796.578 beğenme
baekhyunee_ Üzgün olmam hiçbir şeyi değiştirmeyecek biliyorum ama affetsen olmaz mı? Özledim..
23,926 yorumun tümünü görkh: Chanyeol ile kavga mı ettiniz? Ama siz benim en çok sevdiğim ve desteklediğim çiftsiniz... umarım çabucak barışırsınız.
nb: Tanrı bilir ne yaptın da kaçırdın çocuğu! Zavallı Chanyeol senin gibi birisiyle ilişkisi olduğu için berbat hissediyor olmalı. Ah tabi ortada bir ilişki kalmışsa:)
pl: Üzülme oppa! Her şey iyi olacak. Chanyeol oppa senin onu ne kadar sevdiğini biliyor, hepimiz biliyoruz!
jp: Daha sevgili olalı 1 ay oldu ama şimdiden kavga mı ettiniz? İnanamıyorum...
~~~~~~
real_pcy: Baekhyun iyisi, değil mi?
Son paylaştığın şeyi görünce dayanamayıp yazdım..baekhyunee_: Değilim.
Kendimi berbat hissediyorum.
Senden uzak kalmaktan nefret ediyorum.
Hep hata yaptığım , güzel şeyleri mahvettiğim için en çok da kendimden nefret ediyorum.real_pcy: Ben ne diyeceğimi bilmiyorum.
Tüm bunları senin kötü olman, ağlaman veya üzülmen için yapmadım.
Zaten kıyamam ki sana ben.
Hatalarını anlaman için yaptım.
Ama boşversene salaklık ettim.baekhyunee_: Chanyeol lütfen barışalım artık. Nerede olduğunu hiç kimse bilmiyor.
Endişeleniyorum ve seninle böyle olmaya dayanamıyorum.real_pcy: Ben böyle olmamızı ister miyim sanıyorsun?
Sadece korkuyorum anlıyor musun?
Yeniden böyle şeyler yaşamak istemiyorum.baekhyunee_: Anlamsız kıskançlıklar yapmama rağmen senin sırf beni üzmemek, kırmamak için birçok şeyi yaparken bencilce davranmam yanlıştı.
İlişkide her şey karşılıklı olmalı ama ben yapmadım.baekhyunee_: Hatalıyım biliyorum.
Sana öyle davranmamalıydım.
Seni kırdığım için çok üzgünüm.
Fakat söz veriyorum bir daha seni üzmeyeceğim. Hadi şimdi neredeysen dön artık.real_pcy: Baekhyun duymak istediklerim sadece bunlardı.
Yaptığın yanlışları senin farketmeni bekliyordum. Ben sana benim dediğim her şeyi yap demiyorum. Senin de hayatın var ve sen benim kölem değilsin ki ben dediğim gibi yaşayasın.
Sadece bazı şeyleri senin ve bizim iyiliğimiz için söylediğimi anlamanı istiyordum.real_pcy: Ve şey
Baek çok üzgünüm ama şimdi gelemem.baekhyunee_: Nasıl yani gelemem Chanyeol? Barışmadık mı?
Beni artık istemiyor musun yoksa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unexpected love/chanbaek
FanfictionFanların gerçek olmasını istedikleri "ilişki" belki gerçek olur ha? real_pcy: Neden ikimiz için açılmış bir sürü fan sayfası var? Dahası neden bizim birlikte olmamızı istiyorlar? Seni tanımıyorum bile! baekhyunee_: Üzgünüm ama cevabını bilmediğim s...