Dupa masa, baietii nici nu s-au obosit sa ne ajute. Eu spalam vasele, Cami si Crissy strangeau de pe masa, Carmen stergea vasele, Stefi le punea la loc, iar Anie si Angela le tineau predica baietilor. Acestia nici nu le luau in seama, zambeau si vorbeau despre fotbal.
- Auzi, cumnatica, tu si fetele vreti sa jucati fotbal? ma intreaba Radu.
- Hmm...ok, dar nu-mi mai zi cumnatica. Suna asa de micut si neajutorat. Asa-s eu? intreb uitandu-ma la el cu o fata de copilas certat.
- Cam da...esti mica si nu te poti apara singurica! De-asta se ocupa fratimiu.
- Hmmm...pai pot sa accept asta sau pot sa fac asta... spun apropiindu-ma de el cu un pahar cu apa, o arunc in el si fug, razand.
Ma fugareste pana in gradina, ia furtunu si incepe sa ma alerge. Ceilalti stateau si radeau. Ma uit la ei si le cer ajutorul. Ei rad in continuare. Eee, ce le fac eu lor! Ma indret catre ei si ma opresc la cativa centimetrii de ei. Radu se opreste si el, indreapta furtunul catre mine si da drumul la apa. S-au auzit tipetele fetelor. Eu eram , acum, langa un copac si radeam. Asta va trebuie, daca nu ma ajutati! Radu ma vede si sta cateva clipe, amintindu-si care erau victimele. Opreste apa si incepe sa rada alaturi de mine. Toti erau uzi leoarca. Stefi vine spre mine:
- Stai de-o parte! spun, oprindu-ma din ras pentru cateva secunde.
Ma imbratiseaza, udandu-ma si pe mine. Ni se alatura si fetele. Dupa ce scap din stransoarea fetelor, ii aud pe baieti fluierandu-ne.
- Ce e? strigam toate in cor.
A, da! 1. Suntem in pijamalutele noastre de vara si 2. suntem ude leoarca si ni se vad toate alea.
- Aaaa! le aud pe celelate.
- Ce s-a intam...
Cand sa-mi intorc capul, il vedeam pe Karl langa mine. Ma uit de jur-imprejur si o vad pe Stefi fugind de Nick, iar celelalte erau luate pe sus de baieti si duse in casa. O intrebare. Cand a venit Karl langa mine si ce se intampla? Fara sa mai stau pe ganduri, o tulesc din loc, desigur, cu Karl pe urmele mele.
- Ce aveti de gand sa faceti? il intreb pe Karl alergand in jurul unui copac.
- Hmmm....baieti, cred ca le-au dus pe fete prin oras. Sunt sigur ca Nick a dus-o pe Stefi la el acasa, sa joace jocuri video, iar eu cu tine...hmmm...mai intai te prind si dupa aceea m-am vedem.
Cum adica? Stefi s-a lasat prinsa si m-a lasat singura cu el? Hai ca pe cele 3 C le inteleg, ca oricum ele ma lasa singura, mai ales cu Karl, dar Stefi? Ce-i fac eu ei cand o vad!
- Karl, te rog eu mult! Sunt leoarca si mi-e frig!
- Atunci nu mai fugi!
- Da, cum sa nu, si sa fiu la mana ta! Buna idee! Nici nu ma...
Ce pana mea? Cine a mutat furtunu aici? Ma ridic si dau bot in bot cu Karl. Ma ia pe sus si spune victorios:
- In sfarsit te-am prins! spune, aparandu-i un zambet, cred, pervers si ma duce in casa.
- Lasa-ma jos si sterge-ti zambetul ala pervers de pe fata!
- Cine, eu, papusa? intreaba Karl, urcand scarile.
Stefi P.O.V.
- Nick, te rog, lasa-ma ca nu am chef de nimic! Cred ca ma paste o raceala puternica! Macar lasa-ma sa ma schimb.
- Unde? In masina? Aici? Ok, mie imi convine.
- Ai vrea tu! Du-ma acasa sa ma schimb!
- Ai un pic de rabdare!