- Ooo..dododododoooo....spune Crissy, facand botic si smotocindu-l pe Sasha. Ce dragut esti! Nu-i asa? Da asa-i!
- Hey, lipsim si noi 10 minute si deja ne inlocuiti? intreaba Karl si Eric,asezandu-se pe canapea.
- Ce vreti, daca e asa de dragut!?spun eu si Crissy deodata.
- Mai dragut decat noi? intreaba Eric si face fata de catelus.
- Hey, nu-i luati dragalasenia cutului! le spun, in timp ce-l mangaiam pe Sasha.
-Nu asta intentionam, doar ca....
- Ce se intampla aici? Ne asteptati de mult? ne intreaba Stefi coborand scarile, urmata de ceilalti.
- Nimic. Mergem? intreaba Crissy, fiind deja la usa.
N-am mai zis nimic si am plecat cu toti. Ne-am plimbat, am vizitat diferite locuri destul de interesante, le-am facut zile fripte baietilor, oprindu-ne in fiecare magazin care ne iesea in cale. Ne-am facut deja planurile de cumparaturi pentru maine. Dupa vreo patru-cinci ore de umblat de colo-colo, ne-am oprit la un restaurant micut. Ne-am asezat la o masa mare, rotunda, care din pacate se afla langa zona de fumatori. O sa se prinda mirosul de noi. Ne-am comandat fiecare cate ceva si am inceput sa discutam despre ce vom face.
- Vreti sa faceti ceva special saptamana asta? ne intreaba Nick, zambind strengareste.
- Hmmm...maine vrem sa mergem pe la magazinele de-aici. Nu putem pleca, fara sa ne luam cate ceva, nu-i asa, fetelor? ne intreaba Stefi.
- Asa-i.
- Ok, dar eu nu va insotesc, avand in vedere ca azi a trebuit sa stam vreo 10-15 minute ca sa va scoateam dintr-un magazin, spune Eric.
- Auziti, baieti, maine e maratonul de fotbal. Putem sta acasa sa ne uitam si fetele sa se duca sa dea in faliment magazinele si, cand termina, ne cheama sa le ajutam. Ce ziceti? spune Karl, in timp ce toate ne uitam urat la el.
- Nu, nu si nu.! Nici sa nu va gandti! Maine, veniti cu noi si va luati si voi cate ceva, ii indeamna Stefi.
- Dar...
- Dar? Nici un dar! spun eu, Crissy, Cori si Carmen.
- Dar...
- Am zis deja! Nici un dar! Maine, progam programat: cumparaturi, strigam toate in cor, atragand atentia celorlalti.
- Bine, bine..dar nu mai strigati! ne spune Cosmin. Doamne, scapa-ne de zuzele astea si, mai ales, da-ne forta sa trecem peste ziua de maine, vi!
Am ras de Cosmin o ora intreaga! Ce caraghios poate fi baiatul asta cateodata! Dupa ce ne-a venit comanda, am inceput sa vorbim, noi, fetele, despre cum ii vom tortura maine pe baieti, in timp ce acestia sa uitau la noi ca la niste criminali. Dupa ce am platit nota, ne-am mai plimbat si ne-am intors la vila lui Nick. M-am indreptat catre camera, m-am schimbat si am coborat in sufragerie. Peste vreo jumatate de ora, coboara si fetele.
- Bai, fi serioasa, tu mai esti copil mic? Inca te mai uiti la Tom&Jerry? ma intreaba Stefi, schimband canalul.
- Hey, urma o faza amuzanta...
- Karina, ai 17-18 ani!
- Da si? Inca mai sunt copil. N-am implinit 18 ani.
- Bai, hai ca inca n-ai 18 ani, dar la Tom&Jerry....Numai varmea de 3 ani se uita la asa ceva, sincer.
- Si? Diferenta e de 14 ani! Nu-i asa mult! spun, luandu-i telecomanda din mana si mutand inapoi la Tom&Jerry.
- Frate, ce copila esti! spune Stefi, incercand sa-mi ia telecomanda. Da-o incoace!