Vandaag is de primaire. Ik kan niet wachten om de rode loper op te lopen! "Zenuwachtig?" Grijnst Mam. Ik grinnik verlegen. "O my god! Ik kan niet wachten." Giechel ik en spring op- en- neer op mam. Ze lacht en slaat een arm om me heen. "Calm down." Fluistert ze en drukt een kus op m'n schouder. Ik grinnik. "Probeer het." Grijns ik. Ze glimlacht naar me en bekijkt me van top tot teen. "Perfect!" Zegt ze en geeft me een knuffel. Ik haal haar stevig vast. "Ik heb je zo gemist." Fluister ik. "Ik jou ook baby." Zegt ze en laat me los. Ik zie haar ogen waterig worden. "Niet huilen." Zeg ik en geef mam weer een knuffel. "Sorry, je wordt alleen zo groot!" Zegt mam en houd me stevig vast. Zo'n knuffel die je nooit meer los wilt laten. Die elk kind zou willen kunnen hebben.
Ik zit in de auto. Op weg naar de primaire. De chauffeur brengt ons daar naartoe. "Zin in?" Vraag ik aan Vaal en Dav. Ze knikken. Deze film is voor 16 jaar en ouder, maar ze kunnen makkelijk tegen dit soort films. Ik glimlach en geef Vaal een knuffel. Mam en pap zitten tegenover ons. Ze zitten ons beide glimlachend aan te kijken.
We zijn er bijna. We staan stil en wachten tot dat we voor de rode loper staan. Ik kijk naar buiten. Er staan al allemaal fans achter dranghekken. Ze hebben allemaal een pen en een papier mee. Sommige hebben spandoeken en één iemand heeft zelfs een heel portret van mij en Dorian gemaakt, dat we op die rots kussen. Echt mooi gedaan. "Kijk." Zegt Dav en wijst maar dat portret. "Ja, ik zag het. Echt mooi!" Glimlach ik. Sommige fans kijken onze auto in. Ze proberen denk ik te raden wie er in deze auto zit. "OMG! Hierin zit Blue!" Roept er iemand. Gelijk begint iedereen te gillen. "Ik denk dat ze weten wie we zijn." Lacht Vaal. Iedereen begint te lachen. De deur wordt opengemaakt. Ik zucht diep- in- en- uit- en klim dan de auto uit. Als ik er eindelijk uit ben begint iedereen gelijk te gillen. Ik grinnik en zwaai maar de fans. Ze beginnen gelijk harder te gillen. "BLUE PLEAS!" "GLIMLACH NAAR DE CAMRA'S!" "KIJK NAAR RECHTS!" Roepen de paps. Ik lach en ga poseren.
Jurk: Carolina Herrera, zwarte maxi jurk van: $6.395.
Hakken: Sergio Rossi gouden- gestreepte hakken van: $89.
Parfum: Vrouwen Guerlain 'samsara' parfum van: $205.
Armband: Effy, Duo Diamant 14K Wit- goud en 14K geel- goud Armband van: $4.685.
Agate, dubbele Beaded Bracelet White Gold Atolyestone
Ring: Pomellato Onyx Rose- Goud Driehoekige Ring van: $2.505.
Runa Jewelry fluweel diamant ketting met ring van: $12.340.
Tas: Smalle handtas van: $1.352.Ik glimlach hier- en- daar. Ik kijk naast me en zie mam ook poseren samen met pap. Ik doe een stap naar links op ook ruimte te maken voor Vaal en Dav die aan het poseren zijn. Ik glimlach en wenk iedereen om naast me te komen staan. Ik sla m'n arm om mams middel en glimlach weer naar de wilde apen. (Zo noem ik de paps maar!) Ik heb ook een arm om Vaals middel geslagen. Pap heeft een arm om mams middel geslagen en om die van Dav. Zo hebben we de hele familie! Mijn mooie gezin. Een gezin waar allemaal fans wensen om bij te horen. Nou jullie zijn dat ook! Zolang je maar in ons gelooft en wij in jullie! Ik ga nog een keer met mam poseren met pap en met de kids en daarna maken we plaats voor al die andere Celebs. Net als ik weg wil gaan komt Dorian de loper op lopen. "Hey!" Glimlach ik en geef hem drie kusjes op z'n wang. "Hey! Je ziet er mooi uit!" Glimlacht hij en gaat poseren voor de camera's. Hij doet z'n linkerarm rond m'n middel. Ik poseer weer voor de camera's. "We gaan zo met de hele crew op de loper." Fluistert Dorian in m'n oor. Ik knik en glimlach wat. "Ik ga weer, dan kan jij poseren." Grinnik ik. "Oké, cya zo." Glimlacht hij en geeft me een knuffel. Ik laat hem los en loop de loper af. "Blue Ivy! Kunnen we snel een vraag stellen?" Vragen interviewers. Ik knik en loop naar ze toe. "Altijd." Glimlach ik. "Hai, hoe gaat het?" "Je ziet er echt mooi uit! Wat draag je?" Vragen ze allemaal. "Dankje, ik draag Carolina Hera en m'n hakken zijn van Sergio Rossi denk ik...." Lach ik. De interviewers lachen ook en stellen allemaal vragen. "Hoe was het om met Dorian te werken?" Vraagt de interviewer. "Ja, leuk! Hij is heel aardig en we kunnen veel lachen, dat is altijd leuk om, om je heen te hebben." Antwoord ik glimlachend. "Ja, zeker. Hoe vond je het om je moeder in Polen te zien tijdens haar show? Je zat tussen haar fans toch." Vraagt de interviewer weer. "Omg, ja.., echt heel leuk! Haar fans waren ook heel aardig. Het was heel grappig om hun gezichten te zien. Ze werden namelijk eerst helemaal wegduwt door bewakers om ruimte voor me te maken en toen ze weg waren stonden ze opeens naast de dochter van Beyoncé!" Lach ik. Iedereen begint te lachen. Ik maak de rij met interviewers af en loop dan terug naar de rode loper. Daar ga ik poseren met de hele crew. Ik geef iedereen een knuffel.
Ik zit naast Nika en Twan in de bios. Het is Imax, lekker groot! En in 3D! De lichte gaan uit. Het beeldscherm gaat aan en de gordijnen gaan meer open, zodat het beeld breder wordt. Er komt wat tekst te staan zoals 'Telefoon graag uit' en 'als er problemen zijn, bel dan dit nummer of SMS naar.... [zaalnummer] en [de naam van de bioscoop]. Na dat wordt het beeld zwart en komt er met grote letters op te staan. 3D- BRIL NU OP!
OMG! Nu snap ik waarom ze zo deden. Ze hebben gewoon dat stukje in de film gepropt. Nu lijkt het of als ik heel dom ben. De zaal begint te lachen. "Lekker hoor." Grinnik Twan. "Ha-Ha!" Lach ik sarcastisch naar hem en geeft hem een stomp op z'n arm. Hij grinnikt en kijkt weer verder. De film is echt heel cool geworden. Sommige stukjes zijn echt heel eng. Het is best grappig, want toen ik dit speelde, was het helemaal niet eng, maar door al die effecten en het muziekje op de achtergrond. Wordt het heel anders...
De film is afgelopen. Iedereen begint te klappen. Er worden wat dingen geroepen. Na een tijdje zegt de regisseur wat en bedankt de hele crew. Ik loop samen met Twan en Nika naar voren. We krijgen een medaille en een bos met bloemen uitgereikt. De regisseur complimenteert mij, Twan, Dorian, Nika en de rest en dan kunnen we eindelijk de zaal uit.
Ik loop m'n kleedkamer in. "OMG BLUE! Je was geweldig!" Roept mam en geeft me een knuffel. "Thanks!" Zeg ik en laat haar los. "Echt een coole film, maar soms wel eng, Jeez." Grinnikt ze en pakt een flesje water. "Dat vond ik ook." Grinnik ik en kom naast mam op de bank zitten. "Waar is pap?" Vraag ik. "Met Vaal en Dav ergens. Ze komen er zo aan." Antwoordt ze. Ik knik.
Thuis
Ik plof op de bank neer. "My god!" Roep ik en zucht diep. Ik hoor pap grinniken. "Nu weet je hoe mam zich altijd voelt als ze van werk af komt. " Grinnikt Vaal. "Dankje." Zegt mam beledigend. "Het is wel waar." Zeg ik instemmend. "Wel dan mag je nooit zeggen dan ik lui ben." Antwoordt ze vastbesloten. "Ik zeg wel dat je een slechte conditie hebt. " Grinnik ik. "O girl, you're dead!" Roept mam en stormt op me af. Ik laat een kreetje en sprint de woonkamer uit. Wel, ik denk dat je nu wel weet hoe het afloopt....!
JE LEEST
My famous life
FanfictionHallo, ik ben Blue Ivy. (13) Misschien herken je mijn naam. Ik ben namelijk de dochter van twee wereldberoemde sterren Beyoncé en Jay Z. In dit verhaal ga je lezen 'Hoe het is om een celebrity- kid te zijn'. Je ziet de leuke en de niet- leuke dingen...