SERSERİ

27.6K 663 130
                                    

Merhaba arkadaşlar ilk hikayem ve biraz farklı olucak gibi umarım beğenirsiniz :)

Multide Anıl Deler var *-*

Yine alarmın iğrenç sesiyle okula gitmek için uyandım.Aslında okuldan o kadar nefret etmiyorum yani en azından bir zamanlar öyleydi.Şu sıralar okula katlanmamı sağlayan tek şey Aylin.Benim en yakın arkadaşım pek konuşmayan,sakin biridir benim aksime :d

Neyse alarmı kapatıp zorla yataktan kalktım.Üzerimi değişip kahvaltıya indim.Annemle babam da işe gittikleri için genelde kahvaltıyı birlikte ederiz.Bir şeyler atıştırıp hemen çıktım okulum yakın olduğundan yürüyerek gidiyorum.Yürürken son zamanlarda olanları düşünmeye başladım.Her şey Anıl denen o pislik yüzünden başlamıştı.Onun kim olduğuna gelirseek..

Ben.Anıl ve Aylin aynı sınıftayız.Biz hep Aylin'le takılırız.Anıl'da bizim aramıza girmeye çok uğraştı.Ama benim buna izin vermeye hiç niyetim yoktu.Çünkü o kapalı bir kutu gibidir.Onu tanıyan kimse aslında tanımaz sadece öyle sanır.Ve böyle birinin bizimle ne işi olabilirdi ki?Sanırım herkeste kurduğu o hakimiyeti bizde kuramaması onu daha takıntılı olmaya itti.

O yüzden okul artık çok rahatsız edici ve tehlikeli bir yer haline gelmişti.İşte sıradan,dümdüz hayatımdaki tümsek Anıl DELER.Bunları düşünürken okulun önüne geldim ve derin bir nefes alıp içeri girdim.

-BÖLÜM SONU-

İlk hikayem ve ilk bölümüm hatalarım varsa kusura bakmayın ve oy vermeyi unutmayın minnaklarım :d *-*

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin