Gondolom már számtalan olyan történetet hallottatok amelyikben a suliba jön. Tudom klisé...de ez van. Ezt kell szeretni, ahogy a mondás tartja. És én így szeretem.
Bátyám összehaverkodott az új sráccal,Nashsel és elhozta hozzánk többször is. Szinte törzsvendég lett. Egyik nap bátyámat hulla részegen hozta haza. Lefektettük és mellé helyeztem egy lavort.
-Sajnálom,hogy ennyi gondot jelent.
-Nem gond.
-Ezt örömmel hallom. Én megyek veszek egy fürdőt fönt. Ha akarsz te is tudod hol van törülköző és lent te is megfürödhetsz.
-Oké.-föl mentem és a tiszta ruháimmal elvonultam. Levetkőztem addig amíg megengedtem a vizet majd belemerültem. Szemeimet lehunytam és indítottam egy kis halk zenét. Annyira kedves. Hogy bírja ki bátyámat egész nap? A gondolataim a kopogas zavarta meg.
-Ki az?
-Csak én. Nash.
-Baj van?
-Bemehetek?-már válaszolni is késő volt. Már bejött.
-Baj van?-próbáltam minél jobban takarni magam a kezemmel és a minimális habbal.
-Nincs.-levette pólóját ami által kilátszódott izmos felső teste. Levette nadrágjat és zoknijait. Elfordítottam a fejem mert nem akartam tudni mit akarhat. Megtett két lépést és beült mögém.
-Megmoshatom a hátad?
-Van más választásom?
-Nem hiszem.-nyomott egy kis tusfürdőt a kezébe és elkezdte szétkenni a hátamon. Leöblítette és elkezdte a nyakam csókolni.
-Ezt nem kéne...-abba hagyta és kezével átívelt a derekam körül és magához ölelt.
-Nem tudod mióta vágytam arra,hogy kettesben beszélgessünk.
-Itt az alkalom rá.
-Legelső nap mikor megláttalak tudtam,hogy nekem te kellesz. És ez a mai napig így van.-hátra fordultam kicsit sem törődve felső testem pucérságával,mélyen a szemébe néztem és lágyan megcsókolt.
A mai napig imádom a csókjait,pont úgy ahogy magát Nash Griert is.Sziasztok! Lehet valakinek kicsit pikánsabb rész lett az így járt😂(bocsi azoknak). Mint latjátok itt az új rész még tervezek minimum kettőt erre a hétre úgyhogy ne adjátok fel a belém fektetett bizalmatokat (?Wtf?😂). Örrömmel tölt el,hogy látom mennyien olvassátok. Köszi mindenkinek és kommentelni nem szégyen 😉😂
Pá Csibenyuszik!
~Réka~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magcon Horoszkóp 《HU》18+
Hayran KurguKedvenceitek a horoszkópotokkal párosítva ;) Komiba aki szeretné az megoszthatja,hogy neki mi jött ki ;) 18+-os részt tartalmaz. Befejezett. 2017.02.11. #55 in Fanfiction 2017.02.22. #40 in Fanfiction