Yaklaşık 1 ay sonra.
baekhyunee_: Chanyeol ben düşündüm de evlenelim mi biz?
En kısa sürede?real_pcy: Nereden çıktı bu birdenbire?
baekhyunee_: İstemiyor musun?
Ben yani şey sen istersin diye düşünmüştüm.
Üzgünüm.real_pcy: İstemediğimden söylemedim güzelim.
Sadece ben her zaman bu konuyu açtığım an kaçıyorsun.
Şaşırdım açıkçası.baekhyunee_: Seni daha fazla bekletmek istemiyorum.
real_pcy: Baekhyun benim yüzümden istiyorsan eğer yapma lütfen.
Evet doğru seninle düşünemeyeceğin kadar çok evlenmek istiyorum ama bunun için seni hiçbir zaman zorlamam.baekhyunee_: Biliyorum.
Senin yüzünden değil.
Geç kalmamak için istiyorum.
Sonradan pişman olmayayım diye.real_pcy: Hyun beni gerçekten korkutuyorsun.
Neden böyle şeyler düşünüyorsun?baekhyunee_: Bugün liseden yakın bir arkadaşımın sevgilisinin araba kazası geçirdiğini öğrendim.
Çocuk ölmüş ve arkadaşım pişman olduğunu söylüyor, keşke onun istediği gibi evlenseydik diye sayıklıyordu.
Chan ben seni kaybetmek istemiyorum.real_pcy: Arkadaşın için üzgünüm ama hayat bu.
Güzel yanları olduğu kadar acı tarafları da çok.
Beni kaybetmeyeceksin diye söz veremem.
Fakat hayatımın son anına kadar seni seveceğime yemin edebilirim.real_pcy: Evlensek bile ölebilirim, yararlanabilirim.
Bu yüzden kendini kötü hissetme.
Hazır olduğun zaman seni tam olarak benim yapacağım.baekhyunee_: Hazırım.
real_pcy: Emin misin?
baekhyunee_: Eminim.
Kaç dakikadır neyi anlatıyorum ben be adam.😒real_pcy: O zaman hazırlıklara başlayalım mı?
baekhyunee_: Evimiz hazır, yüzüklerimiz var.
Geriye kaldı düğün yeri, davetiyeler, damatlıklar falan.
Onlar da kolay olur bence.
Sehun da yardım eder bize.real_pcy: Aman o kalsın bir zahmet.
Ne zaman bir araya gelseniz beni dışlıyorsunuz. Çocuk benim kaç yıllık arkadaşım ama benimle bile böyle olmadı.
Sinirlerimi bozuyor seninle olan yakınlığı.baekhyunee_: Yah Chanyeol çok tatlısın ama Sehun'un kötü niyetli olmadığını, beni kardeşi olarak gördüğünü biliyorsun.
Zaten sevgilisi varken beni ne yapsın.:")real_pcy: Biliyorum ama yine de sinirlerime hakim olamıyorum.
Seninle yakın olan birini gördüğüm zaman aklım başımdan gidiyor resmen.
Biliyorum bu iyi bir şey değil, senin de arkadaşların var ama ben de böyleyim ve ne yazık ki değişemiyorum.baekhyunee_: Her halinle kabulümsün.
Her özelliğini seviyorum.
Kusurların bile sana ait diye onlara da tapıyorum.
Bunları dert etme.real_pcy: Doğru seçim yaptığımı biliyordum.
Senden daha iyisini hiçbir zaman bulamam.
Sen beni tamamlayan tek kişisin.
Seni seviyorum❤baekhyunee_: Ağlatacaksın beni pis herif.
Ne zaman döneceksin ya.
Özledim seni ben.real_pcy: Bebeğim daha yanından ayrılalı 3 saat olmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/chanbaek
FanfictionFanların gerçek olmasını istedikleri "ilişki" belki gerçek olur ha? real_pcy: Neden ikimiz için açılmış bir sürü fan sayfası var? Dahası neden bizim birlikte olmamızı istiyorlar? Seni tanımıyorum bile! baekhyunee_: Üzgünüm ama cevabını bilmediğim s...