Po skończeniu odrabiania lekcji, zgłodniałam. Zeszłam na dół do kuchni. W domu nikogo nie było, ponieważ wszyscy pojechali na imprezę. Mnie nie zabrali, stwierdzili że jestem za młoda i będę przeszkadzać. Bardzo miłe.
Stanęłam przy wyspie kuchennej, wzięłam jabłko i poszłam do salonu pooglądać telewizję. Jabłko powinno mi wystarczyć. Nie jem dużo.
Włączyłam jakiś film. Okazało się że jest to horror. Nie lubię oglądać horrorów, ponieważ się boję. Szybko przełączyłam na jakiś romans. Po długim oglądaniu, spostrzegłam że ktoś siada obok mnie na kanapie. Był to Luke.
- Hej mała - powiedział przesłodzonym głosem i przybliżył się do mnie.
Siedział bardzo blisko mnie. Zbyt blisko.
- Odejdź - odpowiedziałam surowo.
- Oj nie zgrywaj takiej niedostępnej.
- Odwal się ode mnie - powiedziałam głośniej.
On nie posłuchał i przybliżył się jeszcze bardziej. I przez to nasze twarze dzieliły już tylko centymetry.
Był za blisko, dlatego postanowiłam że ja się odsunę.
- Maleńka, przecież wiem że na mnie lecisz.
- Taa, od zawsze i na zawsze. Jesteś moim całym światem, szaleje za tobą. Kocham Cię - powiedziałam.
- Suka.
- Chuj.
- Dziwka.
- Można być dziwką jako dziewica?
- Ty jesteś dziewicą? - powiedział z nadzieją w głosie.
- Yy, tak.
Przybliżył swoją twarz do mojej.
- Będę twoim pierwszym - po wypowiedzeniu tych słów, wstał z kanapy i poszedł do siebie do pokoju.
Że niby on ma być moim pierwszym? No juuż. Nigdy w życiu z nim.
Fuuu..
Czuję obrzydzenie.
Nie chce mi się już oglądać, postanowiłam położyć się już spać.
Po chwili byłam już w krainie Morfeusza.
Hejka!
Mam nadzieję że jeszcze ktoś to czyta ;)
Ostatnio jakoś nie idą mi te rozdziały.. Ale postaram się częściej wstawiać :)
Do następnego! :)
CZYTASZ
Nie Umiem Kochać
FanfictionFragment z książki : Nagle poczułam klepnięcie w tyłek. Kurwa! Od razu się odwróciłam i spojrzałam na chłopaka który się wpatrywał we mnie z głupim uśmieszkiem. - Co Ty odwalasz!? - krzyknęłam na chłopaka. - Twój tyłek wygląda samotnie bez mojej ręk...