Mikor betöltöttem a tizennyolcat nagyon boldog voltam ugyanis ez azt jelentette,hogy elköltözhetek.
Ezáltal immáron három hónapja van saját lakásom és mivel sokat spóroltam az utóbbi négy évben ezért lett annyi pénzem,hogy vegyek egy Brigád kincertre jegyet ami mellékesen holnap lesz.
Reggel kikeltem az ágyból és mosollyal az arcomon kezdtem el a napot.
A reggeli rutin kábé húsz percet vett el az időmből ami nem baj méghozzá azért mert elvonta a figyelmem az izgalomról. Kimentem a konyhába reggelit csinálni ami per pill egy szendvics és kakó. Mert hát ki ne szeretné a kakót? Miután elfogasztottam visszafeküdtem sorit nézni.
A legkétségbe ejtőbb az volt,hogy visszaaludtam. Szerencsére erre is felkészültem így a telefonom a koncert előtt egy órával jelzett. Megvacsoráztam és felvettem egy fekete nacit,fekete brigádos polót és egy fehér cipőt egy fekete pulcsival aminek a zsinórja fehér és a cipzárja is. A hajamat egy laza copfba fogtam és egy kis parfüm meg dezodor után késznek nyilvánítottam magam. Bezártam a lakást és hívtam egy taxit. Kicsit több mint öt percet utaztunk és miután kifizettem a sofórt mentem befelé a csarnokba. Felmutattam a jegyem mire az őrök bólintottak és bementem megkeresni a helyem. Amint megláttam hol fogok ülni egyszerre fogott el öröm és kétség. Nagyon közel voltam a színpadhoz de mellettem egy barna hajú,fekete kapucnis es ugyan ilyen felszerelésű fiú ült aki csak telefonozott. Leültem mellé mire összerezzent és óvatosan rám pillantott. Komolyan ennyire antiszociális?
-Szia.-semmi. Talán nem ért magyarul? Megpróbáltam angolul is-Szia.
-Szia...
-Valami baj van? Eléggé rémültnek tűnsz.
-Te nem tudod ki vagyok?-mire ez tudatosult benne kicsit nagyobb volt az öröme.
-Nem...
-Hadd mutatkozzak be. A nevem Shawn Mendes.
-Már emlékszem.-mondtam nevetve-A húgom beléd szerelmes. Mindig azt hajtogatja,hogy Shawn így...Shawnie úgy...
-Shawnie? Komolyan?-már ő is nevetett és ahogy néztem ráfért egy kis öröm.
-Viccet félre téve. Hogy hogy eljöttél egy ilyen koncertre?
-Fogadtam a haverjaimmal. Vesztettem és az a... -itt már megint röhögtem. Értitek Aza. Egy repper-Bocsi de mi olyan vicces?-nem úgy mondta mint aki haragszik csak pusztán rákérdezett.
-A Brigád egyik társának a neve Aza.
-Elmés.-monta röhögve-szóval az volt a bűntetésem,hogy ők random kiválasztanak egy koncertet és arra be kell ülnöm.
-Értem. Nos jó szórakozást Shawnie.-a koncertet nagyon élveztem és szerintem Mendesnek is tetszett. Be kell valjam élőben még helyesebb.
-Figyelj ha van kedved itt a számom hívj ha szeretnél majd találkozni egyszer.
-Mint egy randi?
-Igen...
-Rendben. Shawnie...
Így esett az meg,hogy én és Shawn a koncert után két napra találkoztunk és összejöttünk mint barát és barátnő. Nagyon boldog vagyok mellette és Shawnnak talán a húgum jobban örül mint én.Sziasztok! Ezt most szögezzük le. Sajnos Shawnie nem ismeri a Brigádot és sajnos Magyarországon sem volt eddig tudtottam ha mégis valaki írja meg komiba aki tudja.
Csók nyuszikák!
U.i.:mindenki figyelmébe ajánlom a Brigád rap együttest. 😉😙
YOU ARE READING
Magcon Horoszkóp 《HU》18+
FanfictionKedvenceitek a horoszkópotokkal párosítva ;) Komiba aki szeretné az megoszthatja,hogy neki mi jött ki ;) 18+-os részt tartalmaz. Befejezett. 2017.02.11. #55 in Fanfiction 2017.02.22. #40 in Fanfiction