Prima zi de liceu

3.4K 66 13
                                    

- Capitolul 1

 "Nu, nici gand! Nu-mi iau eu toacele alea!"

-"Hai Cami! Pentru noi! spun la unison Crissy si Cori."

-"Nu e nu! spune Cami intorcandu-se catre mine, cerandu-mi din priviri sa o scap."

Ma uit la ea cu o privire “ Te descurci!”, apoi imi intorc privirea pe tavan. Stateam intinsa in pat, asteptandu-le pe Cami, Crissy si Cori sa se pregateasca. Bine c-am venit de la 6.30, ca altfel intarziam in prima zi la noul liceu. A! Am uitat sa ma prezint! Ma numesc Karina,am 17 ani si sunt in clasa a XII-a. Am ochii schimbatori, de cele mai multe ori verzi-caprui, parul saten si sunt o fire prietenoasa, curioasa, activa. Cele mai bune prietene ale mele sunt Cami, Cristi si Cori, tripletele. Desi sunt triplete, nu seamana deloc, nici la aspect, nici la comportament. Camelia sau Cami este o fire visatoare, glumeata si baietoasa. Are ochii albastrii, parul blond si o statura cam pitica, dupa parerea mea. Cristina sau Crissy este o fire jucausa, copilaroasa si, uneori, serioasa. Are ochii caprui si parul negru cu nuante de albastru. Corina sau Cori este o fire glumeata, calma si intelegatoare. Are ochii negrii si parul saten spre roscat.

-"Hai Cami! O sa-ti stea bestial! Crede-ma! spune Crissy cu un zambet larg pe fata."

"Bine, bine, bine ... Le iau pe astea!"

Ma uit spre ea cum se incalta cu niste sandale negre cu toc, asortate cu pantalonii scurti negrii si cu bluza multicolora fara bretele. Cori era imbracata intr-o rochita albastra, cu niste cizmulite subtiri negre. Crissy purta o pereche de blugi negrii de toamna pe picior, o bluza galbena cu modele negre si niste pantofi cu toc negrii. Eu eram imbracata cu o pereche de pantaloni scurti albastri, un maieu grena si pe deasupra o bluza alba lasata pe umeri. In picioare, mi-am luat o pereche de sandale grena. Ma ridic in fund si zic plictisita, in timp ce-mi aranjam parul usor ciufulit:

-"Acum ca ati cazut de acord, putem sa plecam, ca e 7.30?"

-"Bine..stai, nu stiu cu ce sa ma incalt, spune Crissy cu un zambet strengar pe fata."

-"Esti incaltata! Acum, ghiozdanul si hai! zic eu cu zambetul “Nu-ti merge, tanti!”."

Spunand astea, incepem sa radem, in timp ce ne indreptam spre noul nostru liceu. In drum spre acesta, priveam oamenii si ascultam discutiile celor trei surori, uneori participand si eu la ele.

Ajunsi la liceu, intram in curtea imensa si ne indreptam catre usa de la intrare, ignorand privirile curioase ale fetelor si cele perverse ale baietilor. Hei! Stai asa, déjà priviri perverse? Nu conteaza.

Am intrat hotarate in scoala si ne-am indreptat catre o usa mare din lemn de pin, pe care scria cu litere aurii ” DIRECTOR”. Crissy a batut in usa si a asteptat un raspuns.

-"Intra! se auzi vocea calduroasa si impunatoare a unei femei."

Cristi apasa clanta, deschizand usa. In fata noastra, intr-un birou din stejar, statea o femeie blonda cu ochii caprui.

-"Voi trebuie sa fiti noile eleve!"

-"Da! spune Crissy."

"Pai, atunci ... dar nu termina bine ca cineva bate la usa. Intra! spune directoarea putin iritata. A! Domnule Axinte! Fetelor, el e noul vostru diriginte si profesorul vostru de chimie si fizica."

-"Buna ziua, domnule! spunem toate la unison."

-"Buna ziua, fetelor!"

Axinte era un barbat de vreo 30 de ani, cu parul negru, usor ciufulit, ochii albastru inchis, imbracat intr-o camasa alba, deschiza la primii doi nasturi, niste blugi negri si o pereche de pantofi negri luciosi.

Viata de liceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum