Mi van akkor ha a nővéred elakar ráncigálni egy karaoki bárba és te simán bele mész. Na most velem ez történt. Felöltöztünk és vidáman indultunk neki a hosszú pénteki estének.
-Na és tudod már,hogy milyen dalt fogsz énekelni?
-Őszintén?
-Yap!
-Shawn Mendes. Bad Reputation.
-Magasra teszed a lécet Hugi!
-Te mit adsz elő?
-Ke$ha. Tik-tok.
-Győzzön a jobb?
-Győzzön a jobb!-röhögve estünk be a klubb ajtaján. Fölmentünk a színpadra és megegyeztünk abban,hogy a nővérem kezd.
~ Wake up in the morning feeling like P Diddy...
A produkciója tényleg jó volt és jól érezte magát éneklés közben és ez a lényeg. Akár tud énekelni akár nem szereti csinálni és ezért nézek fel rá. Lehet őrültség,hogy bálványozom de...nekem csak ő van. Lejött a pódiumról én meg felmentem a helyére. A nézőket felkonferálta a műsorvezető a közönséget.
~She got a bad reputation,
she takes a long way home...-nagy megkönnyebbülés volt lejönni a színpadról. A nővérem egy fiúval beszélgetett aki nagyon helyes. Sötét haj, széles váll. Oda mentem hozzájuk reménykedve,hogy nem zavarok.
-Sziasztok. Remélem nem zavarok.
-Nem dehogy is. Bemutatom Aaront.-azzal a nővérem arrébb is ment.
-Szia.
-Szia. Jó hagod van.
-Köszi.
-És nagyon csinos is vagy. Lenne kedved eljönni egy randira?
-Igen. Az...az nagyszerű lenne.
Még aznap este elmentünk randizni és remekül éreztem magam. Aaron egy nagyon aranyos srác. Még elmentünk két randira utána megkérdezte leszeke a barátnője és én rögtön igent mondtam.Hi Csibenyuszik! Szerintetek ki legyen a következő.
Matthew VS. Nash
Várom komiba. ;)
Bye Bye Csibenyuszik!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Magcon Horoszkóp 《HU》18+
FanficKedvenceitek a horoszkópotokkal párosítva ;) Komiba aki szeretné az megoszthatja,hogy neki mi jött ki ;) 18+-os részt tartalmaz. Befejezett. 2017.02.11. #55 in Fanfiction 2017.02.22. #40 in Fanfiction