Soha életemben nem hittem volna annak aki azt momdta volna,hogy a közeljövőben megszeretem majd a Jack&Jack-et, Jack Johnsont és ez utóbbi fiú barátnője leszek. Ott helyben a képébe röhögtem volna. De vissza gondolva jó így.
A baráti tarsaságom elhívott magukkal egykoncertre. Méghozzá egy olyanra amit eddig nem is ismertem. Így beengedik egyáltalán az embert? Na mindegy. Elkészültem röpke húsz perc alatt és miután a csajokkal elindultunk a kajáldához bevártuk a fiúkat. Ennyit arról,hogy a lányokra kell sokat várni. Mikor megérkeztek a fiúk szinte sietnünk kellett.
Az egész koncert eszméletlen volt. Imádtam minden percét. És persze miután előadták az utolsó dalukat volt egy kis pihenő utána meg autógramm osztás. Sorba álltunk és még viszonylag elölre kerültünk. Rám került a sor és csak mosolyogtam.
-Csinálhatunk egy közös képet?
-Persze.-felállt és mosolyogva odajött hozzám. Elő vettem a telefonom és mikor úgy gondoltam itt a pillanat megnyomtam a gombot. De a mozdulatom előtt Jack beállt úgy,hogy egy puszit adjon és közben öleljen.
-Miután vége a fotózkodásnak várlak a színpadnál.-a kép tökéletes lett és mosolyogva bólogattam vissza neki.
Még körülberül húsz percig tartott az egész majd Johnson mosolyogva jött felém a megbeszélt a helyre.
-Mint gondolom ezt tudod Jack vagyok és azért kértelek,hogy gyere ide mert megszeretnélek ismerni.
-Persze.
-Akkor ezt vehetem úgy,hogy eljössz velem egy randira?
-Igen. Pontosan.-Ennyit kelletr mondanom rögtön szoros ölelésbe vont és nem engedett. Belélegeztem az illatát és azt kívántam bárcsak soha nem érne véget ez a pillanat.
ESTÁS LEYENDO
Magcon Horoszkóp 《HU》18+
FanficKedvenceitek a horoszkópotokkal párosítva ;) Komiba aki szeretné az megoszthatja,hogy neki mi jött ki ;) 18+-os részt tartalmaz. Befejezett. 2017.02.11. #55 in Fanfiction 2017.02.22. #40 in Fanfiction