#24:Cameron

951 40 2
                                    

Sziasztok tudom,hogy ez az "írói utószó" a rész végén szokott lenni de ez van. Arra gondoltam kisebb történeteket írhatnék a Magcon Boys-ról. Természetesen mindenkinek megadom a saját fejezetét. By Csibenyuszik Réka.
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~

Nagyon örültem mikor anyáék megleptek kettő Magcon Tours-os jeggyel mert ez azt jelenti,hogy elvihetem magammal Alexát,a legjobb barátnőmet. Még van egy óra a kezdésig gondoltam addig elmegyek sétálni egy kicsit,hát ha segít a feszültség oldáson. Meg kell mondjam,hogy nem segített. Mentem három utcát és utána rögtön eltévedtem. Egy fiútól kértem útba igazítást aki nagyon ismerős volt csak nem tudom honnan. Elmondta,hogy merre menjek és azt is mondta,hogy majd még találkozunk. Vissza mentem a hotelbe ahol magamhoz vettem a telefonom és mentem a koncertre. Még viszonylag jól helyezkedtünk mert mindent láttunk és hallottunk is.
Mikor elkezdődött a fiúk felvonultak a színpadra és köztül volt az a fiú is. Levette napszemüvegét és a kapucniját is és rögtön megtalálta tekintetem. Cameron Dallas útba igazított és nem ismertem fel.
-Heló mindenki,hogy vagytok?-a tömeg egyszerre kezdett el sikítozni én meg ott álltam egy helyben és értetlen képet vagtam.-Ez most egy különleges alkalom ugyanis megkérünk valakit,hogy énekeljen Shawn-nal.-Cameron lejött a színpadról és egyenesen felém tartott. Rám kacsintott és visszamentünk a színpadra.
Miután lement a koncert és autógramm osztás Camm-el még beszélgettünk majd elmentünk meginni egy kávét.

Magcon Horoszkóp 《HU》18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora