Park Chanyeol: Merhaba efendim.
Sizinle acilen konuşmam gerek.
Seul'de olmadığınız ve aramalarımı cevaplandırmadığınız için
Mesajla anlatmak zorundayım.
Önemli bir konu olmasaydı sizi rahatsız etmek istemezdim.Bay Lee: Sorun değil, Chanyeol.
Aslında benim de seninle konuşmak istediğim bazı konular var.
Gitmeden önce konuşacaktım fakat durumlar biraz farkı gelişti.Park Chanyeol: Buyurun, bay Lee.
Kötü bir şey mi yaptım?Bay Lee: Kötü bir şey yapmadın.
Hatta iyi şeyler yaptın diyebilirim.
Uzatmayacağım.
Byun Baekhyun'ı tanıyorsun değil mi?
İlişki skandalın çıkan model.Park Chanyeol: Ben de bu konu hakkında konuşmak istiyordum.
Byun Baekhyun'la aramızda hiçbir şey yok.
Bu olanlara kadar onu tanımıyordum bile. Gazetecileri bilirsiniz olay yaratmak için her türlü haber yayınlıyorlar.Park Chanyeol: Sizden şirketin açıklama yapmasını, aramızda sandıkları gibi şeylerin olmadığını söylemelerini rica edecektim.
Bay Lee: Delirdin mi sen Chanyeol?
Bu haberin şirkete ne kadar iyi geldiğini biliyor musun sen?
Arama sıralarında ilk sıradasınız, tüm magazin sayfaları sizden konuşuyor.
Kore dışında kaç ülkede ilgi odağı oldunuz.Park Chanyeol: Ama bay Lee gerçek olan bizim aramızda hiçbir şeyin olmaması.
Ben bu durumdan çok fazla rahatsızım.
Lütfen anlayışla karşılayın.Bay Lee: Senin rahatsız olup olmaman beni ilgilendirmiyor.
Ben ne dersem onun olacağını biliyorsun.Bay Lee: Baekhyun'un şirketiyle konuştum.
Onlar da bu durumdan gayet memnun.
Düşündük ve sonunda sizin için bir çekim ayarlamayı karar verdik.Bay Lee: Reddetmek gibi bir hakka sahip değilsin.
Gereken bilgileri sana Yesung verir.
Bir aksilik istemiyorum.
Anlaşıldı mı Chanyeol?Park Chanyeol: Anladım bay Lee.
*bolca sevgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim💕 Buluşsunlar diye artık bir şey yapma vakti geldi. Umarım sıkılmadan okursunuz. Bir daha zamanını ayıran herkese teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/chanbaek
FanfictionFanların gerçek olmasını istedikleri "ilişki" belki gerçek olur ha? real_pcy: Neden ikimiz için açılmış bir sürü fan sayfası var? Dahası neden bizim birlikte olmamızı istiyorlar? Seni tanımıyorum bile! baekhyunee_: Üzgünüm ama cevabını bilmediğim s...