A doua zi veni destul de repede. Nici nu se ivi bine soarele, ca eu vorbeam la telefon cu Crissy, in timp ce incercam sa ma imbrac.
- Auzi, Crissy, cum ti se par colegii noi?
- Draguti, imi raspunde aceasta, mai ales Eric...
- Oooo..., deja, deja?
- Normal, spuse aceasta razand.
- Bine, hai ca-ti inchid, ca dintr-un moment in altu’ poate sa vina Karl sa mergem la scoala si ma gaseste in...
- In ce?, ma intrerupe Crissy. In chiloti si sutien? De parca n-a mai vazut fete in costum de baie! Spune aceasta incepand sa rada tare de ziceai ca-i nebuna.
- Hai, gata!
- Ce, s-a enervat porumbita?
- Nu...
- Hai, pregateste-te!
- Pa!
Inchid telefonul, ma uit putin in oglinda, trebuie sa mai slabesc, apoi imi iau o pereche de pantaloni negri, o bluza portocalie, un pulovaras subtirel, de culoarea azurului. Imi prind parul intr-o coada si cobor sa-mi fac ceva de mancare. Cand sa pun vasele in chiuveta, aud soneria. Ma duc sa deschid si-l poftesc pe Karl in casa.
- Salut! spune acesta cu un zambet nevinovat.
- Neata! Stai doar putin, sa-mi aduc ghiozdanu, ii zic, urcand scarile catre camera mea.
Intru in camera, imi iau ghiozdanul si ma mai uit in oglinda inca o data, verificand daca totul e in regula. Ies din camera, inchizand usa dupa mine cu cheia, deoarece sormea are obiceiul prost de-a umbla prin lucrurile mele. Am coborat scarile, mentionez ca era sa cad de vreo 2 ori. Am iesit din casa, indreptandu-ne spre liceu. Am discutat tot felul de chestii. Am aflat ca mai are o sora, pe nume Stefania, ca este din Spania si ca s-a mutat in Vancouver, Canada, acum 10 ani. Nici nu stiu cand am ajuns in curtea scolii, dar in clasa... M-am trezit aranjandu-mi lucrurile pentru ora de franceza. Ok!? Ma indrept catre Angela care discuta cu Ania.
- Salut, fetelor, ce mai faceti, ce mai ziceti?
- Hey, Karina, bine. Uite discutam despre chestii-trestii.
- Aha. Salut, Dragos!
Acesta se intoarce catre mine, zambindu-mi in semn de salut, intorcandu-se inapoi la cartea lui.
- Auziti, dar le-ati vazut pe Cami, Crissy si Cori?
- Pai, Cami si Cori erau la baie, iar Crissy vorbeste cu Eric pe coridor.
- Deja, spun eu in gura mare, de l-am speriat pe bietul Dragos. Scuze!
- Ce deja? se auzi vocea baietilor.
- S-a intamplat ceva? intreaba Crissy, venind inspre mine.
- A, aaa...nimic, spun, trecandu-mi mana prin par si razand ca un copil mic care a primit o noua jucarie. Salut baieti... a, si buna si voua Cami, Cori, spun eu putin mai tare, pentru ca ele abia au intrat in clasa.
Am mai vorbit cate ceva pana a venit proful. Ora a descurs destul de bine. Desigur, eu cu Cami vorbeam prin biletele. In pauza, nu s-a petrecut nimic neobisnuit. Ora aceasta avem dirigentie, dar am fost anuntati sa stam cuminti ca dirigu nu poate veni. Ce cuminti mai suntem! Unii erau cu picioarele pe masa, altii pe la catedra imitand diferiti profesori. Crissy dansa prin fata clasei, Cami asculta muzica, Angela imi tot punea intrebari, de genu: Cum se scrie numele meu in romana? Cum e in Romania? Cum se spune ’’ Te iubesc!’’?, etc.
