Chicoteam si ne mai intorceam privirile catre baietii de la usa, facandu-le cu ochiul uneori. Mi-am mutat privirea catre geamul din fata si am vazut ca acolo stateau Karl, Radu, Cosmin, Eric, Victor si Alin discutand si uitandu-se din cand in cand spre baietii de la usa. Ciudat! Oricum, exact cand vroiam sa spun si eu ceva, se suna de ora. Ora de desen. Sper doar ca proful/profa de desen sa nu fiu o scorpie ca cealalta de la celalat liceu. Ma indrept catre banca mea, dar in fata mea s-a pus Parry, impreuna cu cele 2 prietene ale ei Antonia, parca, si Ana. De ce eu? De ce trebuia ca eu sa incep de fiecare data sa intru in discutii cu scorpiile scolii? Am incercat s-o evit, dar nu se dadea din calea mea.
- ''Poti, te rog, sa te dai la o parte?''
- ''Pot, dar nu prea am chef. Auzi, papusica...''
- '' Da, aud de cand m-am nascut si inca bine.''
- ''Tu si prietenele tale puteti sa-i luati pe baietii care au stat in fata usii, dar de ei, si arata catre grupul de baieti de langa geam, sa nu indrazniti sa le spuneti ceva...''
- ''Sau ce? zic, ridicand din spranceana.''
- '' Sau..si da sa ma prinda de par, dar ma feresc si ea cade pe jos''
- '' Inca o data: sau ce?''
Ma las pe vine si o privesc in ochii. Cred ca aveam ochii verzi, la cat de amuzanta era.
- ''Sincer, nu ma sperii. Daca primeam un banut pentru fiecare amenintare, pai cred, ca eram putred de bogata. Si-ti mai dau un sfat. Defapt doua. 1. Sa nu te atingi de prietenii mei, ca o patesti. Nu o lua ca pe o amenintare, ci ca pe un sfat. 2. Nu mai fa pe scorpia ca faci de ras tot neamul de scorpii. Am vazut multe scorpii la viata mea, dar tu esti cea mai slaba dintre toate, asa ca te rog sa lasi atitudinea asta de bad girl. Nu in prezenta mea, ok? spun toate astea dintr-o suflare si apoi ii zambesc tandru.''
Ma uit la ea timp de 5 secunde si observ ca inghitea des. Cred ca am fost putin cam dura cu ea. Nea!! N-am fost nici pe departe. Ma ridic din nou in picioare,ma uit catre fete, ele zambeau,dar Angela se uita la mine de parca ar fi vazut o fantoma. Si nu era singura, toata clasa se uita mirata la mine.
-" Hey,ce-i aici? Circu Globus? Banii, frate, pentru spectacol!
Pe fata imi apare un mic zambet. Ma intorc cu spatele si observ ca drumul spre banca mea era intrerupt de catre Antonia si Ana. Le zambesc de parca nimic nu s-ar fi imtamplat.
- '' Va puteti da, va rog? spun si si ele se dau automat din fata mea, facandu-mi loc sa trec. Mersi.''
Ma duc spre banca si imi scot o foaie A3, creioanele si...
- '' Buna ziua, copii! spuse o doamna tanara cu ochii caprui si parul blond-saten.''
- ''Buna ziua!''
- ''Azi, veti face ce va trece prin minte. Succes si va pun note pe lucrari, asa ca...''
Ma asez in banca si incep sa schitez cate ceva. Am facut casa unde locuiam inainte sa ma mut aici. Stateam intr-o casa mare care se afla la poalele muntelui, iar langa era un hambar, unde obisnuiam sa stau si sa cant, impreuna cu Cori, Crissy si Cami. Ce vremuri! Am terminat pictura la fara 10 minute. Timp record! Am decis sa ma uit si la vecinu si am vazut ca a desenat munti, un lac ...Ce mai..un peisaj de vis! Casc ochii si ma uit la cat de bine era lucrata. Se pricepe.
- ''Bine copii. Timpul a expirat. Aduceti lucrarile!''
M-am mai uitat o data la el, mi-am scris numele pe spate si m-am dus sa il duc. Am observat si desenele celelalte. Unele mai reusite ca altele. Cami desenase o balerina, Crissy o patinatoare si Cori desenase pomi si mici pasarele. Profa ne-a felicitat si ne-a dat cate un 10. Dupa ora de desen, aveam o pauza de 30 de minute si mai apoi mate, civica, tehonologie si engleza. Ma indrept catre fete si le intreb daca vor sa iasa in curte sa luam o gura de aer, ca eu mi-am irosit-o vorbind cu Parry. Tocmai atunci treceau baietii pe langa noi, uitandu-se la mine ca la vitelu-n poarta 14. Ce-am facut? Doar am stat de vorba cu Parry, atata tot, n-am omorat pe nimeni...