Hoofdstuk 15

502 18 3
                                    

* Nina POV *

Ik was zo blij dat Harry het tegen mij gezegt had. Ik durfde nu bij hem te gaan zitten. En gelukkig ging hij erop in.

Ik liep naar de gang, en ja, ik hoorde Harry al achter me aan komen. "Bedankt Hazza" zei ik, en ik gaf hem een knuffel. " Graag gedaan sweety, je verdient het " zei Harry.

We liepen samen weer naar de kamer, waar iedereen nog zat. Mark en Louis zaten naast elkaar. Ik sprong op hun em ging liggen. Met mijn hoofd op Louis zijn schoot, en mijn benen over Mark heen.

Mark glimlachte naar mij en zei  daarmee dat het goed was. Ik ken Mark gewoon te goed, dat ik alles aan hem zie. En ik zie ook dat hij het er moeilijk mee heeft, maar dat hij ook blij met me is.

Harry ging naast Mark zitten, en mijn voeten raakten net nog Harry's schoot. "Hazza, als je maar niet in je botte kop haalt om me te gaan kietelen!" riep ik.

"Oh inderdaad Hazz, als je dat waagt! Ik zit hier dan met heel veel pijn!" riep Louis. Ik moest lachen en keek naar Louis. Wauw, wat is hij toch knap.

" I love you " fluisterde Louis, en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik moest lachen en fluisterde: " i love you too. "

Toen ging mijn mobiel af. Ik keek op het scherm en zag dat Annabel belde. Ik nam op en liep automatisch naar een kamer. Ik weet eigenlijk niet eens welke kamer ik nu zit.

* Mark POV *

Nina der mobiel ging af en ze liep naar een van de kamers hier. Ze was nu inmiddels bijna een half uur weg, en was nogsteeds niet terug dus.

Ik was een beetje bezorgt, en zag dat Louis dat ook was. Hij keek me bezorgt aan en wilde opstaan, maar ik stond al op. "Ik kijk wel even" zei ik tegen hem, en gaf hem een schouderklopje.

Ik liep naar de kamer waar Nina zat en hoorde zacht gesnik. Ik opende de deur en ik zag Nina op de grond zitten, in tranen.

Ik hoorde op de voordeur kloppen, maar ik negeerde het, en liep naar Nina toe. "Nien, wat is er? Is het Louis? Hij moet je dit niet aandoen!" zei ik een beetje boos.

"Nee nee, Louis is juist heel lief voor me." zei Nina. Ze wilde verder vertellen toen de deur open ging. Daar stond Annabel, ook in tranen.

Ze rende naar Nina toe en Nina nam haar in haar armen. Ze begonnen allebij te huilen. Ik wist niet wat ik hiermee aan moest. Ik weet niet eens wat er is.

" Nina, kan je me alsjeblieft uitleggen wat er is? "  vroeg ik zacht. Nina knikte en begon te vertellen.

'Annabel belde me, dat weet je. Dus ik liep hier heen. Ik nam op en hoorde Annabel huilen. Ik vroeg wat er was maar ze kwam niet uit haar woorden. Toen nam een politieagent de telefoon van haar over.'

Nina keek me aan of ik het nog begreep, en ik knikte.

'Hij vertelde mij dat mijn moeder een auto ongeluk gehad heeft, en dat ze er alles aan geprobeerd hebben, maar ze heeft het niet gered.' vertelde Nina nu zachter.

Ze brak weer in tranen uit en ik nam haar in mijn armen. " Het komt wel goed, jullie kunnen bij mij in komen, of ik kom bij jullie. Maar samen komen we hier doorheen." zei ik tegen haar.

"Mark, je bent lief!" zei nina tegen me.

* Louis POV *

Mark was naar Nina gelopen. Ik zat daar nog steeds in onzekerheid te wachten totdat er op de deur werd geklopt. Ik deed open en daar stond Annabel met een politieagent. " Hallo Meneee Tomlinson, mogen wij binnen komen? Ik heb gehoord dat Nina hier is? De zus van deze jongedame hier." zei de agent.

Ik knikte en liet ze binnen. Annabel vloog gelijk naar binnen en rende naar Angela toe. Angela nam haar i  haar armen en Annabel brak in tranen uit.

De agent liep nu ook de kamer binnen en begroette iedereen. Iedereen keek hem een beetje verbaasd aan en hij vertelde wat er gebeurt was.

Toen de agent klaar was met vertellen zaten Angela en Marieke ook te huilen. Volgensmij betekende de moeder van Nina ook heel veel voor hun. Annabel was al voordat de agent begon naar Nina gegaan.

Ik zelf zat ook met tranen in mijn ogen. Ik bedankte de agent en vertelde dat wij wel voor ze zouden zorgen. Ik liep met hem mee naar de deur en liet hem uit.

Daarna liep ik door naar Nina. Daar zag ik haar in Mark zijn armen zitten en Annabel lag met haar hoofd op Nina's schoot te slapen. Ik zag tranen over Nina haar wangen stromen.

Mark tilde Annabel op en legde haar op het bed. Ik nam Nina in mijn armen en nam haar mee naar de andere kamer. Daar legde ik haar in het bed, en ging zelf naast haar zitten.

Ik zong een paar liedjes voor haar en ze kreeg een glimlach op haar gezicht. "Dankje dat je zo lief voor me bent, Louis" zei Nina, en gaf me een kus. Ik zoende haar terug en glimlachte er tussendoor.

Ik begon weer te zingen:

You tell me that you're sad and lost your way
You tell me that your tears are here to stay
But I know you're only hiding
And I just wanna see you

You tell me that you're hurt and you're in pain
And I can see your head is held in shame,
But I just wanna see you smile again
See you smile again

But don't burn out
Even if you scream and shout
It'll come back to you
And I'll be here for you

Oh I will carry you over
Fire and water for your love
And I will hold you closer
Hope your heart is strong enough
When the night is coming down on you
We will find a way through the dark

I wish that I could take you to the stars
I'd never let you fall and break your heart
And if you wanna cry or fall apart
I'll be there to hold you

You tell me that you hurt, it's all in vain
But I can see your heart can love again
And I remember you laughing
So let's just laugh again

But don't burn out
Even if you scream and shout
It'll come back to you, back to you

Oh I will carry you over
Fire and water for your love
And I will hold you closer
Hope your heart is strong enough
When the night is coming down on you
We will find a way through the dark

And you don't need
You don't need to worry
And you will see it's easy to be loved
I know you wanna be loved

Oh I will carry you over
Fire and water for your love

Oh I will carry you over
Fire and water for your love
And I will hold you closer
Hope your heart is strong enough
When the night is coming down on you
We will find a way through the dark

Oh I will carry you over
Fire and water for your love
And I will hold you closer
Hope your heart is strong enough
When the night is coming down
We will find a way through the dark

Er liepen weer tranen over Nina haar wangen. Er glipte bij mij ook een traan uit mijn oog. "Dat was echt mooi Louis!" zei ze. Ze kroop tegen me aan en viel in slaap.

Ik gaf een kus op haar hoofd. "Ik hou van je Nina" fluisterde ik. Ik ging ook tegen haar aan liggen en viel in slaap.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Ahw arme Nina en Annabel.
Ahww, Louis, je bent een echte gentleman!

Dit hoofdstuk is voor @Cathytjuhhx , voor haar lieve reacties op een paar hoofdstukken! ♡

Vote, Comment and Share! ♥

Never give up on something (a louis tomlinson fictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu