baekhyunee_: Chanyeol neden öyle yazdın?
Bunu yapmana gerek yoktu.
Zaten ben üzülmüyorum.baekhyunee_: Hem dün gece ne olduğunu hatırlamıyorum.
Umarım sana zorluk çıkaracak bir şey yapmamışımdır.real_pcy: Saklamana gerek yok.
Üzüldüğünü biliyorum, Baek.
Dün kucağımda hıçkıra hıçkıra ağlıyordun.
İnsanlar benden sırf senin sevgilin olduğum için nefret ediyor diyordun.baekhyunee_: Olsun, yine de bunu yapmak zorunda değildin.
Nefret yorumları almam senin suçun değil.
Sırf kötü hissetmemem için böyle bir şey yapmamalıydın.real_pcy: Zorunda olduğum için değil, istediğim için yaptım.
Artık daha fazla bunları içimde tutmak istemiyorum.baekhyunee_: Ben ne demek istediğini anlayamıyorum.
real_pcy: Bunu bu şekilde söylemek belki doğru değil
Ya da boşversene doğru zamanı
Seni seviyorum Baekhyunbaekhyunee_: Chanyeol şaka yapıyorsan eğer hiç komik değil.
real_pcy: Böyle konuda şaka yapar mıyım ben?
Hayatımda hiç olmadığım kadar ciddiyim.
Önce emin değildim fakat şimdi eminim seni gerçekten seviyorum.
Dün sen kollarımda öyle ağlarken neler hissettiğimi hiç kimse anlayamaz.baekhyunee_: Chanyeol ben ne diyeceğimi bilmiyorum.
Şu an o kadar şaşkınım ki.
Senin beni seveceğini hiçbir zaman düşünmezdim.real_pcy: Kabul etmek istemezsen anlarım sonuçta mutlaka beni sevmelisin diye bir şey yok.
Fakat seni gerçekten seviyorum.
Kabul etmezsen bile sevmeye devam edeceğim.baekhyunee_: Kabul ediyorum.
real_pcy: Sen ne?
baekhyunee_: Ben de seni seviyorum ve sevgilin olmayı istiyorum.
Belki kısa süredir tanışıyor olabiliriz ama seviyorum işte.real_pcy: Sen beni seviyorsun ve artık gerçekten benim sevgilimsin?
Tanrım lütfen, yalvarıyorum sana bu da son zamanlar gördüğüm rüyalardan biri olmasın.baekhyunee_: Ya yerim seni be adam😍😍
Emin ol rüya değil.real_pcy: Neredeysen yanına geleyim ve bunları bir daha yüzüme karşı söyle.
Çünkü ben hâlâ inanamıyorum.
Lütfen.baekhyunee_: Evdeyim, başım çatladığı için şirkete gitmedim bu gün.
Bekliyorum, çabuk gel ki sana sarılalım.real_pcy: Sen şimdi kollarını aç bekle, sevgilin en geç 20 dakikaya yanında olacak.❤
*Öncelikle 3,5k için hepinize çok ama çok teşekkür ederim. Bu kadar ilgiye layık mı yazdıklarım diye düşünmeden edememiyorum. Her kese minettarım, hepinizi seviyorum. Sıkılmadan okuduğunuz, yorum yaptığınız için bir kez daha teşekkür ederim. İyiki varsınız:")❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/chanbaek
FanfictionFanların gerçek olmasını istedikleri "ilişki" belki gerçek olur ha? real_pcy: Neden ikimiz için açılmış bir sürü fan sayfası var? Dahası neden bizim birlikte olmamızı istiyorlar? Seni tanımıyorum bile! baekhyunee_: Üzgünüm ama cevabını bilmediğim s...