baekhyunee_: Söyleyecek söz bulamıyorum Chanyeol.
Kıskançlık yapmıyorum. Kırgınım sadece.
Bu yüzden mi gelmedin benimle?
real_pcy: Üzgünüm Baek.
Evet bu yüzden gelemedim.
Kutlama yemeği düzenlemişler ve ben de gitmezsem iyi olmaz diye düşündüm.baekhyunee_: Açıklama yapmana gerek yok.
Yüzüğünü de çıkarmışsın.
Ne diyeyim Chan..
İyi eğlenceler size.real_pcy: Baekhyun gerçekten üzgünüm.
baekhyunee_: Üzgün olma.
Neyse ben çıkıyorum.
Seni de meşgul etmeyeyim.
İyi geceler.real_pcy: Dur lütfen. Özür dilerim Baek.
Seni arıyorum bekle.baekhyunee_: Arama Chanyeol. Konuşmak istemiyorum.
Uçak yolculuğu zaten yordu beni.
Uyumak istiyorum sadece.real_pcy: Böyle davranma lütfen.
Sinirlen, küs, trip at ne bileyim arayıp bağır bana ama böyle sakin olma.baekhyunee_: Ne yapayım Chanyeol?
Gerçekten ne yapmamı istiyorsun?
Bana şirketin önemli toplantısı olduğunu söylüyorsun ve birlikte gideceğimize söz verdiğin Paris'e ben yalnız gidiyorum.
Sonra da öğreniyorum ki toplantı falan yokmuş. Nasıl kırıldığımı tahmin bile edemezsin.
Hayal kırıklığının ne olduğunu ilk kez bu kadar iyi anladım.real_pcy: Özür dilerim bebeğim.
Yalan söylediğim için çok özür dilerim.
Neden böyle yaptım bilmiyorum.
Sadece söylersem gitmeme izin vermezsin diye düşündüm.baekhyunee_: Ne zaman öyle bir şey yaptım ben Chanyeol?
Arkadaşlarınla buluşmana ne zaman karıştım?
Bana söyleseydin eğer anlayışla karşılardım.
Fakat böyle yalan söylemeni kaldıramıyorum.real_pcy: Her şey iyi giderken bir bokluk çıkmak zorunda mı hep?!
Baek yemin ederim kötü bir niyetim yoktu.baekhyunee_: Kötü amacın olmadığını biliyorum.
İnan seni senden daha iyi tanıyorum ama bu defilenin benim için ne kadar önemli olduğunu biliyordun.
Kutlama yemeği 1-2 gün ertelenebilirdi, değil mi?real_pcy: Yarın o defilede yanında olacağım.
Söz veriyorum Baekhyun.
Uçarak olsa bile geleceğim oraya.baekhyunee_: Bir sonraki Kore-Fransa uçağı 2 gün sonra.
Yani gelemeyeceksin.
Neyse Channie.
Gerçekten yorgunum ve yarınki defilede öcü gibi görünmemek için uyumalıyım.
Seni seviyorum. İyi geceler💜real_pcy: Yarın orada olup, defileni izleyerek seni destekleyeceğim bebeğim.
Gönlünü de alacağım senin.
Seni seviyorum❤~~~~~~
baekhyunee_: İnanamıyorum Chanyeol!
Bunları sen mi gönderdin?real_pcy: Uhmm evet.
Beğendin mi?baekhyunee_: Tabiiki beğendim Chanyeol!
Buradaki tüm modeller kıskançlıkla bakıyor bana :")real_pcy: Bunlar senin için az bile güzelim.
Dün hayvanlık yaptım. Özür dilerim.
Birkaç hediyeyle alamam gönlünü ama köpek gibi pişmanım.baekhyunee_: Dün de söyledim Chanyeol ben seni iyi tanıyorum ve beni üzmek istemediğini de biliyorum.
Sadece kırgınım.real_pcy: Gerçekten Baek yüzüğümü çıkarmamıştım, diğer elimdeydi.
Hem kolumda da senin aldığın saat vardı.
Yemin ediyorum o kutlamaya o kız için gitmedim.real_pcy: Kendimi haklı çıkarmaya çalışmıyorum ama biliyorsun işte.
Benim için bir tek sen varsın bebeğim.
Bir kez daha özür dilerim.baekhyunee_: Peki ama gerçekten bu son Chanyeol.
Bir daha bana yalan söylersen veya bir şeyler gizlersen biter.real_pcy: Söz bir daha böyle bir şey olmayacak. Seni seviyorum❤
baekhyunee_: Keşke burada olsaydın Chan.
Üzülüyorum..real_pcy: TANRIM TANRIM TANRIM!
Ne güzelsin sen be😍😍
Üzgün olmana gerek yok güzelim.
Şu an neredeyim biliyor musun?baekhyunee_: Kore'de değil misin?
real_pcy: Sehun'un sonuncu ig güncellemesine bak ve 5 dakikaya senin sıran hazır ol.😘
~~~~~~
763,201 beğenme
oohsehuun Yengemiz için Paris'e bile geldik. Çok seviyor be bu adam @real_pcy*Bok gibi bir bölüm oldu. Özür dilerim:( Chanyeol'e çok kızmamanızı istiyorum. Çünkü her ilişkide bazen böyle şeyler olabiliyor.
p.s 11k için hepinize teşekkürler. Sizleri seviyorum💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/chanbaek
FanfictionFanların gerçek olmasını istedikleri "ilişki" belki gerçek olur ha? real_pcy: Neden ikimiz için açılmış bir sürü fan sayfası var? Dahası neden bizim birlikte olmamızı istiyorlar? Seni tanımıyorum bile! baekhyunee_: Üzgünüm ama cevabını bilmediğim s...