Capitolul 6

949 31 0
  • Dedicat lui Becky Deea
                                    

   Nu s-au petrecut foarte multe evenimente importanta, cele 2 saptamani trecand extrem de repede. Stefi s-a integrat de minune. Maine e sambata, ziua celor 3 C. Stau si ma gandesc ce cadou sa le iau. Sunt la ultima ora, asteptand sa se sune odata! Religia, ce ora plictisitoare! Suna-te, suna-te! Haide odata! Mai e jumatate de ora. Unii sunt deja in lumea viselor, alti mai au putin si urca si ei in aceasta calatorie a visurilor. Profu vorbeste despre nu stiu ce rau. Hello! Suntem la religie, nu la geografie! Profesorii din ziua de azi! Nici nu mai stiu ce predau si ce liniste e! simt cum sunt atinsa pe mana. Imi intorc privirea catre Karl si observ ca imi da un biletel.

   " M-am plictisit! Tu, nu? Karl :))"

   " Ba da, si eu m-am plictisit de moarte!"

   " Vii astazi in mall la un suc?"

   " Umm, pai.. nu te supara pe mine, dar am foarte multa treaba astazi!"

   " Ok, ok. Nu-i nimic. Ramane pe alta data?"

   " Sigur >:d<"

   In sfarsit am auzit sunetul mult dorit. Mi-am luat ghiozdanul si le-am asteptat pe fete sa mergem la cumparaturi. Bine ca azi n-au venit cele 3 C. Ne-am dus la mall si am inceput sa colindam magazinele. Pentru Crissy am luat o bluzita cu imprimeu pe care scrie: ,, Put your purple shoes & dance!, Anie i-a luat un set de lotiuni, creme pentru corp, Stefi i-a luat un urs mare de plus, iar celelalte fete le-au luat diferite chesti. Pentru Cori si Cami...pai, le-am luat cam aceleasi chestii, pe culori si arome diferite. Dupa terminarea sesiunii de cumparare a cadourilor, am plecat acasa. Maine, trebuie sa cumparam mancarea si bauturile. 

   Sambata veni destul de repede. Nici nu stiu ce am facut de dimineata. Acum, sunt in magazin, cumparand cele necesare. Printre raioanele magazinului, ne intalnim cu baieti.

- Ce fac colegutele noastre pe aici? intreaba Cosmin.

- Bine, la cumparaturi. Dar voi?

- La fel. Wow! Va faceti provizii pentru tot anu? intreaba Nick.

- Nop, nu sunt asa de multe, spune Anie.

- Okey, ar cam trebui sa plecam, spun eu, tarandu-le pe fete.

   Dupa ce am platit, ne-am indreptat catre casa mea pentru a ne pregati de petrecerea in pijama si de a le astepta pe cele 3 C. 

        Baietii( Nick) P.O.V.

  "Hmmm... Cam multe provizii pentru un sfarsit de saptamana... Am impresia ca fetele ascund ceva... Poate pleaca intr-o excursie sau la picnic...dar nu are cine sa le duca, niciuna dintre ele nu are carnet... Hmm, cred ca pregatesc o petrecere... Ia stai! Dar fara noi? Ce petrecere e asta, fara baieti? " radeam in sinea mea...

- Cosmine, ce crezi, tata, ca fac fetele astea cu atata mancare? Ca vad ca nu pun pe ele nimica din ce mananca, rad eu, uitandu-ma spre Cosmin. Sunt singurul care crede ca pregatesc o petrecere fara noi?

- Bai, Nick, sa stii ca ai dreptate! Fetitele astea pun ceva la cale fara noi. Ha! Ce nesimtite! Hal' de petrecere, fara o berica, o tigariga, o fetitica... Stii ce zic eu? Ia hai sa le facem o surpriza si sa le prindem in fapt? Mergem si ii luam si pe ceilalti si intram peste ele acolo...Pai da' cum se poate petrecere intre fete fara nici un baiat?

- Sa stii ca imi place ce aud! ii fac cu ochiul lui Cosmin si ii dau un cot in semn de "baiat rau".

   Am pornit spre Karl, Victor, Eric si ceilalti. Erau toti la Victor acasa si se bucurau de jocurile video nou-cumparate de fratele mai mare ce lucreaza intr-o firma de jocuri. Era numai un chiot si o galagie continua, iar din cand in cand cate o injuratura celui care castiga. Stiam ca nu ne vor da atentie, mie si lui Cosmin, asa ca am scos din priza toate aparatele. Stiam ca ma voi alege cu niste cuvinte de dulce si eventual cativa pumni, dupa care cu siguranta urma o impacare si o imbratisare ca intre baieti, dar pentru ca stiam ca se vor bucura de ideea noastra, mi-am permis sa risc.

Viata de liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum