Capitolul 12

757 24 0
                                    

   Ziua urmatoare am fost trezita de strigatele fetelor. Karl nu mai era in camera. Cred ca s-a dus sa vada ce se intampla. Ma ridic din pat cu greu si imi incep rutina de dimineata. Dupa ce m-am schimbat de pijamalele mele calde, am coborat in sufragerie, unde fetele discutau ceva.

- Ce faceti fetelor?

- Unde-i Karl? ma intreaba Crissy.

- Credeam ca a coborat sa vada de ce strigati. De ce? S-a intamplat ceva? le intreb, indreptandu-ma catre bucatarie.

- Baietii astia....cred ca s-au trezit devreme si s-au ascuns ca sa nu mearga la cumparaturi. De ce le e asa frica sa intre intr-un magazin cu noi? Doar n-o sa dam foc magazinelor? spune Stefi, revoltata.

- Cum adica s-au ascuns? le intreb eu, nedumerita, band din cand in cand din cana cu lapte rece.

- Pai, cand m-am trezit, Nick nu mai era in camera. Am crezut ca e prin casa. Asa ca m-am pregatit pentru ziua de azi si am coborat. Am asteptat vreo 10 minute si au coborat si celelalte. Le-am intrebat daca l-au vazut pe Nick si ele au spus ca nu si ca si ceilalti au disparut. Atunci Crissy si-a amintit ca ei nu vroiau sa mearga cu noi la magazin si ne-am dat seama ca au plecat. Asa ca i-am cautat in toata casa, dar nu i-am gasit. Ne-am asezat pe canapea si am inceput sa ne gandim la locuri unde s-ar putea ascunde, atunci ai coborat si tu, imi spune Stefi.

- Si unde credeti ca s-au putut ascunde?

- Trebuie sa fie tot in casa.

- Atunci ce mai asteptati!? Sa-i cautam si-n gaura de sarpe! Nu-i las sa-mi strice planurile de cumparaturi! Doar ca s-au gandit la asta...ah, ce le fac cand ii gasesc! spun, lasand cana pe masuta de langa canapea.

   Ne-am impartit in patru grupe a cate doua. Eu cu Stefi aveam de cercetat parterul, Crissy cu Cori etajul, Cami cu Anie, gradina din fata, iar Carmen cu Angela aveau de cautat in gradina din spate. Am inceput cu camerele de la parter. In niciuna nu se auzea nimic si toate erau goale, la fel si baia, sala de jocuri, bucataria, pe terasa nimic. La parter nimic. Ne-am oprit in bucatarie.

- Unde se puteau duce 8 baieti? intreaba Stefi, asezandu-se pe scaun.

- Mai intrebi!? La o berica, la baruri, poate au plecat aseara la club si, acum, dorm pe undeva. Nu-i crezi in stare? Mai ales ca ieri nu vroiau in ruptul capului sa mearga!

- E, nici chiar asa. Trebuie sa fie pe undeva! 

   Stefi se ridica, luandu-si pozitia de gandire. Se plimba de colo-colo, mai avea putin si gaurea parchetul. Se opreste langa frigider. Statea cu fata la peretele gol, batand cu unghiile in el.

- Suna diferit, nu crezi? ma intreaba, batand si mai tare.

- Asa-i!

   Ma apropii si eu de portiunea aceea si bat si eu, ca sa ma asigur. Suna ca si cum in spatele ei sa afla ceva.

- Ma duc sa le chem pe fete!

- Bine, eu mai caut pe aici! imi spune, cercetand peretele.

   Dupa ce le-am gasit pe fete, ne-am intors inapoi in bucatarie. Se pare ca Stefi a gasit o usa, camumflata.

- Soriceii! Chiar credeau ca scapa! spune Stefi, vrand sa coboare.

- Stai, Stefi! Ia zi, luam si noi niste galeti cu apa? Poate e un hot pe acolo! o intreaba Angela, facand o fata diabolica.

   Am umplut 8 galeti cu apa si am intrat in incaperea slab luminata. Se pare ca era un hol, iar de la capatul acestuia se auzeau diferite zgomote. Ne strecuram ca niste pisici. In capat, era un fel de sufragerie. Canapeaua, televizorul si restul mobilei erau crem, peretii fiind de un albastru spalacit. Pe canapea se aflau baietii, uitandu-se la maratonul de fotbal. 

Viata de liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum