Kívánság 2. Blake Preferenc

379 11 6
                                    


Hívtak a csajok, hogy lenne-e kedvem fölmenni a városba. Természetesen igent mondtam. Még volt egy és fél órám a buszig úgyhogy addig megvacsiztam és elkészültem. Még volt bőven idő a buszig azaz tíz perc. Úgy voltam vele felöltözök és ráérősen kisétálok a megállóba. Így is tettem de mikor oda értem még így is volt majdnem öt percem. Végtére is én és a ráérős séta két külön világ. Megvártam még azt a kevés időt és felszálltam a tömegközlekedési járműre. 

Egy jó tizenöt percet utaztam majd leszálltam a plázánál. Elsétáltam a moziig és ott gyülekezett a kis csapatunk. Mindenkinek köszöntem és persze megölelgettem őket.  mivel a busz kiszámíthatatlan ők már vettek nekem is jegyet úgyhogy beültünk. Tizenkettedik sor hatos székét kaptam meg és így én kerültem a csapatunk szélére. Mint minden vetítés előtt itt is benyomtak egy rakás reklámot.

Már kezdtek besötétíteni mikor egy fiú csapat jött be nevetve. Rajtam kívül mindenki mondta,hogy maradjanak csendben de én csak egy fiút néztem. Sötét haja volt és viszonylag magas. A részleteket nem láttam mert korom sötét lett majd elkezdődött a film és éreztem,hogy valaki leül a mellettem lévő székbe. Ránézek és meglátom azt a fiút. Ő is rám néz én viszont gyorsan elkapom onnan a tekintetem és próbálok a filmre koncentrálni. Ami eléggé nehezen ment. Nem,nem azért mert valaki csörgött egy zacskóval,hanem azért mert a mellettem ülő srác keze a combomat simogatta. Nem akartam balhét csapni ezért inkább megfogtam a kezét...Istenem olyan puha a keze és pont illik az enyémhez...megfogtam a kezét és a karfára raktam. Erre persze ő halkan felnevetett és legnagyobb meglepetésemre átkarolta a vállam. Az ütő is megállt bennem. gyomrom görcsbe ugrott és már képtelen voltam a filmre koncentrálni. Legszívesebben oda bújtam volna hozzá csakhogy alig ismerem. De nem akartam,hogy elvegye a vállamról a kezét. Azt kívántam bárcsak soha nem érne véget a film de megtörtént. Éreztem ahogy a történet vége következik és ebben egy időben elvette kezét a vállamról. Nem mondhatom,hogy megbántott hiszen alig ismerem és nem vagyok a barátnője. De jól esett a közelsége. Felkapcsolták a villanyt és mintha semmi sem történt volna nekiállt beszélgetni a barátaival a filmről. Mi is a csajokkal kimentünk és mondtam nekik,hogy én elszaladok a mosdóba. Kérdezték,hogy menjen-e valaki velem de azt mondta nem kell.

Bementem a női mosdóba és megmostam az arcom. Nagy levegőket vettem és belenéztem a tükörbe. Nem értem miért akadtam ki ezen ennyire. Csak egy fiú...aki bejön nekem. Lehunytam a szemem és mélyeket lélegeztem. Mikor kinyitottam az a fiú állt mögöttem mert láttam a tükörből.

-Ez a női mosdó. Egy ajtóval lejjebb van a férfi.

-Miért hiszed,hogy engem a mosdó érdekel?-Istenem az a mosoly...Most már tisztán láttam szőkés-barna haját és szemét. Egy évvel idősebbnek saccoltam magamnál azaz tizenhat lehet.

-Ha nem az érdekel akkor mi?-kérdésemet megkerülve válaszolt.

-Blake Gray vagyok. Téged,hogy hívnak?

-Elizabeth Lewis. Megtudhatnám miért vagy a női mosdóban?-csak ne derüljön ki,hogy igazából csaj csak át műtette magát. Kérlek Istenem ne legyen ez az igazság.

-Megszerettem volna kérdezni,hogy lenne-e kedved valamikor találkozni?

-Már kezdtem azt hinni,hogy...de nem! Hála Istennek,hogy nem. Na szóval.-kínosan felnevettem-Igen lenne kedvem később találkozni.-elő vettem egy tust és ráírtam a kezére a számom majd lefújtam hajlakkal.-De most már menjünk ki.-ismét egy kínos nevetés részemről és végül kimentünk a többiekhez.

Két napra a mozizás után Blake elhívott randizni ami nagyon jól sikerült majd megkérdezte leszek-e a barátnője amire természetesen igent mondtam.


Sziasztok Testrészeim! Ne feledjétek még három nap és vége a kívánságok...teljesítése????XD fogalmazás ötös. Ez most nem lényeg! XD Kedves barátosnénk nem bírt magával és kért még egy preferencet. THX BeataMeder. Csók nektek!

Magcon Horoszkóp 《HU》18+Onde histórias criam vida. Descubra agora