"Help me!" Fluister ik snel naar pap en buk me meer. Niet dat het helpt aangezien je door een plant heen kan kijken. "BLUE IVY!" Roept mam weer boos en komt naar me toe gestormd. "Baby wat is er?" Vraagt pap en blokkeert de weg naar mij toe. Thanks pap! Ik trek snel de deur naast me open die me lijd naar een gang. "Dat kind heeft een foto op insta gepost van mij!" Hoor ik mam boos roepen. Ik lach en ren snel weg. Ik hoor mam achter me aan rennen. o, oh..... Ik ren snel een deur in. Gelukkig ken ik dit huis op m'n duimpje, dus ik weet welke deuren er dood lopen en welke niet. Ik ren de tweede linker deur in, die lijd naar het binnenzwembad. Daar komt weer een deur die me lijd naar een andere gang, waar een trap staat die weer lijd naar beneden. Ja, een heel doolhof i know! Ik kijk snel achterom en zie mam rennend achter me aan. Ik grinnik en spring vanaf de laatste zes traptreden daar beneden. Niet het beste plan. Ik beland verkeerd. "AU!" Roep ik pijnlijk en wrijf over m'n enkel. "Eigen schuld."' Lacht mam die de trap af komt stormen. Shit! Ik sta snel op en trek de voordeur open. "PAAAPPPAAAA HEEELLLPPPP!" Roep ik en ren het gras op. Ik ren naar de achtertuin. Gelukkig duurt het ook een uur voordat ik daar ben! Ik ga achter een tafel staan. Ik grijns naar mam die aan de andere kant van de tafel schijnbewegingen maakt. Als ze maar niet het zelfde doet als dat ik de vorige keer deed in de stad. Dat moment zal ik nooit meer vergeten en als ik het vergeet, dan zie ik het wel op het internet tegen komen! Ik zie pap de tuin inkomen lopen. Hij gebaart dat ik niks moet zeggen. Ik grinnik in mezelf. "Stom hè, als je me niet kan pakken?!" Grijns ik naar mam. Ze kijkt me boos aan en wilt naar me toe rennen maar wordt door pap vast gegrepen. "SHAWN LAAT ME LOS," Schreeuwt mam of als ze een killer clown ziet. Ze spartelt alle kanten op. Haha, pap is veel sterker! Pap wenkt me dat ik weg moet. Ik knik en ren snel weer naar binnen.
Ik voel me al een stukke beter. Gelukkig. Pap zei dat we ergens naartoe gingen. Zeg me niet wat, maar het was een soort van feest van z'n platenlabel. Ik sta voor m'n kledingkast. Oké, zal ik een jurk of gewoon een hele andere stijl dragen alweer? Laat ik maar een jurk doen. Wie weet welke sterren er allemaal komen.
Ik zit in de make- up ruimte. Mam zit naast me. We worden beiden opgemaakt. Zo chill een make- up team.
Als m'n gezicht gedaan is kleed ik me om.
Jurk en hakken: Yigal Azrouel, één- schouder jurk van: $1.605.
Zonnebril: Paars- gouden ronde zonnebril van: $45.
Oorbellen: Effy, diamanten- knopjes oorbellen van: $13.075 (was eerst 14.010).
Ketting: David Aubrey Yesenia, dubbele ketting van: $145.
Ring: Roos- goud, wijn- goud granaat diamanten ring van: $675.Ze hebben m'n make- up licht gehouden. Er loopt een paarse eyeliner rand om m'n ogen en m'n wimpers hebben ze wat voller gemaakt. M'n lippen zijn niet normaal donker. Mijn nagels zijn ook niet normaal cool! Het loopt van licht rood naar donker rood. O ja, ik heb m'n haren naar blond geverfd. Nu lijk ik iets meer op mam! Nu we het daar toch over hebben. Mam heeft het ook simpel gehouden, alleen haar make- up is veel dikker dan die van mij.
JE LEEST
My famous life
FanficHallo, ik ben Blue Ivy. (13) Misschien herken je mijn naam. Ik ben namelijk de dochter van twee wereldberoemde sterren Beyoncé en Jay Z. In dit verhaal ga je lezen 'Hoe het is om een celebrity- kid te zijn'. Je ziet de leuke en de niet- leuke dingen...