baekhyunee_: Chanyeol ben seni çok özledim.
Ne zaman döneceksin?real_pcy: Ben de özledim.
Daha gideli 3 gün oldu fakat ben de çok fazla özledim.baekhyunee_: Belki bencillik yapacağım ama Chanyeol gelsen olmaz mı?
Neden çekimler yurtdışında yapılıyor ki?☹️
Kore'de yer mi kalmadı..
Mutlaka Kanada olmak zorunda mı?real_pcy: Biraz daha bekle güzelim.
Zaten birkaç güne döneceğiz.
Biliyorsun çekimler bitmeden gelemem.baekhyunee_: Bak Chanyeol söz verdiğin gibi öpüşme, sevişme gibi sahneler yok değil mi?
real_pcy: Hayır Baek, yok.
Olmayacakta endişelenme.
Sen ne yapıyorsun? İyi misin?baekhyunee_: Yeni dergi çekimleri bitirdi resmen beni..
Yorgunluktan ölüyorum ama bu gün sonuncu çekimi yaptık yani rahatım bir süre.real_pcy: Fotoğraflardan birkaç tane atsana bakayım.
baekhyunee_:
real_pcy: Tanrım,bu nasıl bir güzellik?
Sana bakmaya doyamıyorum be adam😍😍baekhyunee_: Ben ne diyeceğimi bilemedim.. teşekkür ederim sevgilim❤
real_pcy: Bir dakika ben daha yeni farkettim de senin bacakların neden çıplak?
baekhyunee_: Şey konsept bol kazaklardı o yüzden.
real_pcy: Şirketle konuşursun, ne yaparsın bilmem ama o fotoğraflar yayımlanmayacak.
baekhyunee_: Chanyeol saçmalıyor ve yersiz kıskançlık yapıyorsun.
Bu benim işim!real_pcy: Senin işin modellik yapmak Baekhyun. Yarı çıplak bir şekilde dergi kapaklarının yüzü olman değil.
baekhyunee_: Ne yapmamı bekliyorsun Chanyeol?
Şirket kabul ettiyse ben ne diyebilirim ki?baekhyunee_:Ve bir daha söylüyorum Chanyeol ben bir modelim ve böyle konseptler olacak.
Buna alışman lazım.real_pcy: Ben de bir aktörüm Baekhyun.
Benim de öpüşme, sevişme gibi sahnelerim olabilir fakat ben neden yapmıyorum?
Bu da benim işim ama ben sırf sen istemiyorsun diye kaç film teklifini geri çeviriyorum?baekhyunee_: Haklısın.
Üzgünüm, şirketle konuşacağım.real_pcy: Bak ben düşündüğünden daha kıskanç ve sahiplenici biriyim.
Bundan hoşnut olmasam da böyleyim işte.
İşine karışmıyorum fakat belirli bir yere kadar.
Ne demek istediğimi anlıyorsun değil mi?baekhyunee_: Anlıyorum Chan.
Burada gece ve uykum var.
Çıksam olur mu?
Gerçekten gözlerim kapanıyor artık.real_pcy: Sorman bile hata
Git ve güzelce uyu bebeğim.
Uyandığında vaktin olursa konuşuruz.
Tatlı rüyalar❤baekhyunee_: İyi geceler sevgilim💕
*Yine ben🙋🏻 Nasılsınız? Bu bölüm sonu notlarımla sizi sıkmıyorumdur umarım. Beğendiniz mi? Yorumlarınızı gerçekten okumayı çok seviyorum o yüzden bolca yorum yapın lütfen. Neredeyse 6k okunma sayısı, dün kısa hikayede #12 olduğu için de herkese teşekkür ederim. Seviliyorsunuz!!!💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/chanbaek
FanfictionFanların gerçek olmasını istedikleri "ilişki" belki gerçek olur ha? real_pcy: Neden ikimiz için açılmış bir sürü fan sayfası var? Dahası neden bizim birlikte olmamızı istiyorlar? Seni tanımıyorum bile! baekhyunee_: Üzgünüm ama cevabını bilmediğim s...