hoofdstuk 6

560 18 2
                                    

Hee allemaal!
Omdat ik de vorige keer een week niet geupdate heb, doe ik vandaag een extra hoofdstuk :)

please Vote/Comment/Share
Love you all!
-------------------------------------

"Meiden, ik moet jullie wat vertellen.." zei Marieke. Angela en Ik keken haar aan. "Ben je zwanger? Hoe lang al? Wie is de vader? Weet je wel wie de vader is?" riep Angela.

Ik begon te lachen. "An, ik denk niet dat ze zwanger is." zei ik. "toch?" vroeg ik twijfelend aan Marieke. Ze schoot in de lach en schudde haar hoofd.

"Nee ik ben niet zwanger. Ik ben zelfs nog nooit met een jongen het bed in gedoken, dus laat staan dat ik nu opeens zwanger ben."

"Maar wat moet je nou vertellen?" vroeg ik. "Owja! IK HEB VIER VIP-KAARTJES GEWONNEN VOOR HET CONCERT VAN VOLGENDE WEEK!"

"OMG NEEEE!, GAAAAF!" riep Angela. "Maar jij hebt toch geen kaartjes An, of wel?" vroeg ik. "Owja, dat moest ik nog vertellen. Ik heb ook kaartjes! En in precies hetzelfde vak als jullie!" riep ze.

Ik rende snel naar boven, gooide Annabel haar kamerdeur open, pakte haar op, gooide haar over mijn schouder en rende weer naar beneden. Ik zette haar op de bank en zei: "Marieke moet je wat vertellen. Beloof dat je rustig zal doen, en blijft doen!"

"Euhm, okee?" zei Annabel twijfelend. "Ik heb geen idee waar je het nu over hebt en ik vind je echt heel eng doen! Je kan wel mee doen met toneel ofzo! Je bent echt goed in acteren."

"Bel, je begint weer!" riep ik. Ze vind het nooit leuk als ik haar Bel noem. "Noem me geen Bel! Je weet dat ik dat niet leuk vind!" riep ze. Ja, ik zei het toch.

"Het concert van volgende week hea?" vroeg Marieke. "Ja, wat is daar mee?" "Nou, je kan niet meer mee" zei Marieke, met haar serieuste hoofd. Annabel's mond sloeg open van verbazing. "I-Ik kan n-niet..WAT?!" We schoten allemaal in de lach. "An ik pest je alleen maar" zei Marieke.

"Maar nu wel heel serieus.. IK HEB BACKSTAGE KAARTEN VOOR HET ONE DIRECTION CONCERT!"

Annabel's gezicht bloeide op en ze begon te schreeuwen: "OMGGG AAAAAAH! IK GA ONE DIRECTION WEER ONTMOETEN! NIEN, JE GAAT LOUIS WEER ONTMOETEN, JULLIE KRIJGEN VERKERING! EN IK GA HARRY WEER ONTMOETEN! EN OH MY GOSH WE GAAN ZE ONTMOETEN. NIEN, STRA.."

"ANNABEL! IK ZEI DAT JE RUSTIG MOEST DOEN" Onderbrak ik haar.

"Owja, sorry!" zei Annabel.

*2 uur later*

Ik zat met Annabel te eten. Ik had spaghetti gemaakt. Marieke en Angela waren net vertrokken. Ik had nog gevraagt of ze mee wilden eten, maar ze moesten thuis eten.

Ik werkte mijn laatste hap naar binnen en bracht mijn bord naar de keuken en zette het in de vaatwasser. Ik liep weer terug naar de bank en ging voor de tv zitten.

"Nien, nog bedankt voor alles" zei Annabel. "Graag gedaan hoor, little" zei ik, en ik gaf haar een kus op haar hoofd. Ze glimlachtte en ging tegen me aan liggen. Ik pakte mijn mobiel en opende WhatsApp.

Mama.
Hee Nina en Annabel. Het gaat niet goed met oma. Ik heb daarom besloten, als Nina dat goed vindt, om nog een paar dagen te blijven. Ik heb het even uitgerekend en ik ben 2 dagen voor het concert weer thuis. Ik hoop dat het bij jullie goed gaat.
xx Mam.

Ik gaf mijn mobiel aan Annabel en liet het berichtje lezen. Toen ze hem had gelezen typte zij een bericht terug.

