zabíjal ma pocit, že všetko, čo mi povedal nebola pravda. Boli to iba klamstvá, ktorých dôsledkom malo byť, že ma dostane do postele. A ja som mu na všetko naletela. Nikdy mu o nič iné nešlo. Za každou videl iba sex a ja som bola jeho obeť. Jedna z mnohých, ktoré už ojebal a odjebal. Najhoršie je na tom to, že ja som sa doňho najskôr zamilovala. Celý ten dlhý čas sa so mnou iba zabával ako s hracou kockou. Bola som iba jeho letná zábavka, nič viac som pre neho neznamenala.

Celý ten nekonečne dlhý čas som k sebe pritískala perinu.

„Sky? Si tu?“ otvorila dvere, čo zapríčinilo, že sa dovnútra dostalo ostré svetlo. „Viem, že si tu. Počula som ťa plakať,“ sadla si na kraj postele a niečo mi hovorilo, že do mňa zabodla svoj starostlivý pohľad. Neodpovedala sim jej, preto pokračovala vo svojom monológu: „Stalo sa niečo?“

„Nechcem sa o tom rozprávať,“ povedala som nezaujato.

„Chceš. Je lepšie sa o tom porozprávať ako to dusiť v sebe a čakať kým ťa to celkom nezožerie. Neskôr začneš obviňovať samú seba a bude to stále len horšie a horšie až nakoniec-“ zastavila som ju, pretože Sonny dokáže rozprávať donekonečna.

„Aj tak sa to o chvíľu dozvieš, ona si to určite nenechá pre seba,“ vzdychla som a utrela si slzy.

„Ria?“ položila mi celkom zbytočnú otázku. Len som nemo prikývla. „Ale ja to chcem počuť od teba,“ ruky si zložila na prsiach a nekompromisne čakala na moju odpoveď.

„Justin sa s ňou vyspal,“ sklopila som zrak a snažila sa skryť bolesť v tvári. Bola zaskočená.

„Ako... čo... nechápem... veď-“ nevedela sa vykoktať.

„Všetko čo robil, robil iba pre to, aby som sa s ním vyspala,“ rozprávala som do zeme.

„To ti povedal?“ otvorila ústa.

„Nie, ale... vlastne som ho ešte nevidela, ani nechcem,“ mykla som plecami.

„To, čo ti povedala Ria nemusí byť pravda. Nepoznáš ju? Rada si vymýšľa,“ pôsobila presvedčene. To je celá Sonny- optimista.

„Viem... ale toto sa na neho podobá. Chce len sex,“ vydýchla som a Sonny tiež.

„Poď sem,“ roztiahla ruky a objala ma. „Nemusí to byť pravda.“

Niekto vstúpil do izby. Tma spôsobila, že som nemohla presne identifikovať, kto to bol. Postavila som sa a chystala sa zasvietiť, no vtedy ma pritlačil o stenu a približoval sa ku mne. Vtedy som už vedela kto to je. Jeho dych zaváňal cigaretovým dymom, ktorý sa strácal v kontraste z jeho kolínskou. Rukou mi zablúdil pod tričko. Chvíľu som ostala omámená, no hneď na to som ho prudko odstrčila.

„Nehovor, že to nechceš,“ povedal monotónne, až mi naskočila husia koža. Zrazu som z neho dostala strach.

„Nechcem,“ povedala som rozhodne a zasvietila svetlo, čím môj strach čiastočne opadol.

„Viem, že to chceš,“ povedal nežnejšie, priblížil sa a pohladkal mi líce.

„Nechaj ma, Justin. Nechcem byť len jedna z mnohých,“ otočila som hlavu.

„O čom to rozprávaš?“ jemne skrčil čelo, jemne priložil dlaň na moje líce a otočil mi tvár späť.

„Prosím, nehraj to na mňa, Justin. Viem, že chceš iba sex,“ prehltla som a snažila som zadržať slzy a skryť to, ako veľmi ma to bolí.

„Kto ti to všetko povedal? To nie je pravda!“ bol nahnevaný, no napriek tomu sa ani nepohol, ale pozeral sa mi hlboko do očí. Aj tak som mu neverila.

„To nie je podstatné. Podstatné je to, že si sa celý ten čas so mnou iba zahrával a klamal mi. No najhoršie je, že ja som ti uverila a...“

„A? Zamilovala si sa?“ Ostala som ticho. „Ja som ti nikdy neklamal! Ja ťa vážne milujem, Sky!“

Hmmmky. Tak? Dúfam, že sa vám časť páčila. Hmmmky, tak dúfam, že mi napíšete pekný koment, pretože je ich tu stále menej a menej. :-(

ily.

-yoursjdmdanielle

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 14, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cottage 117Kde žijí příběhy. Začni objevovat