#28:Carter

512 12 1
                                    

Megvan bennetek az a halál érzés mikor a legjobb barátod aki nem mellesleg fiú, elakar vinni egy tetováló szalonba. A szüleid nagy nehezen beleegyeznek mert hát "jobb mint egy piercing" mondattal és már mehetsz is utadra. Kedves barátom elvitt a kedvenc tetováló szalonjába és leültünk várakozni.
-Izgulsz?
-Igen...
-Nyugi normális ha izgulsz.
-Te is izgultál először?
-Hogy én?
-Uhum.
-Áhh neeem.-imádom mikor ilyen furán beszél. Persze ő is biztos izgult mikor először volt tetováltatni.-Na és megvan már,hogy milyet akarsz?
-Igen. Megvan.-elővettem a gondosan elrakott lapot és megmutattam neki.

-elővettem a gondosan elrakott lapot és megmutattam neki

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Tetszetős.
-Igen nekem is tetszik.-a társalgásunk az zavarta meg,hogy szóltak,hogy mi következünk. Oda adtam a lapot és pár perc múlva fel is került a csuklómra. Nekem nagyon tetszett ahogy a barátomnak is.
-Elnézést beszélhetnénk kettesben?
-Persze egy pillanat és jövök.-arrébb mentünk pár lépést és vártam mit hoz ki a helyzet.
-Szóval láttam,hogy csináltatsz tetkót és hát megszeretnélek ismerni.
-Ez ellen nincs ellenvetésem.
-Nos akkor szia. Carter Reynolds vagyok és te?

Sziasztok. Gondolom mindenki hallott a buszbalesetről. Borzasztó. Nekem ez jutott eszembe először. Röviden minden sebesültnek,családtagnak, rokonnak vagy csak a barátoknak is őszinte részvétem.
Bye Réka.

Magcon Horoszkóp 《HU》18+Onde histórias criam vida. Descubra agora