Ültem a buszon és néztem kifelé az ablakon. Az eső szemerkélt odakint, egy-egy csepp végig folyt az üvegen. Nem figyeltem semmire. Fülhallgatómból kedvenc zenéim szóltak egymást követve. Hagytam hogy átjárjon az érzés, az, hogy nem siettet semmi, nincsen semmi baj. Csak vagyok és ülök. Teljesen nyugodt voltam azán valaki megbökte a vállam. Kiveszem az egyik fülest és felé fordulok kérdő tekintettel.
-Szia, ne haragudj. Szabad ez a hely?- egy magas, barna hajú srác állt előttem. Göndör fürtjei helyenként a szemébe lógtak. Belenéztem sötét szemeibe.
-Szia, természetesen.-vissza fordultam a tájhoz és tettem volna vissza a fülhallgatót mikor hallottam hogy kérdezett valamit. Ránéztem és megismételte.
-Én Shawn Vagyok. Téged, hogy hívnak?
-Kate.-ismét visszafordultam mikor megint megszólalt.
-Lenne kedved később is dumálni Kate?
-Nem is tudom, kicsit fura ez az egész. Végtére is te egy vadidegen vagy.- kicsit csalódottabb lett tekintete.
-Értem én de erre való a beszélgetés. Megismersz vele másokat. Legalább a mobilod számát had kérjem el.-felálltam, táskám a vállamra vettem és megnyomtam a leszállás jelzőt.
-Örültem a találkozásnak Shawn.- a busz megállt én pedig leszálltam.
Jesszus mit hitt ez a srác, hogy majd megadom a számom? Persze meg azt is elmondom neki mikor szokott megjönni, meg a hitelkártyaszámom, az adóazonosítómmal együtt.
Visszadugtam a fülest és hallgattam tovább a zenéket. Az eső elállt. Észre sem vettem. Sétáltam pár utcát majd otthon is voltam. Elkészítettem a vacsorám majd bevackoltam magam az ágyamba. Minden feltétel adott volt a péntek esti relaxálásra. Kaja, rágcsa, üdítő, laptop és gyertyák. Kevés olyan lányt ismerek a baráti köreimben, akiket ez nem nyugtatna meg vagy lenne egy jó kis kikapcsolódás nekik.
Talán egy macska...Igen. Határozottan egy macska hiányzott.
Elimdítottam hát kedvenc sorozatom aztán egy villámcsapásra be is szippantott a világa. Azonban nem tartott sokáig ugyanis megettem a vacsorámat és pisilnem is kellett. Elhatároztam, hogy elszaladok a mellékhelyiségbe, mire vissza értem és ismét bevackoltam magam elkezdett pittyegni a telefonom.
Érdekes...
Megnéztem, hogy ki az, aki megzavarja a chill-es péntek estémet. A képernyőn annyi állt, hogy Ismeretlen szám.
Nagyszerű, valaki megint elirt egy számot. Nem történik meg olyan gyakran csak többször a kelleténél.
Ismeretlen: Szia, zavarok?
Én: Szia, szerintem elirtad a számot. 🙃
Ismeretlen becenevet állított be magának: Shawnie
Shawnie becenevet állított be neked: KatyShawnie: Szerintem nem irtam el Babygirl. Tehát zavarok?
Katy: Ne hívj Babygirl-nek, mellékesen a Katy-ért is embert tudnék ölni. A kérdésedre válaszolva igen, zavarsz. Viszont az jobban zavar, hogy tudod a számom. Hogy is van ez?
Shawnie: Megtaláltalak Face-n és ráirtam az egyik barátnődre, hogy kéne a számod, ennyi a történet Babygirl.
Elolvastam az üzenetét és hagytam a francba, helyette folytattam a sorozatomat. Észre sem vettem és már hajnal volt mikor befejeztem az utolsó évadot is viszont nem voltam így felvettem egy pulcsit és elmentem a parkba. Leültem egy padra és elővettem a telefonom.
ESTÁS LEYENDO
Magcon Horoszkóp 《HU》18+
FanficKedvenceitek a horoszkópotokkal párosítva ;) Komiba aki szeretné az megoszthatja,hogy neki mi jött ki ;) 18+-os részt tartalmaz. Befejezett. 2017.02.11. #55 in Fanfiction 2017.02.22. #40 in Fanfiction