8.kapitola- Orientační běh

69 11 0
                                    


PO DLOUHÉ DOBĚ JSEM SE ROZHODLA VYDAT DALŠÍ ČÁST PŘÍBĚHU. JEDNU JEHO ČÁST JSEM PSALA NA TÁBOŘE A JELIKOŽ JSEM TAM NEMĚLA POČÍTAČ NA KTERÉM PÍŠU, PSALA JSEM TO V RUCE. A JAK TO DOPADALO?! VIZ. OBRÁZEK😀
UŽIJTE SI DALŠÍ ČÁST😂😀

          „ Už jen pár dní" říkal si Endrue „ jen pár dní a potom se to stane, to velké, velkolepé vyhlášení, ten osudný večer. Kdo vyhraje?! Snad my. Co by bylo potom, co by se stalo kdybychom prohráli? Nejde mi ani tak o nás ale spíš o Herobrina. Co potom on? Co by to s ním udělalo? Vyrovnal by se s tím vůbec někdy? A co my, kam bychom šli?" Tyto a mnoho dalších otázek Endrua napadaly před tím než usnul, nakonec ale usnul, ve snu se mu o tom naštěstí nezdálo, ale chtěl se s tím někomu svěřit. „Ráno o tom řeknu Netopovi." Pomyslel si.
Příští den se hrál fotbal, nohejbal a volejbal. Fotbal byl kupodivu dost vyrovnaný a nepomohlo ani prodloužení, nakonec rozhodly penalty. Celý zápas skončil 3:2 pro kluky ale nohejbal i volejbal kluci prohráli. Po všechny tyto zápasy se Herobrine neukázal a všem už to začínalo být divné. Ale co měly dělat odejít nemohli a i kdyby mohli, bylo by jim to na nic jelikož Herobrine se zamkl a ťukání by stoprocentně nepomohlo. Museli nechat věci volný průběh. „Příčí jen je to už dospělí člověk" Poznamenal Netop.
Na večeři se Herobrine konečně ukázal ale vypadal dost zmoženě a hlavně vystrašeně.
Tuto noc Herobrine konečně usnul sice asi jen na hodinku, ale usnul.
Druhý den se konaly skoky do dálky a do výšky. Skok do výšky vyhráli kluci ale skok do dálky holky na plné čáře a Endergirl si při tomto výkonu udělala i svůj osobní rekord a to 3.28 metrů. A potom hod kriketovým míčkem. Ten ale dopadl nerozhodně. Endrue i pigigirl dosáhli na centimetry stejného výsledku a to 4.1 metrů. 
A potom... potom přišla předposlední disciplína. A tou byl orientační běh, zkráceně „orienťák" Tato soutěž byla za nejvíce bodů a tak bylo pro Herobrinův tým klíčové ji vyhrát. Všichni dostali startovní čísla.
„Tedy vyběhnete k první „kontrolce" (kontrolní stanici) vyznačené na mapě, kontrolek je 11. Ten kdo bude mýt čas nad 2 hodiny bude diskvalifikovaný,tedy jeho čas se nebude počítat, naopak první bude logicky první a dostane body podle počtu kontrolek které oběhne. Na každé kontrolce si běžec obtiskne razítko do vyznačeného políčka na záznamovém papíru." Řekla učitelka. Nutno ještě podotknout že endermani se nesměli teleportovat a tak byl závod celkem vyrovnaný. Nicméně po startu se dlouhou dobu nic nedělo, vlastně nic se nedělo tak hodinu, jelikož kontrolky byly od sebe vzdálené celkem dost daleko, ale najednou běží pigigirl a asi 10 cm za ní pigman a zombie.
A o malinkou chvilinku později probíhá pigigirl cílem a hned za ní i pigman a zombie asi púl metru za ním.
„Pigigirl a tak i celý holčičí tým vyhrává orientační běh" Vykřikla nadšeně učitelka, při pohledu na Herobrina sedícího bezmocně v rohu cílové budovy bílí skoro jako sníh.
Herobrine vypadal že za chvilku omdlí, ale na poslední chvíli tryskem vyběhl z budovy na vzduch aby rozdýchal nastalou situaci, přičemž dostával pomalu zpět svou barvu. Po doběhu ostatních se vyhlašují výsledky ale Herobrine nikde. „Tedy na třetím místě se umístil zombie, na druhém místě pigman a na prvním místě a tak se stává i vítězem... pigigirl a body tak dostává naše, tedy holčičí škola!" Prohlásila výtězoslavně paní učitelka. Chvíli bylo nemožné v cílové budově slyšet cokoliv jiného než výkřiky radosti a chvála pigigirl.  Potom vše utichlo a učitelka řekla. „ Běžte teď do svých škol a nezmokněte moc začalo tam příšerně pršet." Potom se obrátila k holkám a dodala: „Já přijdu později, musím zde ještě něco vyřešit."  Poté odešla do deště a začala něco nebo možná spíš někoho hledat. Ano hledala Herobrina, vrtalo jí totiž hlavou kam se poděl, když tak rychle vyběhl z cílové budovy ale marně, nemohla ho najít a tak to po asi hodině vzdala a šla do své školy.

Budu ráda za každé přečtení👁, hlas⭐️ nebo komentář 💬 ty potěší asi nejvíc, jelikož se dozvím zda se vám příběh líbí, nebo jestli to chce nějakou úpravu😃😁

Netradiční školaKde žijí příběhy. Začni objevovat