thank you, everyone!

3.9K 219 114
                                    

Öncelikle herkese merhaba! Umarım hepiniz iyisinizdir. Bu bölümü okumadan geçenler olsa da sorun değil. Ben sadece size ne kadar minnettar olduğumu söylemek istiyorum.

"Unexpected love" benim ilk final veren kurgum. Benim için düşünemeyeceğiniz kadar değerli. Yazmaya başladığım zaman böyle ilgi göreceği aklımın ucuna bile gelmezdi. Gerçekten 2-3 kişi okusa bile yeter bana diyordum. Fakat şimdi 45k okunma, 8k vote sayısı, 5k yorum var. Kaç defa kısa hikayede #1, #2, #3 olduk. Ben size ne kadar teşekkür etsem az. Mükemmel yazmadığımı biliyorum ama buna rağmen beni desteklediğiniz için minnettarım hepinize.

Bu kitabın bana kazandırdığı güzel arkadaşlar, tanımamı sağladığı kaç güzel insanlar oldu. Yorumlarınızla güldürdünüz, utandırdınız, gözlerimi doldurdunuz ve bunun gibi güzel hisler&tecrübeler yaşattınız. Doğru kötü yorumlar da oldu, bana "iğrenç", "beceriksiz" gibi nefret dolu sayılabilecek mesajlar da atıldı. Fakat bunların hiçbiri benim için önemli değil. Çünkü destekleyenler olduğu sürece diğerleri umrumda değil.

Ve sen olarak söylemek istediğim Chanyeol'u, Baekhyun'u, Sehun'u, Jun'u, Jae'yi, Juniel'i, Hyungseok'u, Hyuk'u sevdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim size. Umarım bu kitap sizin için bir şeyler ifade edebilmiştir.

Hepinizi çok seviyorum ve iyiki varsınız.

Ve bu da "unexpected love"ın sonu. Kendinize iyi bakın ve Chanbaek'e inanmaktan vazgeçmeyin.

🐳💙🐳💙🐳💙🐳💙🐳💙🐳💙

unexpected love/chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin