*Geçen bölüm yorumlara cevap vermediğim için üzgünüm. Bu bölüm hepsine cevap vereceğim. Lütfen mazur görün. Özür dilerim. ❤
real_pcy: Jun ben nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
Kaç gündür seninle konuşmak istiyorum ama sen odadan çıkmıyorsun bile.
O yüzden tek çarem buradan yazmak sana.real_pcy: Oğlum beni seni gerçekten çok seviyorum.
Sen benim ilk göz ağrımsın, ilk çocuğumsun.
Seni nasıl olur da sevmem ben?
Belki sana yeteri kadar hissettirmiyorum sevgimi ama bu seni sevmediğim anlamına gelmiyor.
Senin kılına bile zarar gelse dünyayı yakarım ben.real_pcy: Özür dilerim.
Bundan sonra sevildiğini hissettireceğim sana.
Senin gibi bir oğlum olduğu için dünyanın en şanslı babasıyım ben.
İyiki varsın Jun.p.junnn: Bunları daha erken söylemek çok mu zordu baba?
Kaç zamandır bunu duymayı bekliyordum senden.
Odama gel ve bunların hepsini bir kez daha söyle.
Sonra sarıl bana Jae'ye sarıldığın gibi.real_pcy: Geliyorum ama appan da geliyor benimle.
Ağlayarak bana sarılıp "Oğluma ben de sarılacağım" diye söyleniyor.p.junnn: 40 yaşınıza geldiniz ama benden daha çocuk gibisiniz.
Bekliyorum gelin ikiniz de.
Hatta ikizleri de çağırın.
Toplu kucaklama yapalım sshsjjsjs~~~~~~
15 yıl sonra( Jun 20/ikizler 15 yaşında)Park family:")
real_pcy: Jun.
p.junnn: Tanrım sıçtım değil mi?
Yani böyle giriş yaptığına göre...real_pcy: Ne de akıllı benim oğlum.
Şimdi çabuk bana neden ikizleri evde yalnız bırakıp, nereye gittiğini söyle.
İyi bir mazeretin yoksa 1 hafta evden dışarı çıkmayı unut.baekhyunee_: Chanyeol sakin.
Kaç defa söyledim be adam sakin ol diye.
Sonra olan bana oluyor. 😒p.junnn: Baba 20 yaşındayım ben 20!
Tanrı aşkına böyle cezalar benim için çok komik değil mi?real_pcy: Konuyu değiştirmeye çalışma.
Neredesin sen?
Fotoğraf atarak anlat çabuk.p.junnn: Eyşş.
Kaçışım yok bu sefer.
Bu yüzden tek seferde söyleyeceğim.real_pcy: Bekliyorum Jun.
p.junnn:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/chanbaek
FanfictionFanların gerçek olmasını istedikleri "ilişki" belki gerçek olur ha? real_pcy: Neden ikimiz için açılmış bir sürü fan sayfası var? Dahası neden bizim birlikte olmamızı istiyorlar? Seni tanımıyorum bile! baekhyunee_: Üzgünüm ama cevabını bilmediğim s...