Nina
Hee mam. Jahoor, dat is goed. Doe oma en opa de groeten. En tot Donderdag!
xx Annabel en Nina

Ik pakte mijn mobiel en las het berichtje. Ik moest lachen en aaide haar over haar hoofd. "Jij bent een rare meid.. Dat is maar goed ook, want dan pas je helemaal in deze familie" zei ik lachend tegen haar.

De volgende dag was niet zo speciaal. Annabel lag op de bank tv te kijken en ik zat in de stoel te WhatsAppen. Ik WhatsApp'te met Marieke en Angela over het concert.

*Ding Dong*  De bel ging. Ik liep naar de deur en deed hem open. In de deuropening stond een jongen. Ik denk rond de 22 jaar. Hij had bruin haar. Hij kwam me bekend voor. Naast hem stond nog een jongen. Hij was denk ik 20 jaar. Hij had blond haar. Ook hij kwam me bekend voor.

"Euhm, Hello. We're lost, can you help us please?" vroeg je bruin harige jongen.

Oh My Gosh, ik weet het weer. Dit zijn Louis en Niall van One Direction.

"Oh, eh, yes, come in!" zei ik. "And don't think my sister is crazy, she's a big fan of you" fluisterde ik dit keer en ik gaf hun een knipoog.

Louis' gezicht betrok en werd daarna rood. "You're the girl from the shop!" zei hij, "When i opened the curtain" zei hij dit keer iets zachter en werd weer rood. "Yes, that's me" zei ik.

Ik stapte naar achteren en liet de jongens naar binnen. Ik liep, met de twee jongens achter me aan, naar se huiskamer. De huiskamer waar hun grootste fan ooit lag.

Toen ik binnen kwam lopen keek Annabel op. Toen ze zag wie er achter me aan liepen, werden haar ogen heel groot. Ze stotterde wat en sprong toen van de bank af. Ze rende naar Niall toe en gaf hem een knuffel. Daarna opende Louis zijn armen en Annabel rende op hem af. Hij tilde haar op en zette haar daarna weer neer.

"What do you two here?" vroeg Annabel, en ik schoot in de lach.

"We're lost, and we came here to ask the way." zei Niall.

Ik kwam de huiskamee ingelopen met een dienblad vier glazen met cola en een bakje chips. Ik zette het dienblad neer en gaf iedereen zijn drinken.

Ik zag Niall naar het bakje chips kijken en ik zei: "You can grab something" en gaf hem een knipoog. Niall liet het niet nog een keer zeggen en pakte het hele bakje. Annabel en ik schoten in de lach.

"Where have you go to" vroeg Annabel. Ik moest lachen. Haar Engels is al te best.

Louis moest lachen en zei: "To the grand hotel." en hij keek mij aan.

Hij is eigenlijk best wel heel knap. Ik bekeek hem goed. Hij heeft mooie ogen, zijn haar zit perfect en hij is gewoon knap. Ik voelde dat ik rood werd en keek snel weg. Maar Louis had het al gezien en glimlachtte.

"Bye guys! See you next week at the concert!" riep ik net voordat de jongens de hoek om liepen. Ik deed de deur achter me dicht en liep naar de huiskamer en plofte op de bank.

Ik pakte mijn mobiel en stuurde een WhatsApp naar Marieke en Angela:

Nina
Omg jullie raaden nooit wie er voor mijn deur stonden. Louis en Niall van One Direction. En die Louis is eigenlijk best wel heel erg knap. Maar ik ga weer, ga zo douchen en dan ga ik slapen. Welterusten! x

Ik legde mijn mobiel weg en liep naar Annabel toe. "Vond je het gezellig met de jongens? en wat zijn ze aardig he!" zei ik tegen Annabel.

"Jaa omg ik ben echt zo blij dat ze hier hebben aangebeld!" riep Annabel.

Ik moest lachen, liep naar mijn kamer, pakte mijn pyjama en een handdoek en ging douchen.

Ik deed de douche aan en kleedde me uit. Ik stapte onder de douche en wasde mijn haren. Hmm, aardbeien shampoo. Ik wasde mijn lijf met, natuurlijk, aardbeien douchgel en bleef nog heel even staan.

Ik zette de douche uit en droogde mezelf af. Ik deed mijn pyjama aan en liep naar mijn kamer. Voordat ik mijn deur open deed riep ik nog snel even welterusten naar Annabel. Ik kroop mijn bed in en viel al snel in slaap.

-------------------------------------
Een extra lang hoofdstuk dit keer :) hopelijk vinden jullie het leuk! :)

Vote, Comment en Share please! :)

Never give up on something (a louis tomlinson fictie)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu