Merhaba arkadaşlar bu bölümden pek emin değilim ama beğendiyseniz ya da beğenmediyseniz yoruma bırakabilirsiniz. :)
(Multi öylesine bir resim mfkjbm)
Cuma günü alarma çalmadan Nur beni geç kalma ihtimalimize karşı uyandırmıştı.Bu gezi işini gerçekten çok sevdiği her halinden belliydi.Normalde olsa böyle şeyler beni de çok heycanlandırabilirdi ama şuan ki durumum pek normal değildi açıkcası.
Her ne kadar Anıl'dan korkmadığımı söylesem de fazlasıyla korkuyordum.Resmen okulunu değiştirip buraya gelmişti ve bu bana göre küçük bir şey sayılmazdı.Hala anlayamıyordum.Neden bana kafayı bu kadar takmıştı ki?Aşık olması gibi bir ihtimal olamazdı.Çünkü o çocuğun kalbinin olduğuna dair bir kanıt görmemiştim henüz.
Bana iyilik yapmak için de gelmeyeceğine göre tek amacı bana zarar vermekti.Aslında bana zarar vermesi pek umrumda olmasa da yakınımdakilere zarar vermesi fikri beni bitiriyordu.Ailem,Nur,henüz yeni kavuştuğum Ayberk...
Bunları düşündükçe içim sıkılıyordu.Bugün kampa gelmemesi için dua ederek yataktan kalktım ve hazırlanmaya başladım.Götüreceğim her şeyi akşamdan ayarladığım için rahattım.Bir kere daha kontrol ettikten sonra geriye sadece yol için hazırlanmak kalmıştı.
Bu arada ayağım gayet iyi durumdaydı.Ara sıra yorulduğunda çok canımı yaksa da bunun için yanıma ilaç ve kremimi almıştım.
Saate baktığımda gitmek için sadece 20 dakikam kaldığını görünce elim ayağıma dolandı ve hemen duşa girdim.Saçlarımı nasıl kurutacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.
(Multi Arya'nın giydikleri)
Kışı ve sonbaharı geride bıraktığımız için hava soğuk değildi.Yalnızca akşamları soğuk oluyordu.Hatta Nur'la ben her ihtimale karşı yanımıza mayo bile almıştık. dmfkdsf
Hızlıca üzerimi giyindim ama saçlarım hala çok ıslaktı.Hiç vaktim kalmadığını görünce aceleyle evden çıktık.
Oraya vardığımızda hemen hemen herkesin orada olduğunu gördüm.Ayberk ve Nur birlikte geleceklerdi.Gözlerimle onları ararken Ayberk'in gözlüklerini takmış artist artist ağacın altında durduğunu gördüm.Nur da yanındaydı.
Babamla vedalaşıp arabadan indiğimde Nur hemen bana el sallayıp sertçe Ayberk'i dürttü ve bavulumu taşımak için yanıma geldiler.Ayberk gelir gelmez gözlüğünü çıkarıp kaşlarını çattığında başıma gelecekleri anlamam uzun sürmediği için onun konuşmasına fırsat vermedim ve:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ
Teen FictionEski bir hatasından dolayı okulunu değiştirip kurtulmak isteyen Arya'nın yeni okulunda neler dönüyor? Yoksa bu yağmurdan kaçarken doluya tutulmak mı? Hiç sıkılmadan okuyacağınız bir maceraya birlikte atılalım :))