Ma uit catre Eric. Daca nu-l tineau baietii, sarea pe saraca Cristina.
- Hai, Angela, spune!
- Hmmm, spune ascunzandu-si capul in perna, imi place de...
- Ce? Mai tare, ca n-auzim!
- Dragos! spune cu voce tare, ascunzandu-se si mai mult perna.
- Bine, bine, cred ca-i randul meu, spune Carmen... Alin.
- Uu! Bravo, bravo! spune Ania...pe cine sa aleg? Pe Karl sau Victor?
- Hey, nu te-atinge de Karl! spune Karina, uitandu-se urat la Ania si dandu-i un cot prietenesc.
- Bine, bine! Se pare ca raman cu Victor! zice Ania, facandu-le cu ochiul.
Toti eram cu urechile ultra-inregistroare, cu un zambet smecher pe fata si ne venea sa sarim in sus de bucurie. Nu stiu cum se simteau tovarasii, dar in inima mea parca se tinea un raliu, iar constinta mea repeta mereu ce a zis Stefi. Imi venea sa las sticla de sampanie pe care o tineam, sa ma duc la Stefi, s-o iau pe sus, sa fug si restu...eee...
- Bai, vine cineva! ne atentiona Victor.
Urcam repede scarile si mergem in camera Karinei. Eu cu Cosmin ne ascundem in balcon, Eric sub pat, Dragos cu Victor dupa perdea, Alin cu Radu in sifonier, iar Karl dupa usa...
Karina P.O.V.
Ma aflam pe holul de sus, impreuna cu Stefi.
- Crezi ca o sa le placa? intreaba Stefi.
- O sa vedem! Acum, hai sa luam tortul, cadourile!
- Auzi, dar de ce nu i-ai chemat si pe baieti? ma intreaba, deschizand usa camerei mele.
- Pai...sincer, habar n-am! spun intrand in camera.
Aprind becul si simt cum imi este acoperita gura. Ma agit, dar ii vad pe baieti iesind fiecare din " ascunzatoare ". Ma intorc sa vad cine m-a prins si-l vad pe Karl. O privesc pe Stefi! Si ea era surprinsa sa-i vada pe baieti.
- Aaaa...pot sa stiu si eu ce cautati in camera mea? intreb, uitandu-ma cand la unu cand la celelalt.
- Pai, coleguta, cum ai putut tu sa dai party fara noi? spune Cosmin, amuzandu-se de fetele pe care eu si Stefi l-am facut.
- Asa bine. E un party in pijama pentru fete, asa ca...spune Stefi, uitandu-se la Nick.
- A, de-aia sunteti in....mmmm...astea-s pijamalele voastre? intreaba Alin analizandu-ne din cap pana in picioare.
Ah! Am uitat! Aveam toate pijamale subtiri, chiar daca afara era aproape iarna, in casa era cald. Purtand o pereche de pantaloni negri, tip boxeri, si un maioas alb cu o pisicuta, usor transparent. Stefi avea tot pantaloni tip boxeri, numai ca rosi, si un maieu pe care scria " TE AMO! ". Ne inrosim automat. Baietii incep sa rada.
- Mai, mai, mai...dar de cand ati devenit asa rusinoase? intreaba Nick indreptandu-se catre Stefi.
- Hai, hai! Sa lasam asta! Deci ne primiti si pe noi? Ca ne plictisim! se plange Karl cu o fata de copil mic.
Cat de dulce poate fi baiatu asta? Oricum! Stam si stam, tinandu-i in suspans. Ii acceptam. Ne imbratiseaza pe rand. Stefi le spune cu ce scop a fost data petrecerea, in timp ce eu luam tortul.
- Ah! Si noi ce le dam cadou? intreaba Dragos.
Stau putin, gandindu-ma, dar privirea imi cade pe birou, unde se aflau rolele pentru pamblici. Imi intorc privirea catre Stefi. Se pare ca stie ce vreau sa fac.