6/2.kapitola- Temná minulost 2

61 5 0
                                    

Minule:Chvíli bylo ticho, netopýrka se divila že se jí učitelka omlouvá, ale potom učitelka řekla. „ Když už jsi tu... slyšela jsem, že se zajímáte o jednu takovou věc a to proč...

              ...Proč jsou tyto olympijské hry, z jakého důvodu. Tedy vysvětlím ti to. Když jsem byla malá asi tak jako ty teď, chodila jsem také do této školy. První rok skončil a my jsme se všichni už těšili domů, já obzvlášť, když jsem ale přijela nikdo tam nebyl. Běžela jsem domu a doufala že tam budou...Nebyli. Přijeli až ráno ale ne sami. Přivezli s sebou i mého bratra kterého ze srdce nenávidím... Herobrina. On mě připravil o rodičovskou přízeň, Vyhnali mě, doslova vyhnali z domu, musela jsem se dostat zpět do školy a udělat si z toho nový domov. Vzducholoď ale mezitím již odletěla a já musela celou tu cestu  jít. Zůstávala jsem potom ve škole každé prázdniny a postupem času jsem si vydělala dost abych si mohla postavit vlastní dům. Školu jsem nakonec zdědila a začala zde vyučovat. Herobrina stále nenávidím a vzhledem k tomu že i on přišel o domov podobným způsobem chci ho o něj připravit  znovu, podruhé již takové štěstí mít nebude. A o to jde v těchto olympijských hrách, pouhý spor z dětství." Překvapená netopýrka se ale zeptala. „A co když prohrajeme?"  „ Když prohrajeme tak Herobrine  dostane mou školu a já se mu pomstím jinak, asi se ptáš kde vás budu učit. No buď si pořídím jinou školu nebo vás budu učit u sebe doma, to takový problém není. Takže tak." Chvíli bylo ticho, potom netopýrka tiše odletěla.

        Jediné co jí nešlo do hlavy bylo, jak na tento nápad učitelka přišla, ale hlavně si nemyslela že by byla učitelka tak zlá. „Měla by být naštvaná spíš na rodiče a ne na jejího bratra." Pomyslela si.

Lidi... nevím jak to říci, ale právě jsme překonali hranici 100 přečtení na tomto příběhu!!!!!!!!!!!!!!
Mooooooooooc vám za to děkuji.
Děkuji všem co mě sledují a čtou tento příběh. Na příklad: JojiHajkova32 ElikaLtalov2 PetrHjek9 a Emmě Plášilové za psichyckou podporu😂😂😀😀😀
Ještě jednou děkuji a ahooooooooooj😀😀😀😀

Netradiční školaKde žijí příběhy. Začni objevovat