#30:Matt

551 18 3
                                    

Sikerült rábeszélnem egyik baratnőm,hogy eljöjjön velem egy kiállításra. Már nagyon izgultunk és nagyban készülődtünk. Elérkezett az idő mikor indulni kellett. Röpke tíz perc alatt oda értünk és még kívülről is megcsodáltuk az épületet. Egy nagy fehér múzeum ami legjobban az Akropoliszra hasonlít a sok oszloppal. Bementünk,felmutattuk a jegyeinket és bementünk megcsodálni a műalkotásokat. A kedvencem egy egy fiatal párt ábrázol ahogy a padon ülnek nekünk háttal és fogják egymás kezét. Ez mind olyan lenyűgöző stílusban készült,hogyha lenne annyi pénzem akkor megvenném. De sajnos nincs annyim és erre a kiállításra is két hetet spóroltam. Ott állok és nézem a gyönyörű képet.
-Tetszik?
-Igen. Van valami ami megfog benne.-mivel eddig annyit tudok a beszélgető társamról,hogy fiú ezért megfordulok. Szőke haj,különleges mosoly,barna szemek.
-Mellékesen Matthew Espinosa vagyok. És kegyed?
-Két perce ismertelek meg. Lehet,hogy pszichopata vagy. Nem mondom meg a nevem pszichopatáknak.
-Szerintem a pszichopaták nem járnak múzeumokba.
-Akkor sokkal rosszabb vag mint elsőre gondoltam.
-Na mi vagyok akkor?
-Pedofil.-nem válaszolt csak nevetett. De milyen aranyosan.
-Kezdjük elölről.-megfordít úgy,hogy a festménnyel legyek szembe és hallom ahogy nagy levegőt vesz.
-Tetszik a kép?
-Igen. Csodaszép.-megfodulok egy mosollyal az arcomon és a szemeibe nézek.
-Matt vagyok. Mellékesen nem pszichopata vagy pedofil.-erre csak elmosolyodtam és végül beszélgettünk majd elkezdtünk randizgatni később megkért,hogy legyek a barátnője. Örömmel mondtam neki igent és miután elhangzott az igen felmutatta nekem azt a gyönyörű képet amit még akkor kinéztem magamnak.

Sziasztok! Remélem mindenkinek tetszik a fenti kép mert nekem nagyon.
Bye Réka😙

Magcon Horoszkóp 《HU》18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora