Lebeszéltem a barátnőimmel,hogy ma megyünk bowlingozni. Nagyon vártam már azt a pillanatot mert imádok bowlingozni. Kiskoromban sok versenyt meg is nyertem. Elindulunk és út közben megéhezünk. Bemegyünk a legközelebbi pizzériázóba és kérünk egyet elvitelre. Mikor már ott vagyunk a játék teremnél felsóhajtok. Kifizetjük a pályát és megyünk elfoglalni a helyünk.
Megbeszéltük,hogy kikezdi és mindenki rám szavazott.
-De ez nem fair!-ellenkeztem röhögve.
-De az. Te vagy a legjobb játékos így te kezdessz.
-Valóban ő lenne a legjobb?-szólt egy mély hang. Megfordultam és egy barna hajú és szemű fiúval találtam magam szembe.-Jack vagyok. Fogadunk?
-Na és miben?
-Ha én nyerek elviszlek egy randira.
-És ha én nyerek?
-Légy kreatív és talald ki a te feltételed.-istenem miért kellett kacsintania? Már most érzem ahogy a lábaim megremegnek.
-Ha én nyerek...elviszel vásárolni és te fizeted a kölcséget.
-Rendben! Győzzön a jobb.-elkezdtünk játszani és nem tudom,hogy hagytae magát vagy sem de nyertem és végül elvitt vásárolni bowling után.
-Miért vigyorogsz vesztettél.
-Nekem mindegy mert számomra ez is felér egy randival.-már megint kacsint. Kikészít.
-Bocsi de mi a teljes neved?
-Jack Gilinsky. Szolgálatára kisasszony.-miért kacsint ilyen jól? De ehez még egy száz wattos mosoly is társult. Most érzem,hogy oda és vissza beleszerettem Jack Gilimskybe.HelóSzia mindenkinek!😀
Igazából csak ide is írni akartam.😂 Na mindegy! Ez is egy Réka Faszság ahogy egyik barátnőm mondta.
Bye Csibenyuszik 😙😙😙
DU LIEST GERADE
Magcon Horoszkóp 《HU》18+
FanfictionKedvenceitek a horoszkópotokkal párosítva ;) Komiba aki szeretné az megoszthatja,hogy neki mi jött ki ;) 18+-os részt tartalmaz. Befejezett. 2017.02.11. #55 in Fanfiction 2017.02.22. #40 in Fanfiction