Ne fiind atenta, m-am trezit cu o bucata de creta in cap din partea Crissei. Am inceput sa o alerg prin toata clasa, in timp ce ea imi scotea limba. Nu stiu cum m-am impiedicat si era sa cad daca nu ma prindea Karl. I-am multumit si am reinceput sa o alerg pe Crissi. M-am lasat batuta pana la urma. Pe la jumatatea orei, a inceput o cearta intre Cami si Parry din nu stiu ce motiv. Stateam in banca, privindu-le si razand de ele, pentru ca erau mai rosii decat rosiile. Daca n-ar fi intervenit Cosmin si Victor, sigur aveam parte de o runda de box. In pauza, am stat sa o calmez pe Cami, razand cand ea nu era atenta. Urma ora de geografie, unde am dat un test, ne-a predat si ne-a mai si ascultat. Nu intrebati cum, dar a reusit sa aiba intrebari si pentru ascultat. Norocul meu a fost ca asculta in ordinea catalogului si exact cand sa ma asculte, s-a sunat.
- Karina, mi se pare mie sau Crissi si Eric se plac?
Ma uit catre ei si observ ca se uitau pe furis unul la altul.
- Mama, parc-ar fi copii de gradinita! De ce nu-si vorbesc? ma intreb singura.
- Cine cu cine? intreaba Cosmin, apropiindu-se de banca mea, impreuna cu Radu, Karl si Victor.
- Eee... nimeni, spun eu aratandu-le catre cei doi indragostiti.
- A... A! Vorbeai de Crissy si Eric? Ei sunt amorezii? spune cu voce tare, toate privirile prezente intorcandu-se catre noi.
- Shht! Taci sau vorbeste mai incet! spun eu, dandu-mi o palma peste frunte.
- Hey, cei cu mine si cu Crissy?, intreaba Eric, apropiindu-se de banca.
- Si cei cu faza cu amorezi? intreaba Crissy, ridicand din spranceana.
- Tu dai explicatii! ii spun lui Cosmin, privindu-l amenintator.
- Pai, Karina a observat ca voi va priviti pe ascuns si a zis ca sunteti copii de gradinita, iar eu auzind am vrut sa stiu cine, iar ea a aratat spre voi.
Ceeee? Nu stii ce inseamna a da explicatii? Baiatul asta nu numai ca are o gura cat Casa Poporului, dar nu stie sa ascunda lucruri. Daca nu ar fi venit proful de bio, sigur acum eram intr-o sedinta de intrebari. In timpul orei, Crissy ma privea ciudat, dar imi dadeam seama ca in pauza sunt moarta, mai ales ca era pauza de 30 de minute. Nu am fost atenta la ora, cred ca am scris doar primele cuvinte. E, mai sunt 2 minute, deci in pauza ii cer caietu lui Karl ca sa scriu. Hai odata, suna-te! Ceas nenorocit! Hai odata! In sfarsit! Acum, hai la scris, ca altfel sunt luata la intrebari dintr-un motiv prostesc si din cauza gurii spurcate a lui Cosmin. I-am luat caietul lui Karl si am inceput sa scriu. Stiam ca Crissy statea in fata mea, cu mainile in solduri, batand din picior. Mi-o si imaginam! Ma abtineam din greu sa nu rad si sa ma concentrez pe ce trebuia sa scriu. Am scris extrem de incet, atat de incet ca mi-a luat toata pauza sa scriu 2 pagini . Urmatoarea ora am avut mate, ora plictisitoare, pauza cu intrebari kilometrice, apoi o ora de sport. O sa am febra musculara! M-ai ales ca am jucat volei si nici eu, nici Karl, nici Radu si nici Cori n-am anuntat ca luam noi mingea si, nu stiu cum, eu am cazut peste Karl, Cori peste mine si Radu peste Cori. Eram o adunatura de haine umane.
In drum spre casa, m-a sunat sormea sa ii iau cate ceva de la magazin. Ajunsa acasa, mi-am facut temele, mi-am facut baie si m-am bagat in pat si dusa am fost.