703,840 beğenme
real_pcy bebeğimi özledim❤ #seniseviyorum
26,892 yorumun tümünü görgd: Siz neden bu kadar güzelsiniz gözünüzü seveyim?
lk: Ayrılmamışlar! Tanrım teşekkür ederim. En iyisisiniz!!❤
bv: Chanyeol tam ideal bir sevgili. Toz kondurmuyorum güzeline!~
br: Ayş bunlar ayrılmamış mıydı? Neden barıştılar ki? İbneler!
tk: Baekhyun nasıl da güzel. Bu çocuğa çirkin diyenler neyin kafasını yaşıyor acaba?
~~~~~~
baekhyunee_: Chanyeoll!!!
Son paylaştığın şey çok güzeldi..
Seni seviyorum❤real_pcy: Baktım ki saçma sapan haberler yapıyorlar.
Yok neymiş biz ayrılmışız, ben seni terk etmişim, sen beni aldatmışsın.
Dedim susturayım bu gerizekalı antileri.real_pcy: Ben de seni seviyorum güzelim💜
baekhyunee_: Gerçekten çok düşüncelisin Chan.
Biran önce gelsen de sarılabilsem sana.
1 hafta oldu be adam senden ayrı kaldığım.real_pcy: Bebeğim inan ben suçsuzum.
Sehun bilet işini hallettiğini söylemişti.
Bir gittik havaalanına uçağın kalktığını söylediler. Bu mal saatleri karıştırmış.baekhyunee_: Bence seninle yalnız kalmak, senin Kore'ye dönmemeni istiyor.
O yüzden böyle yapıyor.
Hiç sevmiyorum onu😒real_pcy: Sehun'la tanıştıktan sonra bu söylediklerinden utanacaksın bebeğim.
O senin düşündüğün gibi biri değil.
Evet eşcinsel ama kaç yıllık arkadaşına, hele ki bu arkadaşının sevgilisi varsa ona yürümez.real_pcy: Hem kaç defa söyledim Sehun'un sevdiği biri var.
Aslında o yüzden geliyor Kore'ye.
Emin ol o da çabucak dönmemizi istiyor.baekhyunee_: Yine de onu sevmiyorum.
Belki tanıştıktan sonra fikrim değişir.
Fakat şimdi uyuz oluyorum ona.real_pcy: Bekle sana fotoğrafımızı atayım bak.
Bu çocuğa nasıl gıcık oluyorsun anlamıyorum.baekhyunee_: CHANYEOL!!
Bilerek yapıyorsun değil mi?
Sırf beni delirtmek için!
Neden bu kadar yakın oturuyorsunuz?
Arkadaşsınız tamam da illa dip dibe mi oturmanız gerekiyor?baekhyunee_: Sinsiliğine bak onun.🙄
Hem saçını da boyatmış!real_pcy: Aslında ben boyadım saçlarını.
Güzel olmuş değil mi?baekhyunee_: Sinirden ağlayacağım ve seninle konuşmayacağım.
Sen benim saçımı bile boyamamışken neden onunkini boyuyorsun?real_pcy: Sinirlenme bebeğim.
Ben gelince gönlünü alırım senin.
İstersen senin saçını da boyarım.
Üzülme böyle şeyler yüzünden.baekhyunee_: Sorun o değil ki!
Sen Sehun yılanını benden daha çok seviyormuşsun gibi davranıyorsun!
Hem o benden daha yakışıklı:(real_pcy: Tanrım sen sabır ver!
Güzelim kaç kere dedim sana benim gözüm senden başkasını görmüyor diye.
Sehun yakışıklı ama benim tipim değil.
Ben yalnızca sana tapıyorum.
Anla artık nolursun.baekhyunee_: Ah işte duymak istediklerim tam olarak bunlardı😍
Benim aşık devim❤real_pcy: Ben Kore'ye dönünce artık aynı evde kalacağız değil mi Baekhyun?
Şimdi seninle aynı odayı paylaşacağımıza göre senden bunların acısını çıkaracağım aklına geliyordur umarım.baekhyunee_: Yok gelmiyor.
Çünkü sen bana kıyamazsın, biliyorum~real_pcy: Neyse bunu gelince konuşuruz.:")
Sen benim evimde misin şimdi?baekhyunee_: Hayır.
Şirketteyim ne yazık ki...real_pcy: Neden öyle dedin?
Bir şey mi söylediler sana?baekhyunee_: 2 hafta sonra Paris'teki defileye katılacakmışım.
Onu haber verdiler.real_pcy: Benim için de bir bilet ayarlamalarını söyle.
Ben de geleceğim seninle.
1 ay kadar boşum zaten.baekhyunee_: Gerçekten mi?
Tanrım sen birtanesin Chanyeol!!real_pcy: Yarın sabah kesin dönüyoruz bebeğim.
Biletleri bizzat kendim aldım.
Akşam saat 9'da uçak kalkacak.baekhyunee_: Bir yandan sen geleceksin diye deli gibi seviniyorum
Bir yandan da Sehun gelecek diye üzülüyorum..real_pcy: Sehun'u çok seveceksin diyorum.
Güven bana. Boşuna 10 yıldır yakın arkadaşım değil ki.real_pcy: Bu arada Baekhyun senden bir şey isteyebilir miyim?
Yemek yapmakta iyi olduğunu biliyorum.
Benim için pasta yapar mısın?baekhyunee_: Durduk yerde nereden çıktı bu pasta?
real_pcy: Tamam yapma😒
Kocana çok gör bir pastayı...baekhyunee_: Yaparım.
Yani neden yapmayayım değil mi?
Ben o zaman çıkıyorum.
Markete uğrayıp, oradan eve geçeceğim.
Eheheh seni seviyorum❤*yine ben ve bölüm sonu notlarım. Umarım bıkmamışsınızdır bundan:") bu bölüm içime sinmedi ama olsundu~ 8k+ için hepinize teşekkür ederim💛 sizi seviyorum. Final yapmayı düşünüyorum fakat isterseniz uzatabilirim. Aklımda hâlâ bir şeyler var ama sıkılmanızdan korkuyorum. Neyse çok başınızı ağrıtmayayım. İyi geceler🌙💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/chanbaek
FanfictionFanların gerçek olmasını istedikleri "ilişki" belki gerçek olur ha? real_pcy: Neden ikimiz için açılmış bir sürü fan sayfası var? Dahası neden bizim birlikte olmamızı istiyorlar? Seni tanımıyorum bile! baekhyunee_: Üzgünüm ama cevabını bilmediğim s...