baekhyunee_: Chanyeol neden evimizin önünde 2 koruma duruyor?
Dahası neden bana "Chanyeol bey izin vermeden içeri giremezsiniz" diyor?
Evimize girerken senden izin mi alacağım artık?real_pcy: Tabiiki hayır bebeğim.
Bak yine dinlemeden atarlanıyorsun.baekhyunee_: O zaman anlat da anlayayım.
Hava soğuk ve ben yaklaşık 10 dakikadır ince montla dışarıdayım.
Donmama az kaldı:(real_pcy: Biliyorsun bugün 14 şubat yani sevgililer günü.
Senin için bir sürpriz hazırladım.
O yüzden eve girmene müsade etmiyorlar.real_pcy: Şimdi senin için araba gönderdim.
1-2 dakikaya gelir.
Seni bir otele götürecek.
Senin zevkine uygun kıyafetler aldırttım.
Onlardan istediğini giydikten ve hazırlandıktan sonra yeniden o araba seni benim yanıma getirecek.
Tamam mı?baekhyunee_: Chanyeol😍
Ya sen nasıl düşünceli bir adamsın!
Her haraketinle daha fazla aşık oluyorum sana....real_pcy: Ben de bebeğim ama bu aşk sözcüklerini akşama sakla.
Biran önce yanıma gelmeye çalış.baekhyunee_: Tamam araba geldi bile.
Çıkıyorum o zaman ben.❤real_pcy: Bekliyorum güzelim.
Güzelce hazırlan ve çabucak yanıma gel.~~~~~~~
Otele gidip hazırlandıktan sonra yeniden Chanyeol'un gönderdiği arabaya bindim. Çok heyecanlıydım. Acaba ne düzenlemişti benim koca bebeğim?! Yol git git bitmiyordu ve her saniye merakım daha da artıyordu. Aslında ben yalnızca hediye alır ve bir akşam yemeği yeriz diye düşünüyordum fakat Chanyeol yine beni şaşırtıyordu.Sonunda araba şehir dışında yerleşen 2 katlı villanın önünde durduğunda şoför inmem gerektiğini söyledi. Chanyeol'e aldığım hediye paketini aldıktan sonra arabadan indim. Karşımda duran bu ev bir harikaydı da bizim burada ne işimiz vardı? Daha fazla beklemeden eve doğru ilerlemiştim. Burası tam hayalimdeki gibiydi. Büyük bahçesi vardı ve tam istediğim gibi inşa edilmişti. Kapının önüne geldiğimde çalmama gerek kalmadan Chanyeol kapıyı açmıştı. Gamzeleri gözükecek şekilde gülümsemiş ardından hiçbir şey söylemeden elimi tutarak beni içeriye çekmişti.
"Chanyeol burası kimin evi? Burada ne yapacağız?" Merakıma yenilerek sordum.
"Burası artık bizim evimiz. Burada ne yapacağız? Mm bir düşüneyim. Her şeyi. İstediğimiz her şeyi yapacağız. Haydi gel sana evi gezdireyim." Gözlerim şaşkınlıkla büyümüştü. Tanrım bu ev gerçekten bizim miydi?
"Chan burası gerçekten bizim mi? Tam hayalimdeki gibi. İnanamıyorum ben. Ama bizim zaten bir evimiz vardı. Neden bu kadar zahmet ettin? Bayağı uğramışsındır sırf benim istediğim gibi olsun diye."
"Evet güzelim burası artık bizim evimiz. Biliyorsun diğer evde Sehun ve sevgilisi de bizimle kalıyor. Ne kadar belli etmesen bile rahatsız olduğunu anlıyordum. O yüzden o evi Sehun'a sattım sonra da burayı aldım. Son zamanlar seni ihmal etmemin sebebi bu evi senin hayalindeki gibi yapmaya çalışmamdı. Hadi gel." dedikten sonra ellerimi kavramış beni yukarı kata çıkarmıştı.
"Burası bizim odamız. Beğeneceğini düşünüyorum ama değiştirmek istediğin bir şey varsa bana söyle tamam mı?" Odayı incelediğimde aslında değişmek istediğim hiçbir şeyin olmadığını, her şeyin benim zevkime uygun olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/chanbaek
FanfictionFanların gerçek olmasını istedikleri "ilişki" belki gerçek olur ha? real_pcy: Neden ikimiz için açılmış bir sürü fan sayfası var? Dahası neden bizim birlikte olmamızı istiyorlar? Seni tanımıyorum bile! baekhyunee_: Üzgünüm ama cevabını bilmediğim s...