10. Kapitola- konec jako konec, nebo konec jako konec?

61 6 0
                                    


No tak tady už se to dozvíte😉... ano už se blížíme ke konci mé první knihy😀
Když holky přišly do školy, svolala si je učitelka na „ válečnou poradu" jak se občas říká. „ Milé holky, pracovaly jste více než skvěle a díky tomu mám velikou šanci na výhru. Asi již znáte účel a záměr těchto olympijských her, tím se tedy nebudeme zaobírat, pokud to ale nevíte, tak se zeptejte netopýrky, myslím že vám to mile ráda vysvětlí. Holky již všechny věděly o co jde, jelikož jim to netopýrka dávno sdělila a tak mohla učitelka v klidu pokračovat.
„Nejdříve jsem si myslela, že mi pohled na zničeného a zdrceného Herobrina pomůže, teď ale vidím že je to blbost, rodiče mi to nevrátí, dětství nezlepší, minulost nezmění. Rozhodla jsem se tedy, že pokud opravdu vyhrajeme, tak Herobrinovy jeho školu, jeho milovaný domov nechám. Tou výhrou by pro nás nebyla jen ta medaile. Ta by totiž byly o něco sladší a to... Herobrinova reakce na prohru. To že by mu škola zůstala, by se totiž dozvěděl až později. Chtěla jsem vám to jen sdělit, aby jste byly informované o následujícím průběhu her, pořád ještě udělaly jste toho v tomto ohledu více než já sama.
           Potom už ale nadešel ten osudný večer, večer ukončení olympijských her. Herobrine ten den nevylezl ze svého pokoje, tak moc byl vystrašený z toho večera, který právě nastal. Ani předešlo u noc nespal, nemohl. Ačkoli byl unavený více než kdy předtím, jeho mozek mu nedopřával odpočinku.
Všichni už byli nastoupeni u dveří své školy a čekali jen a jen na Herobrina. Endrue tedy využil času a prohlásil: „Kluci, poslední dobou mě napadali otázky tipu: Co se stane pokud prohrajeme? Jak na to zareaguje Herobrine? Nezhroutí se z toho? Jak se s tím vyrovná? Ale i otázky: Co bude s námy? Kam půjdeme? Na jinou školu? Nebo snad k holkám? (Snad všichni chápete) Doufám, že nejsem jediný, kdo takto přemýšlí, ale nesmíme myslet na nejhorší, musíme věřit v nejlepší. Myslím také, že máme velikou šanci na výhru, jelikož naše výkony byly více než ukázkové, nebo alespoň většina z nich. A tak vám chci asi i jménem našeho učitele, který je niní v menším šoku, poděkovat za naše úspěch. Myslím že nejsem jediný, kdo doufá v naši výhru, jelikož víra je to jediné, co my nyní máme, to jediné co nám teď pomůže, jelikož MY se nevzdáváváme, ani v nejhorších chvilkách a proto VYHRJEME!" Dokončil Endrue svůj motivační proslov. „Jen Škoda že to neslišel Herobrine, ten by něco takového potřeboval více než všechno jiné." Povzdechl se Creeper.
        Herobrine se nakonec ukázal. Byl strašně vystrašený, ale přijít musel. Musel na tom vyhlášení být, být tam a doufat ve výhru. Byl tak vystrašený, že klukům ani nic neřekl. Jen odešel ke dveřím, třesoucí se rukou je otevřel a všichni vyrazili.
       Po příchodu na předem smluvené místo, se kluci i holky seřadili do dvou skupin s učitelem či učitelkou vpředu. Holky i jejich učitelka byly sebevědomé. A tak podivně se potichu smály, když uviděly přicházejícího Herobrina. Skoro jako kdyby něco tušily.
         Najednou předstoupil na vyvýšené pódium Notch, ano on měl vyhlásit vísledky. Vlastně, nikdo jiný v jejich rodině nebyl a tak nebyl nikdo jiný, kdo by výsledky vyhlásil.
Notch se postavil a řekl : „Já jako hlavní a nestranný rozhodčí, který byl vybrán na ohlášení výsledků, jsem několikrát přepočítal všechny body a došel k závěru, že vítěz vyhrál o jeden jediný bod! Ať vyhraje ten lepší, zdatnější a ten kdo si vybojoval více bodů!" Pronesl do hrobového ticha plného napětí. „Tedy já již bez dalších okolků vyhlásím vítěze! Vítěz má sto bodů dámy a pánové... sto bodů a je tooooo..." „Chvilka ticha a napětí," Pomyslel si. „...HOLČIČÍ ŠKOLÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tedy prosím samotnou ředitelku této školy, aby přišla sem na podium pro medaili!" Vykřikl a prolomil tak to nesnesytelné čekání. Řiditelka vystoupila na vyvýšené podium, slavnostně si převzala zlatou medaili a nasadila si ji na krk, poté poděkuvala a čekala co na to Herobrine.

Budu ráda za každé přečtení👁, hlas⭐️ nebo komentář 💬 ty potěší asi nejvíc, jelikož se dozvím zda se vám příběh líbí, nebo jestli to chce nějakou úpravu😃😁 Jak jste si myslely že to dopadne?! A jak si myslíte že to opravdu dopadne?! Napište do komentářů😀🤗😀

Netradiční školaKde žijí příběhy. Začni objevovat