#31:Jake

495 5 0
                                    

Nagyon jó este elé néztem ugyanis meghívtak egy házibuliba. Hogy az miért is jobb mint egy klub? Azert mert a pia ingyen van és száz százalék,hogy nem lesz ott egy pedofil ember sem. Ez azért egy kicsit megnyugtat. Felöltöztem és megcsináltam egy enyhe sminket ami abból áll,hogy magamra kenek egy kis szempillaspirált és egy halvány rúzst...
Kiszálltam a taxiból és a bejárti ajtóhoz mentem. Mivel még nagyon most kezdődött a buli ezért bekopogtam. És elég hamar nyílt is az ajtó és megpillantottam egy szőke magas kigyúrt fiatal embert.
-Szia gyere be.-bementem és rögtön megcéloztuk a konyhát.-Látod ez a konyha ahol lesznek a piák és a kaják nagy része. Mosdó az emeleten. És a legfontosabb...Jake vagyok.
-Jó próbálok mindent memorizalni. Gondolom te vagy a házigazda.
-Jól gondolod...
Tíz perc múlva mar úgy tolongtak az emberek,hogy nem fértünk el sehol. Kimentem a hátsó kerte egy ígéretes társasággal. Tele volt lányokkal és fiúkkal akiket normalisnak találtam. Leülrünk a fűbe és csak elmélkedtünk az élet nagy dolgain miközben visszafogottan ittunk.
-Boccs a késésért de csak most lett vége hivatalosan a bulinak.-megfordulok és Jake ül le mellém. Észre sem vettem,hogy elrepült az idő. Még beszélgettünk egy húsz percet utána úgy véltem itt az ideje haza menni. Jake egy magyszerű srác és elég helyes is.
-Srácok mennem kell. Későre jár.
-Haza viszlek.-úgy nézhettem rá mint egy kutyára aki macskának képzeli magát mert kezét a magasba emelte-Én vagyok a házigazda és a sofőr is szóval én nem iszom.
-Meggyőztél. Majd még tali sziasztok!-érzelgős búcsút vettünk és elindultunk a kocsihoz. Beszálltunk és miután lediktáltam a címem elindultunk. A röpke utat nagyon jól elbeszéltük csak sajnos megérkeztünk.
-Itt vagyunk.
-Igen. És nagyon jól éreztem magam. Na meg köszi,hogy haza hoztál.
-Nincsmit.
-Nem...nem alszol nálam?
-Örömmel.
Így esett meg az,hogy Jake Paul lett a pasim.

Sziasztok! Nem is tudom én még mindig a Be Somebody hatása alatt vagyok 😍😍
Jó éjt Csibenyuszikáim!!😙

Magcon Horoszkóp 《HU》18+Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang